SpeedExceed 262 Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april 1 uur geleden, ex-Mooseman zei: Er ligt nog sneeuw in CH Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april 13 uren geleden, BMWMB zei: 14 April wordt de GT3 cabrio voorgesteld. Ik heb al horen zeggen dat het een S/C wordt en enkel verkrijgbaar met manuele versnellingsbak. Mijn bestelling ligt klaar. 4 Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april 6 uren geleden, BMWMB zei: De ultieme allrounder zo'n GT3 cabrio. Ik begrijp je uitspraak (of achterliggende uitspraak) maar het is nu niet dat je zo een GT3 touring nu als daily gaat inzetten. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april Ik zal het iets uitgebreider zeggen. Ideale allrounder voor in de vrije tijd. Quote
Populair bericht BMWMB 12.408 Geplaatst: 13 april Populair bericht Geplaatst: 13 april Zeer knappe configuratie! 18 1 Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Idd, al zou ik om te vitten, misschien wel zwarte inzetstukken genomen hebben bij de zetels, of toch contrasterende stiksels. Je moet toch ergens kunnen zeggen, dat je het beter kan, bij zo´n configuratie. Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april 5 minuten geleden, tuscani zei: Idd, al zou ik om te vitten, misschien wel zwarte inzetstukken genomen hebben bij de zetels, of toch contrasterende stiksels. Je moet toch ergens kunnen zeggen, dat je het beter kan, bij zo´n configuratie. of achterzijde stoelen in leder. 1 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Ik zou liever de kuipstoelen hebben, maar die kan je nog steeds niet kiezen in een andere kleur dan zwart. Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 13 april Auteur Geplaatst: 13 april Eigenlijk zou dit gewoon de Carrera moeten zijn. Hebben ze goed geregeld bij Porsche 3 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Carrera kan je toch ook in deze configuratie kopen. Quote
Maxime S 2.859 Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april 51 minuten geleden, BMWMB zei: Zeer knappe configuratie! Amai ja. Zo zou ik 'm zelf ook speccen denk ik. Magnifique!! Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april 34 minuten geleden, tuscani zei: Idd, al zou ik om te vitten, misschien wel zwarte inzetstukken genomen hebben bij de zetels, of toch contrasterende stiksels. Je moet toch ergens kunnen zeggen, dat je het beter kan, bij zo´n configuratie. Ik wacht eigenlijk op de reactie "Zegt degene met een knaloranje interieur " Waarop ik dan Uit het leven gegrepen. 3 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Uw vrouw is precies nog altijd kwaad van uw keuze. Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Die blik... 'Zie hem daar, de hippe vogel, met zijn oranje zetels" 1 3 Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 13 april Auteur Geplaatst: 13 april 34 minutes ago, BMWMB said: Carrera kan je toch ook in deze configuratie kopen. Niet met die motor. Quote
Naish 9.594 Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april 3 uren geleden, BMWMB zei: Carrera kan je toch ook in deze configuratie kopen. Ja die velgen zijn wel meteen een dag en nacht verchil Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april De 992.2 GT3 S/C is er... En is al te configureren... 2 Quote
wiely 85 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Perfecte cabrio voor @gTa mocht de optie achterbank kunnen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.