flupke73 10.963 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 17 minuten geleden, BMWMB zei: Ik ben fan! 2 vliegen in 1 klap? Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 22 minuten geleden, BMWMB zei: Ik ben fan! Was dat niet tegen jou (en ook anderen) dat ik nog niet zo héél lang geleden heb moeten argumenteren dat dat concept een gouden compromis is en eigenlijk zo goed als de pinnacle qua driver's cars vertegenwoordigt, als reactie tegen de zéér vaak gehoorde "een GT3 moet een coupé zijn"? Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Het zijn idd 2 vliegen in 1 klap. Voor iemand zoals ik, die hoofdzakelijk leuke ritten doet op de openbare weg, en die houd van cabrio rijden, is zo'n GT3 S/C idd een fantastisch machien. Enkel vind ik het spijtig dat 'm niet met PDK te krijgen is, want dat maakt voor mij de GT3. Ik zou de Vantage en de Touring beiden kunnen verkopen, en dan zo'n S/C kopen, maar toch ga ik dat niet doen. Ik ben gewoon teveel gehecht aan de Vantage, want dat ding is bloedmooi, voelt zoveel specialer aan dan een 911, en rijdt hemels. 2 Quote
Lotuzzz 17.097 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 4 uren geleden, BMWMB zei: De 992.2 GT3 S/C is er... En is al te configureren... Wel maar een leeg gat daar achteraan zonder bank. Valt 10x zo hard op als het dak eraf is. Komt er geen Speedster GT3? Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Is er nu eindelijk eens een niet-gelimiteerde en dus niet door allemaal verzamelaars op voorhand leeggekochte cabrio-GT3, vraagt men meteen al weer naar een gelimiteerde versie... 2 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april € 323.712,38 naar mijn goesting. Is 60k meer dan mijn Touring. Rekening houdend met de vele carbon carrosserie-delen, en binnen delen van het lightweight pack, en dat het een cabrio is, valt die meerprijs nog wel mee. Tja, wat zou je dan kiezen, deze of een 991 Speedster? Beiden zitten rond dezelfde prijs. Binnen toch voor krijt gegaan, hoewel ik twijfel voor Cohiba. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Binnen zijn ook geen houten sierlijsten te krijgen. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 2 minuten geleden, BMWMB zei: € 323.712,38 naar mijn goesting. Is 60k meer dan mijn Touring. Binnen toch voor krijt gegaan, hoewel ik twijfel voor Cohiba. Ik had quasi identiek dezelfde spec. Wel zwarte remklauwen, dat geel is nergens voor nodig, dat schreeuwt te hard "hey look at me, I paid extra for massively expensive brakes" (ook al zijn ze hier standaard ) Bij mij wel yachting. Of tiefsee, 'k zou nog twijfelen. 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 2 minuten geleden, BMWMB zei: Binnen zijn ook geen houten sierlijsten te krijgen. Zou het eerste zijn dat ik erbij bestel. Natuurlijk kan je dat wel krijgen. Ofwel gewoon laten nabestellen bij je dealer, ofwel extreem veel extra dokken via CXX. Ik zou het eerste doen. Klein nadeeltje wel is dat de carbon handgreepjes blijven... Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 22 minuten geleden, Lotuzzz zei: Wel maar een leeg gat daar achteraan zonder bank. Valt 10x zo hard op als het dak eraf is. Komt er geen Speedster GT3? Optioneel kan je achter de stoelen een opbergbak zetten. Weegt maar 10kg, en heeft 80liter volume. https://configurator.porsche.com/de-DE/mode/model/992892/option/DFG Quote
Lotuzzz 17.097 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 5 minuten geleden, BMWMB zei: Optioneel kan je achter de stoelen een opbergbak zetten. Weegt maar 10kg, en heeft 80liter volume. https://configurator.porsche.com/de-DE/mode/model/992892/option/DFG Heel Tesla-achtige oplossing imo 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 9 minuten geleden, BMWMB zei: Optioneel kan je achter de stoelen een opbergbak zetten. Weegt maar 10kg, en heeft 80liter volume. https://configurator.porsche.com/de-DE/mode/model/992892/option/DFG Machtig, in 't leder bekleed en met matching stitching. Porsche kennende ... 6.950 euro. ? 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Jaja, gewoon in 't zwart. Wat als je stikking wil? 'k Ga der nog ni ver neffens zitten! 2 Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 1 uur terug, BMWMB zei: Optioneel kan je achter de stoelen een opbergbak zetten. Weegt maar 10kg, en heeft 80liter volume. https://configurator.porsche.com/de-DE/mode/model/992892/option/DFG Een Porsche-Curver Colab 1 2 Quote
Joske 923 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april Dus eigenlijk is dit een nog verder uitholling van de GT3 badge? Marketingjongens zullen wel ne goeie uitleg hebben. Nie dat ik er wakker van lig. Da's meer geld dan dat mijn huis gekost heeft... Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april 10 uren geleden, Lotuzzz zei: Heel Tesla-achtige oplossing imo Renault was eerst met hun roadbox op de Megane. 2 Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 15 april Auteur Geplaatst: 15 april 13 hours ago, gTa said: "hey look at me, I paid extra for massively expensive brakes" Die minder kosten dan een hele hoop andere opties op een kar van 300K? Denk niet dat dat nog speelt op dat soort auto's. 1 Quote
Maxime S 2.859 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april 18 uren geleden, Super95 zei: Verschrikkelijke spec wel Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april ooooeeee, ik wil daar eens mee raggen. eerste 992 dat m'n interesse wekt denk ik 1 Quote
Simoni 6.184 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april Bestond op de oude 911's ook al hoor als optie; die opbergbox op de achterbank. Hier voor de hele eerste 911 korte wielbasis: https://www.ebay.com/itm/111441777045 Hier op een 1989 Speedster 1 Quote
Luv4DLM 1.285 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april 18 uren geleden, Lotuzzz zei: Wel maar een leeg gat daar achteraan zonder bank. Valt 10x zo hard op als het dak eraf is. Komt er geen Speedster GT3? Als eigenaar van een MX-5 weet ik hier wel raad mee! 2 7 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.