BMWMB 12.408 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april 1 uur geleden, Maxime S zei: Verschrikkelijke spec wel Dat lijkt mij een pre-productie testmodel, want de lak is ook heel vaal. Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april Aangezien ik in mijn 'Turbo' fase zit (morgen trouwens testrit met de nieuwe Turbo S) ben ik uit nieuwsgierigheid (want zou dit zelf nooit kopen) ook eens zo een 911 GTC s/c gaan speccen... en ik had hem eerlijk gezegd duurder verwacht -lees ; als ik vergelijk met een 991.2 Speedster- ? Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april 23 minuten geleden, SpeedExceed zei: PVLPA980 Je hebt binnen Manufaktur gekozen, maar ik zie niet welke kleur. Is dat donkergroen? Ook de 90l tank niet vergeten... Quote
Luv4DLM 1.285 Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Moonlightblue met de bruine kuipen voor mij. 7 Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april die nieuwe kuipjes maken het wel heel tempting nu ze in kleur te krijgen zijn... 1 Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april 3 uren geleden, flupke73 zei: die nieuwe kuipjes maken het wel heel tempting nu ze in kleur te krijgen zijn... Maar gek genoeg niet in het rood. Om de concurrentie met die (gelimiteerde) designer's edition nog even stil te leggen? Quote
Roger 310 Geplaatst: 19 april Geplaatst: 19 april Arlogreen met crayon aub https://porsche-code.com/PV6HE7U2 8 Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 19 april Geplaatst: 19 april 12 uren geleden, Roger zei: Arlogreen met crayon aub https://porsche-code.com/PV6HE7U2 Subliem. Fantastisch mooie combo, ik neem 'm zo van je over. Ik ben heel die groenhype (die nu al een jaar of 4 of 6 duurt ... I don't know) ondertussen wat beu, maar Arlo is machtig (Wel nog nooit in 't echt gezien.) Quote
Thebiemerke 5.390 Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april Op 14/4/2026 om 22:08, gTa zei: Ik had quasi identiek dezelfde spec. Wel zwarte remklauwen, dat geel is nergens voor nodig, dat schreeuwt te hard "hey look at me, I paid extra for massively expensive brakes" (ook al zijn ze hier standaard ) Bij mij wel yachting. Of tiefsee, 'k zou nog twijfelen. 1 Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Nightblue, zodat ik mijn Maritime niet te veel zou missen. En een overdaad aan leder binnenin. Ik mis een gelere tint voor het leder, de beige-tinten zijn me te bruin. Cognac is te hard icm met het diepblauw. En ja: zwarte remklauwen aub. 1 Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Zelfs al is PTS "maar" een klein % van de kostprijs van 't ding ... ik denk dat ik, ook owv snellere productie ... zou kiezen voor GT zilver, binnenin de kuipjes met het (std) leder/alcantara met rode stikking. Rode remklauwen (op PCCB's, how awesome) meer moet dat niet zijn. Twijfel over de rode kap. 't Maakt het "speciaal", which I like, maar 't is eigenlijk al zo knap in 't zwart. 6 Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 23 april Auteur Geplaatst: 23 april Is die steenslagfolie altijd zwart op dit ding? Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april 11 minuten geleden, ir_fuel zei: Is die steenslagfolie altijd zwart op dit ding? Vond ik ook niet zo mooi (alvast op foto) Quote
BelgianRally 106 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april blijkbaar enkel de verwijderen als je het street style pakket neemt Quote
Redfive 243 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april 3 uren geleden, gTa zei: Die achterkant lijkt me er zo aangeplakt alsof die van een ander ontwerp is. Beetje uit proportie, lijkt wel een bultrug zo en ziet er te lang uit. Misschien ongelukkig op de foto, maar zo komt het wel over bij mij; Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 23 april Auteur Geplaatst: 23 april Just now, Redfive said: Dat ziet er hetzelfde uit op elke 992 cabrio. Quote
Redfive 243 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Zojuist, ir_fuel zei: Dat ziet er hetzelfde uit op elke 992 cabrio. 10/10 voor reactievermogen! Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 23 april Auteur Geplaatst: 23 april 5 minutes ago, Redfive said: 10/10 voor reactievermogen! 0/10 om je tekst op de foute plaats te schrijven 1 Quote
Redfive 243 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Zal niet door iedereen gesmaakt worden, I know. Quote
Lotuzzz 17.096 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april 4 uren geleden, gTa zei: In een lichte kleur zie je tenminste die 'neep' in de deur, en ook die donkere fenderbeschermer breekt het nog eens. Echt heel geslaagd zo! 2 Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april 8 uren geleden, Redfive zei: Is bij elke 911 cabrio zo sinds de 991 generatie, vind ik. (Ik deel dus je mening.) Maar dat weegt voor mij niet op tegen het voordeel van wel open te kunnen rijden. Quote
Joske 923 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Recht vanachter vind ik het er nog 'erger' uit zien. Reed laatst achter eentje, viel hard op hoe hoog die achterkant er dan uitziet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.