Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had dezelfde problemen bij bestellen, ik vond nooit een combinatie naar mijn zin. Uiteindelijk maar de zure (dure) appel doorgebeten en de M zetels gepakt in standaardkleur, en achteraf laten bekleden op een ander. Anders zou ik mij telkens wel iets beklagen, en aangezien onze auto's meestal 10 jaar blijven .. Levering eind Q1, ben benieuwd.

Geplaatst:

IMG_7524.thumb.jpeg.a7f66df7546264c033735c955ba3db0f.jpeg

Elfenbein op Fire red 

• Vind ik leuk 7
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Is het al geweten als/wanneer deze de upgrade krijgt die BMW ook bij de IX deed?

Geplaatst:
8 minuten geleden, Super95 zei:

Is het al geweten als/wanneer deze de upgrade krijgt die BMW ook bij de IX deed?

Welke upgrade bedoel je dan? Facelift van de i4 is vorig jaar al geweest he.

Geplaatst:
5 minuten geleden, Tommie zei:

Welke upgrade bedoel je dan? Facelift van de i4 is vorig jaar al geweest he.

Krijgt de i4 niet nog een bijkomende upgrade voor modeljaar 2026? Vanaf de zomer dus? Met de motoren van de iX? 

Geplaatst:
3 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Krijgt de i4 niet nog een bijkomende upgrade voor modeljaar 2026? Vanaf de zomer dus? Met de motoren van de iX? 

Je bedoelt een 'bump' in pk's? Enkel de M50, die wordt M60. De i4 xDrive40 is in feite identiek qua motorisatie aan de iX xDrive45. Niet qua batterij natuurlijk.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Tommie zei:

Je bedoelt een 'bump' in pk's? Enkel de M50, die wordt M60. De i4 xDrive40 is in feite identiek qua motorisatie aan de iX xDrive45. Niet qua batterij natuurlijk.

Was toch meer dan pk’s alleen? Motoren ook iets efficiënter? Of ook enkel de M60 dan?

Geplaatst:
10 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Was toch meer dan pk’s alleen? Motoren ook iets efficiënter? Of ook enkel de M60 dan?

Dat heeft dan weer niets te maken met de iX LCI natuurlijk, maar met de upgrade van de i5. 6% efficiënter.

Niet meteen iets om mee uit te pakken of op te wachten. :D 

• Thanks Friendly 1
  • 1 maand later...
Geplaatst:

I joined the dark side!

(geen idee waarom die foto’s ondersteboven staan 😂)

IMG_4232.thumb.jpeg.b6ff7498148bdf8341bffb10bc5f4adf.jpeg

IMG_4234.jpeg

IMG_4241.jpeg

IMG_4236.jpeg

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Welke kleur is dit? 

Ik heb ook eentje besteld, helaas moet ik eerst het contract van mijn inloopwagen uitrijden..

Geplaatst:
11 minuten geleden, Super95 zei:

Welke kleur is dit? 

Ik heb ook eentje besteld, helaas moet ik eerst het contract van mijn inloopwagen uitrijden..

Boston Green individual.

Geplaatst:

Nice! Mooi wiel ook. Is dat niet ut het gamma van de coupé?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 uren geleden, -Fred- zei:

Nice! Mooi wiel ook. Is dat niet ut het gamma van de coupé?

Is de 859M maar gepoedercoat.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Sorry voor de extra spam, ik heb de foto's gekanteld maar kan mijn post niet meer bewerken.

IMG_4234.thumb.jpeg.2df11ea1e8cc2f4b37ab4ac93025cfb1.jpeg

IMG_4241.thumb.jpeg.88b6eddcec5cd2c3fdef4d331b94445f.jpeg

IMG_4236.thumb.jpeg.a9e68c28d5d1ff8af3606573a2933403.jpeg

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Het rode interieur weet ik nog niet zo goed... Maar de velgen en buitenkleur zijn werkelijk magistraal!!

Dit + chrome line en zadelbruin interieur voor mij graag :D 

Geplaatst:

De velgen zijn een verademing, waarom zijn fabrikanten quasi gestopt met fatsoenlijke velgen aan te bieden in deze kleur?

Geplaatst:

De combinatie groen + rood doet me wat kerstig aan maar wat een knappe kleur is dat groen!

Geplaatst:

Dat Rood moet je echt IRL zien, komt niet helemaal tot zijn recht op foto.

Hier zie je de foto met het staal en mijn pull, waar je (IMO) een beter beeld krijgt van de kleur. Ik zal eens zien of ik een betere foto kan maken.

IMG_3838.jpeg

Geplaatst: (aangepast)

Dit ziet er al draaglijker uit.  Buitenkleur is schitterend!

aangepast door Redfive
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid