Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, 4rings zei:

image.jpeg.a9718717cf76b787fe1b2403eb4f05c8.jpeg

 

2 uren geleden, 4rings zei:

Welke kleur zou bovenstaande zijn?

BMW Individual Frozen Pure Grey. Maar het lijkt niet echt op hoe het er in het echt uit ziet 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

En waarschijnlijk sneller te krijgen dan de mijne :popcorn: @Tommie

Mijn schoonbroer zijn leasing is er na (schat) 2 maand wachten, was nog een slot vrij blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/3/2023 om 23:38, Roger zei:

 

BMW Individual Frozen Pure Grey. Maar het lijkt niet echt op hoe het er in het echt uit ziet 🙂

Klopt, ben hem zaterdag gaan bekijken,  kleur is niet mijn ding en al zeker niet met dat Carbon pack.  Los daarvan zeer mooie auto.  Offerte laten maken voor exemplaar in zwarte kleur (zo valllen die achterste vlakken het minst op).  Binnenkort testrijden met een i4 40… i40m50 niet beschikbaar als testwagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 25/3/2023 om 22:11, Ken zei:

Is de wachttijd voor de 40 al verbeterd of nog steeds drama?

Geen idee hoe het zit met nieuwe orders, maar ik wacht nog steeds op m’n op 31/12/21 bestelde i4. (Voorlopig voorzien voor Juni 2023)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, fredoo said:

Geen idee hoe het zit met nieuwe orders, maar ik wacht nog steeds op m’n op 31/12/21 bestelde i4. (Voorlopig voorzien voor Juni 2023)

De mijne is een maand later besteld en zal ook ongeveer op dat moment toekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ondertussen een goeie maand aan het rijden met m‘n i4 m50, 8000 km gereden, het was het wachten waard, wat een leuke wagen!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/31/2023 at 9:54 PM, fredoo said:

Ondertussen een goeie maand aan het rijden met m‘n i4 m50, 8000 km gereden, het was het wachten waard, wat een leuke wagen!

Stevig :tct:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

@Tommie de i4 hier nog nooit sneller weten laden dan 160kWh, quasi volledig leeg en/of opgewarmd lijkt niets uit te maken. We hangen hem meestal aan een Allego 300kW lader als we in het weekend moeten bijladen.

Wat is jouw ervaring, of anderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De iX3 hier ook nog niet sneller zien laden dan 40 kW. We hebben hem wel nog maar net. Ik vermoed dat veel laadpunten op papier 150 kW of meer zijn maar in praktijk niet. De componenten van het toestel zijn misschien wel goed voor 150 kW maar als de aanvoerlijn te zwak is moet je begrenzen.

Het is maar een vermoeden en zou nog wat meer moeten testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, vince522 zei:

@Tommie de i4 hier nog nooit sneller weten laden dan 160kWh, quasi volledig leeg en/of opgewarmd lijkt niets uit te maken. We hangen hem meestal aan een Allego 300kW lader als we in het weekend moeten bijladen.

Wat is jouw ervaring, of anderen?

Ik heb al wel eens 180 en 200 gehaald, maar zeker ook niet altijd.

Het probleen is dat veel snelladers een theoretische snelheid afficheren die ze zelf niet halen wegens technische beperkingen…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand de max hoogte van de koffer van een i4? Pakweg tegen de achterbank tot het plafond?

Blijkbaar zit deze nu ook in onze carpolicy, maar ik vraag me af of onze hond erin past. Dit weekend ga ik sowieso eens kijken irl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Ice_Ken said:

Weet iemand de max hoogte van de koffer van een i4? Pakweg tegen de achterbank tot het plafond?

Blijkbaar zit deze nu ook in onze carpolicy, maar ik vraag me af of onze hond erin past. Dit weekend ga ik sowieso eens kijken irl.

Daar krijg je geen hond in. Enfin, technisch wel natuurlijk :D 

De hoedenplank is echt klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ir_fuel zei:

Daar krijg je geen hond in. Enfin, technisch wel natuurlijk :D 

De hoedenplank is echt klein.

Alternatief is de iX1, ik vermoed dat dat toch wat minder goed gaat rijden.

Blijkbaar gaat het wel

image.thumb.png.451759c1c603a1f28e2240a0673d33dd.png

image.thumb.png.f866bcac3a23de5b126f1bc52b36feba.png

image.thumb.png.efbb3a7e059a1db0212b21040a3240f5.png

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, dragonfly zei:

Dat neigt naar dierenmishandeling om 2 zo'n grote honden zo mee te nemen.

Overdrijven, tis ook een kunst. Hoe dan ook is het de onze 's ochtends en 's avonds 3x per week bij mijn ouders te brengen/halen, 400m enkele rit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die 2 honden daar in plooien is ook een kunst :lolz:

Ik heb er maar 1, scheelt al in aantal plooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid