Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
12 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

De weersvoorspellingen zien nog ok uit voor zondag.

Ok als in "kletsnat zoals de driftking in zijn GT86 het graag heeft" ? :biggrin:

Geplaatst:
29 minuten geleden, Goesting zei:

Ok als in "kletsnat zoals de driftking in zijn GT86 het graag heeft" ? :biggrin:

Zijt ge zeker dat ge mij niet verwart met iemand met een  BRZ ? :) Maar ik zou het niet erg vinden als het regent. Half nat heb ik niet graag, dan varieert de grip te veel. Alleen zegt het KMI voorlopig dat het zondag droog blijft terwijl het zaterdag en maandag regent.

Geplaatst:
1 uur geleden, Le Capri Mauve zei:

Zijt ge zeker dat ge mij niet verwart met iemand met een  BRZ ? :) Maar ik zou het niet erg vinden als het regent. Half nat heb ik niet graag, dan varieert de grip te veel. Alleen zegt het KMI voorlopig dat het zondag droog blijft terwijl het zaterdag en maandag regent.

Als ik kijk naar de startlocatie, zelfde als de light rit, dus Libin dan zou het om 15u regenen maar dan zijn we er al weg

https://www.buienradar.be/weer/libin/be/2792442/5daagse

Als ik kijk naar de eindlocatie, drie-bruggen, euh Trois-Ponts, dan zou het daar vanaf 17u regenen en komen we net aan

https://www.buienradar.be/weer/trois-ponts/be/2785223/5daagse

Geplaatst:

en is dat betrouwbaar, die buienradar site? Ziet er zoiets uit dat probeert indruk te maken door veel cijfers achter de komma te gebruiken om de kans op regen aan te duiden. Weten zij iets dat het KMI niet weet?

Geplaatst:
9 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

en is dat betrouwbaar, die buienradar site? Ziet er zoiets uit dat probeert indruk te maken door veel cijfers achter de komma te gebruiken om de kans op regen aan te duiden. Weten zij iets dat het KMI niet weet?

goede vraag, maar is van RTL (Nederland) dus ze zullen misschien het KMNI gebruiken of nog iets anders. 

Maar in België heb je Meteosat en KMI en die geven soms toch andere zaken.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

We zien wel hoe het loopt. Paraplu meepakken :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@PJHhoeveel inschrijven heb je nu?

Geplaatst:

Ik moet eigenlijk nog een co regelen maar met zo'n weer misschien passen ? 

image.png

Geplaatst:
1 minuut geleden, dragonfly zei:

image.png

Te hopen dat het rap keert, no fun met de GT3 in de regen.

Geplaatst:
1 uur terug, Maverick zei:

@PJHhoeveel inschrijven heb je nu?

39, maar ik heb kennissen uitgenodigd

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Voor Trois-Ponts:

image.png.6b04836ead047f13f80a9e9d8cd95f85.png

Geplaatst:

1mm dat is ni zo veel. Waarschijnlijk klein lokaal buitje en dan weer droog.

Komt wel in orde

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

idd...we zullen zien he, we zijn ingeschreven en het blijft nu eenmaal Belgie...alle geluk kunnen onze auto's tegen de regen, al is het wel spijtig voor de cabrio's en de foto's op de route en natuurlijk de BBQ, dan moet het eigenlijk echt op die berg daar best warm of windstil zijn.

Maar daar kunnen we ons op kleden!

Geplaatst:
21 uren geleden, dragonfly zei:

image.png

Ik wil wel walkies meenemen, dat moet ge maar volgen :D

Geplaatst:
3 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

Ik wil wel walkies meenemen, dat moet ge maar volgen :D

Denk niet dat ik jou in de regen ga volgen op CUP 2 bandjes ? 

Maar goed idee van de walkies, dacht dat PJH nu ook standaard GPX gaf? Dan is het niet erg als ik alleen rijd.

Geplaatst:

Ik ben dus de co van @Monterey Jack, vandaar mijn posts :D Anders kon ik niet in het member gedeelte.

Kijk er naar uit, zal plezant zijn! Weer zal wel meevallen :) 

Geplaatst:

Komt allemaal goed jongens! 

Onmogelijk om nu al te voorspellen wat voor weer het gaat zijn op zondag, zeker voor zo'n uitgestrekte rit. 
Zal intussen denk ik de zevende editie zijn die ik meerijd. Slechts 1 keer wat regen gehad bij start en eerste helft van de route. Ik heb er vertrouwen in :) 

Zelfs als het regent aan de BBQ... Tafels, banken en BBQ zijn toch overdekt dus gene stress. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, Alexis said:

Komt allemaal goed jongens! 

Onmogelijk om nu al te voorspellen wat voor weer het gaat zijn op zondag, zeker voor zo'n uitgestrekte rit. 
Zal intussen denk ik de zevende editie zijn die ik meerijd. Slechts 1 keer wat regen gehad bij start en eerste helft van de route. Ik heb er vertrouwen in :) 

Zelfs als het regent aan de BBQ... Tafels, banken en BBQ zijn toch overdekt dus gene stress. 

Meanwhile @PJH

Ostriches Going Crazy GIF by chuber channel

• Grappig 3
Geplaatst:

@PJH na hoeveel km komen we het eerste tankstation tegen in Lux. Kwestie van de brandstofstrategie uit te werken :D

Geplaatst:
55 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Meanwhile @PJH

Ostriches Going Crazy GIF by chuber channel

Stress….ikke??? Neeuuuuhhh

we gaan er nog eens aan beginnen zie. Who needs sleep anyway

CCDA528F-FCD2-4356-81B2-DF95FC7FB99F.jpeg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jij slaapt daar onder/in die raket? 

:D 

Geplaatst:
Op 11/6/2021 om 15:53, ir_fuel zei:

Ik zit met mijn enorme gestalte al tegen het dak te schuren met mijn hoofd, en t is mijn auto niet :D 

Dak? 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 hours ago, Wutputt said:

@PJH na hoeveel km komen we het eerste tankstation tegen in Lux. Kwestie van de brandstofstrategie uit te werken :D

+1

2 weken terug gelukkig ergens een pomp gevonden uit de jaren stillekes op 40km van het einde :D

Geplaatst:

Kunnen we nog last minute inschrijven ? BBQ met familie blijkbaar afgelast door het weer.. @PJH

Geplaatst: (aangepast)

Weer op buienradar is veranderd, plots geen regen meer...  Maar op meteosat en gewoon ff via Google voor Trois-ponts nog wel... 

Screenshot_20210626-010937_Chrome.jpg

aangepast door Liquid Li0n

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid