Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minute ago, Stephane said:

Geen forummer denk ik... Invitées van PJ

Machtige T-shirt van Onyx :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hmmmm, dat was een hele boterham om te lezen. De zure nasmaak is vooral pijnlijk om te lezen.

Als het je over de streep kan trekken om het volgend jaar weer te organiseren, ik wil best nog wat doneren vanwege de mooie foto's die we er ook nog aan overgehouden hebben! Een help PJH de winter door donatie kan volgens mij wel werken :) 

Trek die prijs op naar 70 bestuurder en 30 euro voor de passagier?

Of stop met desserts om kosten te besparen, laat de goodiebag vallen, of reken centjes aan voor de foto's, of ... ?

Geplaatst:

Volgende keer de ARD hier posten en na twee weken openbaar zetten op de site?

Jammer om te lezen dat je verlies hebt gemaakt aan deze editie, inschrijvingsgeld kan wel nog wat hoger vermoed ik.

Geplaatst:

Vermits een deel over mij gaat ff door het stof gaan ? 

the sandlot dust GIF

Mensen die mij kennen weten dat ze alles mogen zeggen. Gloeiende hekel aan hypocriete mensen dus de opmerkingen waren er uit liefde voor jou. Anders zou ik thuisblijven en zwijgen.

Zoals eerder gezegd was het dit jaar top geregeld en ik wil gerust nog wat bijstorten zodat jij geen verlies moet draaien. Niemand zal dat hier erg vinden want zonder jou is er geen #ARD meer. Goodie Bag hoeft voor mij niet als dat je geld / tijd kost. En lepeltjes had ik liggen ? 

Dus dikke merci voor al je harde werk en ook een dikke merci aan je @snoepje & team @Wax-it.be

Geplaatst:
31 minuten geleden, msxx zei:

Als het je over de streep kan trekken om het volgend jaar weer te organiseren, ik wil best nog wat doneren vanwege de mooie foto's die we er ook nog aan overgehouden hebben! Een help PJH de winter door donatie kan volgens mij wel werken :) 

Nee hoor, donaties zijn niet nodig. Enige reden waarom ik het zeg is omdat ik over alles altijd open kaart speel en zodat iedereen snapt dat het er niet allemaal zomaar staat.

Het forum en bijbehorende grappen en grollen helpen me soms door mijn dagen heen + hier is het allemaal begonnen. Omwille van die reden hoeft het voor mij niet uit te draaien op een grote winst zoals bij andere ritten wel het geval is. Het is immers geen VZW, tenzij voor de Ardennenrit :) Ik doe dat dus grotendeels uit sympathie.

Waarom is het dan zo fout gelopen?
- BTW plichtig geworden, en ik mag 21% dokken en trek hier en daar maar 6% terug. Da's mijn eigen fout
- Verlies van sponsoring zorgt voor extra druk bij mezelf
- Moeilijke tijden omwille van COVID. De simpelste dingen worden plots lastig of duurder en dat is niet altijd te voorzien. Dat gaat niet over grote bedragen, maar als je mikt op een kleine winst als buffer op het geheel, dan telt het allemaal mee.
- Het plan veranderen halfweg was ook geen goedkope maar wel noodzakelijke ingreep
- Tegenvallende opkomst

Tel dat allemaal samen en het wordt een moeilijke editie :) Maar daar kunnen jullie niks aan doen, dus waarom zouden de aanwezigen dan moeten boeten. Dat is de omgekeerde wereld :)

Het is de 2e keer ooit dat ik verlies maak op een rondrit, dus no worries. En de 1e keer was op de allereerste Zeeland classic, toen ik 5 euro vroeg voor een roadbook en 2 consumpties op café ? Dus dat stond in de sterren geschreven maar ik moest ergens beginnen ;)

• Thanks Friendly 3
Geplaatst:
10 minuten geleden, dragonfly zei:

Vermits een deel over mij gaat ff door het stof gaan ?

Tgo, niet specifiek nodig eigenlijk. Je bent er over begonnen dit jaar, maar andere jaren was er ook commentaar. En je bent zeker niet de enige, anders zou ik ook niet luisteren :D

Het is gewoon een process die aanpassingen vraagt. Soms gedwongen, soms omdat het nodig is, soms omdat iets beter is. En daar wil ik altijd naar luisteren en dingen voor aanpassen (indien mogelijk uiteraard).

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
1 uur terug, PJH zei:

- De opkomst. Er waren 29 forummers aanwezig. Normaal zitten we vol op 2 weken, dus ik vraag me echt af waaraan het gelegen is.

In mijn geval: ik was getuige op een trouw zaterdag. Het leek me niet echt verstandig om de dag erna zoveel kilometers te gaan doen met een kater... Anders was ik er sowieso bij!

Top dat je dit blijft doen.

ARD :inlove: 

Geplaatst:

Respect! En kan je volgend jaar op die dag ook een mountainbikeroute uitstippelen in de buurt van de BBQ, dan kom ik af :inlove:

• Grappig 4
  • Verdrietig 1
Geplaatst:
1 uur terug, Lotuzzz zei:

Respect! En kan je volgend jaar op die dag ook een mountainbikeroute uitstippelen in de buurt van de BBQ, dan kom ik af :inlove:

Godde gaaa nog wa mee aa vlooke raaje jom! 

• Grappig 3
Geplaatst:

Voor mij een top editie!

Ik heb al meermaals aangekaart wat het probleem is op mindere deelname en denk niet dat ik daar ver van af zal zitten. Of ik daar direct de gepaste oplossing voor heb? neen niet direct!

Moet wel zeggen dat het hamburger verhaal top was! Super snel je eten, mega lekker, simpeler voor jullie, enz... dit zou ik dus zeker en vast aanhouden!

Geplaatst:
2 uren geleden, jvc zei:

Volgende keer de ARD hier posten en na twee weken openbaar zetten op de site?

Jammer om te lezen dat je verlies hebt gemaakt aan deze editie, inschrijvingsgeld kan wel nog wat hoger vermoed ik.

Volgende keer prijs X1,5 of 2, geen haan die erom kraait, je moet niets met verlies doen. Volgende keer ben ik er ook terug bij, kon geen verlof nemen ?

Geplaatst:
53 minuten geleden, Krikkie zei:

Volgende keer prijs X1,5 of 2, geen haan die erom kraait, je moet niets met verlies doen. Volgende keer ben ik er ook terug bij, kon geen verlof nemen ?

Ach AM, waar de rekening van een ander altijd aan de zijne gemaakt wordt

Geplaatst:

knap hoe je dit altijd voor elkaar krijgt. En een leuk verslag hier in het topic nadien!

En je ziet maar, uiteindelijk komt de harde kern altijd... Maar idd wel gek dat je het niet uitverkocht hebt gekregen. Het kan niet aan het weer hebben gelegen, want dat weet je niet op voorhand. Saaibal euh Sambal euh voetbal was laat dus dat zal het ook niet zijn. Is het de prijs... De mensen die het te duur beginnen worden haken af. Het is spijtig dat je niet perfect weet vanaf wanneer ze afhaken. Het is 85 euro per auto, dat lijkt veel, is een naftbak in Belgie maar ze weten niet hoeveel zulk een organisatie kost. Misschien dat eens ergens subtiel vermelden op je website ofzo.

Geplaatst:

Super gedaan @PJH! Zo’n organisatie kan je ongetwijfeld eindeloos finetunen, het was in ieder geval top ??

Geplaatst:

Als AM groentje die er een eerste keer bij was, heb ik 0,0 om over te klagen, integendeel, ik heb me reuze geamuseerd. 

Als zelfstandige doet het echter wel wat pijn om te lezen dat je ondanks al je inspanningen en werk je niet uit de kosten bent gekomen.  Slechts een tweede keer dat je verlies maakt op een rit zeg je...  Allemaal goed en wel maar wie weet is de toon gezet en zal het vanaf nu steeds strugglen zijn om alle plaatsen in te vullen...  Als kleine zelfstandige wil ik me zeker niet moeien over hoe het moet of niet moet maar als de volgende rit ook moeizaam verkocht raakt, dan zou ik de gehele formule veranderen.

Net zoals bij irl commerce doen, veranderen de markten én het clienteel en moet je tijdig die veranderingen zien aankomen om er op te kunnen anticiperen.  Soms houdt dat in dat je met vaste gebruiken/diensten/goederen/klanten zal moeten breken om uiteindelijk een beter resultaat te halen...

Ikzelf (nogmaals, ik wil me niet opdringen of de betweter uithangen en ik ga dus nu ook niet in detail gaan) zou meteen weten wat ik als organisator wel eens zou willen proberen.  Gewoon eenmalig voor een eerste keer om te zien welk resultaat dat zou brengen...  een testcase zoals ze zeggen.

Ik bekijk het wel vanuit een roi standpunt dus er wel of niet aan verdienen zou voor mij wel degelijk doorwegen.  Uiteindelijk steek je er gigantisch veel uren in (met dank voor je eerdere uitgebreide post zodat we een inzicht hebben van wat die voorbereidingen allemaal inhouden) dus als je er dan iets leuks aan kunt over houden, des te beter zou ik zeggen...  Er is een verschil tussen verniet of met verlies uw kloten afdraaien of er effectief 'rijk' mee worden...  Zoals altijd ligt de kerk ergens in het midden maar een spaartpotje/buffer/winst overhouden van 30% op de omzet (=totaalbedrag aan inschrijvingen) zou bij mij toch wel het streefdoel zijn.

En dat lijkt me mits een grondige overhaul van het huidige concept zeker vlot haalbaar.

Succes en tot de volgende rit!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zet anders hier een link naar je paypal account ofzo, ik wil ook wel bijdragen ook al kon ik niet komen. Het zou te jammer zijn mocht je hier niet meer mee verder kunnen. 

Kan me ook wel vinden in de post van krikke, misschien moet je inderdaad de formule eens omgooien om te zien wat het geeft.

Geplaatst:

10 minutes ago, -krikke- said:

Als AM groentje die er een eerste keer bij was, heb ik 0,0 om over te klagen, integendeel, ik heb me reuze geamuseerd. 

Als zelfstandige doet het echter wel wat pijn om te lezen dat je ondanks al je inspanningen en werk je niet uit de kosten bent gekomen.  Slechts een tweede keer dat je verlies maakt op een rit zeg je...  Allemaal goed en wel maar wie weet is de toon gezet en zal het vanaf nu steeds strugglen zijn om alle plaatsen in te vullen...  Als kleine zelfstandige wil ik me zeker niet moeien over hoe het moet of niet moet maar als de volgende rit ook moeizaam verkocht raakt, dan zou ik de gehele formule veranderen.

Net zoals bij irl commerce doen, veranderen de markten én het clienteel en moet je tijdig die veranderingen zien aankomen om er op te kunnen anticiperen.  Soms houdt dat in dat je met vaste gebruiken/diensten/goederen/klanten zal moeten breken om uiteindelijk een beter resultaat te halen...

Ikzelf (nogmaals, ik wil me niet opdringen of de betweter uithangen en ik ga dus nu ook niet in detail gaan) zou meteen weten wat ik als organisator wel eens zou willen proberen.  Gewoon eenmalig voor een eerste keer om te zien welk resultaat dat zou brengen...  een testcase zoals ze zeggen.

Ik bekijk het wel vanuit een roi standpunt dus er wel of niet aan verdienen zou voor mij wel degelijk doorwegen.  Uiteindelijk steek je er gigantisch veel uren in (met dank voor je eerdere uitgebreide post zodat we een inzicht hebben van wat die voorbereidingen allemaal inhouden) dus als je er dan iets leuks aan kunt over houden, des te beter zou ik zeggen...  Er is een verschil tussen verniet of met verlies uw kloten afdraaien of er effectief 'rijk' mee worden...  Zoals altijd ligt de kerk ergens in het midden maar een spaartpotje/buffer/winst overhouden van 30% op de omzet (=totaalbedrag aan inschrijvingen) zou bij mij toch wel het streefdoel zijn.

En dat lijkt me mits een grondige overhaul van het huidige concept zeker vlot haalbaar.

Succes en tot de volgende rit!

Paar pitspoezen langs de kant waar je briefkes kan naar gooien? 

Make It Rain Money GIF

• Grappig 2
Geplaatst:
1 uur terug, Stephane zei:

Ach AM, waar de rekening van een ander altijd aan de zijne gemaakt wordt

Dan was ik mis.

Geplaatst:

@Monterey Jack

Dat zit er o.a. in eh...  ?  Je huurt een paar oude draken van wijven in en geeft hen 10% commissie op hetgeen in hunne soutien zal belanden.  Die doen dat met veel plezier want welke vrouw krijgt niet graag aandacht én geld?  ?

Met het juiste publiek (zat volk dus die na 5 pinten de leeftijd van die dames vergeten zijn) haal je al je break even met briefkes van 5 of 10 euro.  ?

Geplaatst:

Ik heb de voorbije 2 weken ook zowel de light gereden als de ARD, moet zeggen, het is en blijft top. Ik was positief verrast eergisteren aan de eindstreep, heerlijke burger, chips, een (lekker) dessertje, flesje cola, ... Veel meer dan wat ik verwacht had eigenlijk. Meer dan snel genoeg geholpen ook door de dames en @Wax-it.be

Ik blijf het dan ergens ook jammer vinden dat er steeds bezwaren lijken te komen. Als je iet of wat logisch nadenkt dan beseft iedereen toch dat je daar niets aan over houdt. Je gaf het zelf aan, 'het is erg al die commentaar, zeker omdat je zelf toesteekt aan anderen hun hobby'. 

Ipv altijd te focussen op het negatieve moeten we misschien eens kijken naar de andere zaken? ELK JAAR vind je een totaal andere route, en bovendien van uitmuntende kwaliteit. Elk jaar ga je door dezelfde rush om ons een toffe dag te bezorgen. Ik kan alleen maar dank u zeggen, 100x. Zonder uw initiatief en gekheid had ik hier veel minder volk leren kennen. Merci voor alle mooie dagen tot nu. 

• Vind ik leuk 5
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
5 minutes ago, -krikke- said:

@Monterey Jack

Dat zit er o.a. in eh...  ?  Je huurt een paar oude draken van wijven in en geeft hen 10% commissie op hetgeen in hunne soutien zal belanden.  Die doen dat met veel plezier want welke vrouw krijgt niet graag aandacht én geld?  ?

Met het juiste publiek (zat volk dus die na 5 pinten de leeftijd van die dames vergeten zijn) haal je al je break even met briefkes van 5 of 10 euro.  ?

Ok nu snap ik wat je zei zondag:

'Nu ik met mijn Porsche rij heb ik meer aantrek bij de miekes' --> Oude wijven voor de man op leeftijd die wat last begint te krijgen dus :D 

• Grappig 1
Geplaatst:
Zojuist, Monterey Jack zei:

Ok nu snap ik wat je zei zondag:

'Nu ik met mijn Porsche rij heb ik meer aantrek bij de miekes' Oude wijven voor de man op leeftijd die wat last begint te krijgen :D 

Er is een leeftijd dat ze u als toyboy nemen en er is een leeftijd dat ze u als sugardaddy nemen...  Niks mis mee!  ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid