Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
18 minuten geleden, Wutputt zei:

In Lux bij het volgen van de Yaris @Race7 @Stephane een chanceke gehad dat zij vlak voor mij reden. Zij werden aan de kant gezet door Luxembrug's finest en ik mocht door.

Reed jij met een witte Exige? 

Geplaatst:
5 minuten geleden, msxx zei:

Eigenlijk hadden we samen op moeten rijden!

Die van jou verbruikt precies nog meer dan de mijne, ik zat aan 11,5 tijdens het roadbook :D 

Feit, doen we volgende keer!

En je zal te vroeg schakelen dan hé. 

:D 

• Grappig 1
Geplaatst:

@PJH ZIJN DE FOTO'S AL KLAAR ?? 

• Grappig 6
Geplaatst:
1 uur terug, mrbbs zei:

@msxx weet inderdaad zijn gas staan, ging in de vorige editie met de BRZ vrij gelijk op.

Nogmaals dank aan @PJH voor het organiseren, ook al was ik er niet bij. Ik ben al blij deze editie een beetje mee te kunnen beleven door deze after-chat.

De afwezigen hadden nog maar eens ongelijk!

Goed kunnen volgen met de Jimny? ?

• Grappig 1
Geplaatst:
2 minuten geleden, Denniske zei:

Feit, doen we volgende keer!

En je zal te vroeg schakelen dan hé. 

:D 

Hogere versnelling om te voorkomen dat ik midcorner moet opschakelen he ? 

• Grappig 1
Geplaatst:
1 hour ago, Jules_W said:

Reed jij met een witte Exige? 

yep, dat was ik

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Alweer een paar jaar terug dat ik er bij was, blijft een leuk event.

Kudos voor @PJH. Je kan gerust meer oude stukken of ritten hergebruiken. Het meeste herinner ik me toch niet, en mocht dat wel het geval zijn, dan konden we tenminste wat doorrijden. Sinterklaasstoet? @-krikke- :lol:

Bedankt @Maverick voor het lef om te passagieren, wat een machine :inlove:.

@msxx tart de wetten van de fysica met zijn kar.

@-krikke- praat in het echt evenveel over wijven neuken als hier :lol:?

Bedankt allen voor de korte of lange gesprekken en om al die sublieme wagens mee te brengen en af te jakkeren.

Met die vochtige banen door de bossen had ik de M4 zeker perte totale gereden.

• Vind ik leuk 3
  • Grappig 4
Geplaatst:
2 minuten geleden, ICM zei:

bewijst de wetten van de fysica :P

• Grappig 3
Geplaatst:

Wat een uitzicht :inlove:

Geplaatst:
6 uren geleden, Maverick zei:

Veel respect, de mx5 was gewoon niet te volgen!

6 uren geleden, dragonfly zei:

Eerste stuk van de route was vreselijk, onze Belgische wegen zijn helemaal kapot maar eens we Luxemburg binnenreden kon het plezier beginnen. Ik had megaveel onderstuur op de vochtige baantjes (cup2 banden) dus na een paar slippertjes mij achteraan het rijtje gezet. Onderweg @msxx tegengekomen en ik zag dat hij altijd weg reed van Maverick. 

4 uren geleden, mrbbs zei:

@msxx weet inderdaad zijn gas staan, ging in de vorige editie met de BRZ vrij gelijk op.

1 uur terug, ICM zei:

1 uur terug, Lotuzzz zei:

bewijst de wetten van de fysica :P

Om te beginnen, ik bevestig alles wat hierboven over @msxx wordt gezegd. Zoals elke goeie racepiloot trek ik dan ook eerst graag de schuif met excuses open en wil ik graag aanhalen dat ik de Yaris GR nog aan het aanvoelen was, maar dat die verdomde bromtol ook een stuiterbal was op een wegdek dat de kraters van de slag bij Passendale deed verbleken tot een biljartlaken. :silly:

Geplaatst:
29 minuten geleden, Stephane zei:

Om te beginnen, ik bevestig alles wat hierboven over @msxx wordt gezegd. Zoals elke goeie racepiloot trek ik dan ook eerst graag de schuif met excuses open en wil ik graag aanhalen dat ik de Yaris GR nog aan het aanvoelen was, maar dat die verdomde bromtol ook een stuiterbal was op een wegdek dat de kraters van de slag bij Passendale deed verbleken tot een biljartlaken. :silly:

Zeg mannen, nu wordt er hier gedaan alsof ik hier de begenadigde race-rally piloot van dienst zou zijn. Ik ben arrogant genoeg om te zeggen dat ik best aardig snap wat rijlijnen en rempunten zijn, maar er zitten hier reeksen van mensen die hun wagen een pak beter beheersen dan dat ik dat doe!

Of zoals @ir_fuel het weleens zegt, het is maar hoe zot je wilt doen natuurlijk.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hoe, was er een probleem met de wegkwaliteit in Belgie dan? Geen last van gehad.

Wel last gehad met de nieuwe achterbanden. Veel overstuur en moeilijk te leggen in een bocht. Daar kan ik wel eens wat advies over gebruiken.

Geplaatst:
4 uren geleden, Wutputt zei:

yep, dat was ik

Aha wij hebben op het einde lang achter u gereden (grijze M2), ongeveer aangesloten waar de Yaris en M2c stil stonden bij de polies. 

Ik vond het een topdag. Voor het eerst meegedaan als co-piloot. Leuke ervaring, in het begin wat zoeken met dat roadbook maar wel van genoten. Heerlijke wegen, netjes uitgezocht! Helaas wel niet kunnen blijven voor de BBQ omdat we op tijd thuis moesten zijn. Smaakt naar meer, volgende keer rijd ik zeker zelf :) Een beetje verbaasd over het tempo dat sommigen er op nahielden, een tijdje achter een S2k en 1st gen Megane RS gereden die stevig doorreden en nadien ook even een M2 competition gevolgd die niet bij te houden was :D Ook forumleden neem ik aan? Is het een idee om naamkaartjes te gebruiken? Ik herken sommigen wel aan de auto maar eens de auto’s leeg zijn heb ik totaal geen idee wie wie is. 

Geplaatst: (aangepast)
40 minutes ago, Jules_W said:

Aha wij hebben op het einde lang achter u gereden (grijze M2), ongeveer aangesloten waar de Yaris en M2c stil stonden bij de polies. 

Just. Kan ik me nog herinneren. Juist over de grens hebben we een local in de bossen gevolg met z'n Golf. Die ging er ook voor :D

aangepast door Wutputt
Geplaatst: (aangepast)

4 hours ago, Stephane said:

wil ik graag aanhalen dat ik de Yaris GR nog aan het aanvoelen was

4 hours ago, Denniske said:

Is die GR van u, @Stephane

Ik had de GR mee, was de eerste keer dat @Stephane er mee reed.

4 hours ago, Le Capri Mauve said:

Hoe, was er een probleem met de wegkwaliteit in Belgie dan? Geen last van gehad.

Dat stukje juist voor  " volgende 1 km grind op de weg"  als ik me niet vergis ?

aangepast door Race7
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden, Race7 zei:

Dat stukje juist voor  " volgende 1 km grind op de weg"  als ik me niet vergis ?

Dat grind was een moment waar ik mezelf moest aan herinneren naar de uitgang te kijken.. Maar ik vond het stuk in Belgie best leuk.

Geplaatst:

Peace ollemoale

Ardennenrit20210034.thumb.jpg.8b373c65770e44139a90da6b2367e682.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
15 hours ago, msxx said:

Zeg mannen, nu wordt er hier gedaan alsof ik hier de begenadigde race-rally piloot van dienst zou zijn. Ik ben arrogant genoeg om te zeggen dat ik best aardig snap wat rijlijnen en rempunten zijn, maar er zitten hier reeksen van mensen die hun wagen een pak beter beheersen dan dat ik dat doe!

Of zoals @ir_fuel het weleens zegt, het is maar hoe zot je wilt doen natuurlijk.

Als je gewoon bent van op straat aan een stevig tempo bochten te pikken met de moto, dan is hetzelfde doen met een auto kinderspel. Je hebt zoveel meer marge op alle gebied.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wie zijn eigenlijk de forumleden met de gele en grijze 964? 

Die wagens verdienen precies wel een topic :) 

Geplaatst:
57 minuten geleden, msxx zei:

Wie zijn eigenlijk de forumleden met de gele en grijze 964? 

Die wagens verdienen precies wel een topic :) 

Geen forummer denk ik... Invitées van PJ

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid