Polygoon 15.054 Geplaatst: 13 juni 2021 Geplaatst: 13 juni 2021 Op 12/6/2021 om 18:10, PJH zei: Working on it! Ben naar de drukker aant vliegen Goeie thermiek vandaag? 1 Quote
Monterey Jack 6.506 Geplaatst: 13 juni 2021 Geplaatst: 13 juni 2021 Vooral ideaal ritjesweer. Heerlijk dagje, merci @PJH. Uitmuntende rit. Enige dat opviel, het was misschien iets te goed weer. Veel bedrijvigheid en volk op de baan. Nevertheless, kan alleen maar beamen wat je zowel hier als schreef, als daarnet zei. Wat een banen voor BE te zijn In het terugkeren kwam @Wutputt me nog voorbij, was iets stiller daar dan anders. Jammer! Quote
Ceke 2.732 Geplaatst: 13 juni 2021 Geplaatst: 13 juni 2021 @PJH zeker dat je geen GPX'en wil verkopen? Heb anders wel interesse. Kon er helaas niet bij zijn en binnen 2 weken ook niet. Quote
Liquid Li0n 981 Geplaatst: 14 juni 2021 Geplaatst: 14 juni 2021 Was een mooie dag en om puur Belgie te hebben waren het ook wel mooie glooiende wegen. Helaas is niet altijd de wegkwaliteit top maar we zitten alle geluk in een 4 wieler en niet op een 2e wieler. Ik heb er alvast van genoten. Was met momenten wel wat drukker dan anders, of lijkt toch zo. Als je net 1 auto voor je hebt waar je niet voorbij kan of in een treintje komt heb je soms een mooi stukje waar je onder de snelheidslimiet rijdt. Alvast weer bedankt voor de corona proof drive! Quote
Wutputt 449 Geplaatst: 14 juni 2021 Geplaatst: 14 juni 2021 16 hours ago, Monterey Jack said: In het terugkeren kwam @Wutputt me nog voorbij, was iets stiller daar dan anders. Jammer! Zat in stealth mode Was een erg leuke dag. Hier en daar een minder stuk tussen, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de leuke banen. Heb ervan genoten! Quote
Monterey Jack 6.506 Geplaatst: 14 juni 2021 Geplaatst: 14 juni 2021 37 minutes ago, Wutputt said: Zat in stealth mode Geluid dan toch, looks blijven bonkers 1 Quote
Goesting 431 Geplaatst: 14 juni 2021 Geplaatst: 14 juni 2021 Genoten van de stralende dag gisteren. Wij zijn om 13:45 vertrokken aan de start, en waren pas aan de aankomst om 20:00. Gestopt aan elk terras dat in het roadbook stond. Bijna geen last gehad van zondagsrijders, wielertoeristen, of andere verkeershindernissen. Ondanks het feit dat we zo laat waren, hebben we ook geen knarsetandende bewoners gezien. Wel bijzonder veel bandensporen in vergelijking met vorige rondritten. In Corbion een afslag gemist; exact dezelfde fout die ik bij een vorige rondrit ook al maakte (dagteller mismatch). Daarnaast nog een navigatiefoutje van de nieuwe prente, die het anders, voor de eerste keer bolleke pijl ooit, uitmuntend deed en al uitkijkt naar de volgende rondrit. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 16 juni 2021 Geplaatst: 16 juni 2021 Bouillon is een mooie streek en was veel mooi bochtenwerk in die route. Ook veel motards op de baan inderdaad, met veel verschil in vaardigheid en voorzichtigheid. Ge wilt er gene meehebben die teveel naar de binnenkant van de bocht hangt. Nog vastgezeten achter zo iemand die duidelijk ervaring miste en moeilijk door de bochten raakte(en ook niet van plan was mij te laten passeren). En aan de andere kant een paar gepasseerd die op een recht stuk doortrokken tot voorbij de 200 (in de andere richting). En dan nog twee keer een groepje dat door zwaantjes naar een veilig plekje begeleid werden om eens als motoliefhebbers onder elkaar een klapje te doen. Geen enkel stuk waar ik het wegdek storend vond maar ik kan mij voorstellen dat de hard afgeveerde karren het op een paar stukken onaangenaam vinden. Nadien nog een heroische reparatie meegemaakt in Libin van een Porsche die niet meer wilde starten. Het was een 'soort' yellowbird, er zaten toch een paar stukken van Ruf op en hij was geel. Het doorbraakmoment was toen iemand (PJH?) opmerkte dat ge niets kon concluderen door de relais de wisselen, ge moest de zekering wisselen. En toen draaide hij weer en dat ding klonk verdomd goed. Osmand is 1 keer blijven hangen. Het werkt soms desorienterend en ik zou regelmatig willen dat het dichter ingezoomd staat. Verschillende keren verkeerd gereden en als ge u dan draait kunt ge totaal niet volgen wat de kaart doet. 2 Quote
PJH 21.058 Geplaatst: 17 juni 2021 Auteur Geplaatst: 17 juni 2021 Op 13/6/2021 om 20:30, Monterey Jack zei: Enige dat opviel, het was misschien iets te goed weer. Veel bedrijvigheid en volk op de baan. Nevertheless, kan alleen maar beamen wat je zowel hier als schreef, als daarnet zei. Wat een banen voor BE te zijn Op 14/6/2021 om 11:22, Liquid Li0n zei: Was een mooie dag en om puur Belgie te hebben waren het ook wel mooie glooiende wegen. Helaas is niet altijd de wegkwaliteit top maar we zitten alle geluk in een 4 wieler en niet op een 2e wieler. Ik heb er alvast van genoten. Was met momenten wel wat drukker dan anders, of lijkt toch zo. Op 14/6/2021 om 13:05, Wutputt zei: Was een erg leuke dag. Hier en daar een minder stuk tussen, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de leuke banen. Heb ervan genoten! Ja amai, ik heb samen met Melissa staan fotograferen langs de route. Wat was dat zeg... Ik heb nog nooit zo veel motards gezien in mijn leven. De meeste hielden het wel veilig had ik de indruk, al was er per kwartier toch één zot die in de blinde bocht de bijna ideale lijn een goed idee vond en dus minstens 30-40cm op het andere vak ging rijden mid corner. Hoe gek kun je zijn er is toch helemaal geen rondetijd of prijs? Qua route was ik er wel tevreden van idd. Last minute nog een stuk moeten laten vallen die wel de moeite was (met als resultaat die slechte baan met dat dierenrooster er in), maar goed, als ze een brug afbreken is dat nu eenmaal een grote verandering in de route en dat kan ik niet altijd 100% proper oplossen de dag op voorhand Verder was ik wel absoluut tevreden van de wegen. Voldoende afgelegen, voldoende kwalitatief voor België te zijn en vooral ook leuk rijden. Ik denk dat de meeste wel weten dat ik een België-hater ben, maar deze uitzonderlijke keer kon ik er eigenlijk nog mee leven. Zo zie je maar dat de wonderen de wereld niet uit zijn. 11 uren geleden, Le Capri Mauve zei: Nadien nog een heroische reparatie meegemaakt in Libin van een Porsche die niet meer wilde starten. Het was een 'soort' yellowbird, er zaten toch een paar stukken van Ruf op en hij was geel. Het doorbraakmoment was toen iemand (PJH?) opmerkte dat ge niets kon concluderen door de relais de wisselen, ge moest de zekering wisselen. En toen draaide hij weer en dat ding klonk verdomd goed. De credits gaan naar de co van Lawrence en mezelf, door wat luidop te denken samen. Fantastische auto trouwens. Is eigendom van iemand die werkt bij het bedrijf waar ik ook werk en dat spel klinkt echt heerlijk. Zou ongeveer 180pk moeten hebben maar sloom kun je dat zeker niet noemen. Op naar de volgende 3 Quote
ex-Mooseman 14.638 Geplaatst: 17 juni 2021 Geplaatst: 17 juni 2021 49 minuten geleden, PJH zei: Ja amai, ik heb samen met Melissa staan fotograferen langs de route. Wat was dat zeg... Ik heb nog nooit zo veel motards gezien in mijn leven. De meeste hielden het wel veilig had ik de indruk, al was er per kwartier toch één zot die in de blinde bocht de bijna ideale lijn een goed idee vond en dus minstens 30-40cm op het andere vak ging rijden mid corner. Hoe gek kun je zijn er is toch helemaal geen rondetijd of prijs? Op de RSC-rondrit waren er nochtans ook een pak. Je hebt daar zelfs een foto van één die tegen dek ging, terwijl hij naar/met je vogeltje aan het lachen was Quote
PJH 21.058 Geplaatst: 17 juni 2021 Auteur Geplaatst: 17 juni 2021 Op de RSC rit viel ons traject samen met een grote motorit. Dat waren er idd ook enorm veel (500+ ofzo). Nu was het gewoon groepjes van vrienden gok ik, die van quasi alle kanten kwamen. Dus geen georganiseerde stuff, maar gewoon bikers overal. 't viel echt gigantisch hard op Quote
PJH 21.058 Geplaatst: 22 juni 2021 Auteur Geplaatst: 22 juni 2021 Fotootjes: https://openroads.be/realizations/ArdennenLight2021/ 3 Quote
Monterey Jack 6.506 Geplaatst: 22 juni 2021 Geplaatst: 22 juni 2021 4 hours ago, PJH said: Fotootjes: https://openroads.be/realizations/ArdennenLight2021/ Ik heb geen flauw idee waar jullie stonden. Totaal niet op gelet. Knappe foto's! Quote
Ward 267 Geplaatst: 16 juli 2021 Geplaatst: 16 juli 2021 On 6/16/2021 at 10:26 PM, Le Capri Mauve said: Nadien nog een heroische reparatie meegemaakt in Libin van een Porsche die niet meer wilde starten. Het was een 'soort' yellowbird, er zaten toch een paar stukken van Ruf op en hij was geel. Het doorbraakmoment was toen iemand (PJH?) opmerkte dat ge niets kon concluderen door de relais de wisselen, ge moest de zekering wisselen. En toen draaide hij weer en dat ding klonk verdomd goed. That would be me Het is een SC 3.0 van 1978 die ik sinds 2007 bezit en waar ondertussen het één en ander aan geevolueerd is. Ik zie het zelf eerder als 911 "hotrod" met focus op sport purpose, rijdersauto en deels geinspireerd op RUF, Porsche RS/R,... Ik zal binnenkort een topic aanmaken ter voorstelling. Tot de volgende en dank aan de betrokkenen om mee te denken bij dat startprobleem! Altijd een avontuur om stevig door te rijden met techniek en mechaniek van +40 jaar oud! ( hoewel hij uiterst betrouwbaar blijkt tot nu toe ) 6 Quote
Liquid Li0n 981 Geplaatst: 16 juli 2021 Geplaatst: 16 juli 2021 4 uren geleden, Ward zei: That would be me Het is een SC 3.0 van 1978 die ik sinds 2007 bezit en waar ondertussen het één en ander aan geevolueerd is. Ik zie het zelf eerder als 911 "hotrod" met focus op sport purpose, rijdersauto en deels geinspireerd op RUF, Porsche RS/R,... Ik zal binnenkort een topic aanmaken ter voorstelling. Tot de volgende en dank aan de betrokkenen om mee te denken bij dat startprobleem! Altijd een avontuur om stevig door te rijden met techniek en mechaniek van +40 jaar oud! ( hoewel hij uiterst betrouwbaar blijkt tot nu toe ) we kijken uit naar je topic Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.