Ga naar inhoud

2022 Subaru Impreza wrx


Frekkel

Aanbevolen berichten

16 uren geleden, ICM zei:

t wordt toch allemaal duur met diene Corona hé?

Amaai ni... Zeker gas en elentriek worden onbetaalbaar. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Krikkie zei:

:lol:

Is uwe loods al verwarmd 🥷

Eerst een nieuw dak leggen.  Volledige loods renovatie staat op de planning maar eerst nog die turbo s.  🤣

  • Grappig 1
  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, -krikke- zei:

Toch een beetje eh...  Ik bedoel x jr geleden stoorde het me niet om in zo'n opzichtige uitgebouwde bak te zitten want die auto's hadden iets (cult status en veel pk's voor weinig geld). Maar met ouder te worden verander je ook als persoon en bijgevolg je voorkeuren en gelukkiglijk ook je budget...  Ik heb nu meer budget om aan een wagen te geven dan 10 jaar geleden.  Dat grotere budget en de veranderende persoonlijke voorkeur of stijl zorgen er voor dat ik dat nu heus niet meer zou kopen.  Té opzichtig en stoer hoeven voor mij niet meer, die fase ben ik door.  Ook niet vergeten dat als je bewust maar voor 1 wagen kiest, ik echt niet met een sti, evo of civic type r wil gezien worden als ik klanten of zakenrelaties bezoek.  Dat 'past' bij de leeftijd van 20-35jr maar ni meer als ge midden 40 zijt en beroepshalve onder de mensen moet komen.

@delou vat het eigenlijk wel goed samen:. vroeger was de goedkope performance belangrijker dan het geheel.  Nu met ouder te worden en extra middelen te hebben zoek je de combinatie van power, looks en klasse.  Ik spreek zuiver voor mijn eigen eh.

  

Daar verschillen we dan in. Het zal me worst wezen als de goegemeente mijn bolide bestempelt als foorkraam. En met ouder worden zijn mijn voorkeuren blijkbaar ook nog niet gewijzigd heb ik gemerkt. En dan heb ik het over rij eigenschappen. Geef me een a45, RS3 en 140i in ruil voor mijn gtt en ik sla uw aanbod met veel plezier af. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid