Ga naar inhoud

VW Caddy Cargo of Ford Tourneo Connect?


zaza99

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,
Ik kom vandaag bij je terug met een andere dit of dat vraag.
Ik wil een busje kopen, maar ik heb keuze te over. Het is of de VW Caddy Cargo of de Ford Tourneo Connect.
Wie van jullie heeft hier ervaring mee en kan mij een van de twee busjes aanbevelen? Ik ben een vakvrouw en heb het voertuig nodig als bedrijfsauto, bij wijze van spreken. 
Dank je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, zaza99 zei:

Hallo allemaal,
Ik kom vandaag bij je terug met een andere dit of dat vraag.
Ik wil een busje kopen, maar ik heb keuze te over. Het is of de VW Caddy Cargo of de Ford Tourneo Connect.
Wie van jullie heeft hier ervaring mee en kan mij een van de twee busjes aanbevelen? Ik ben een vakvrouw en heb het voertuig nodig als bedrijfsauto, bij wijze van spreken. 
Dank je.

Toch een prijsverschil tussen beiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De VW Caddy Cargo is redelijk nieuw, terwijl de Ford al wat jaren op de markt is. Dat ga je merken in het interieur: de VW zal beter afgewerkt en moderner zijn. 

Verder zal het afhangen van prijs. Hoe belangrijk is de prijs die je betaalt? En wat is het doel: de VW Cargo is voor goederenvervoer, de Ford Tourneo voor mensen. Bij Ford heet de cargoversie Transit Connect, denk ik.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het wordt nog makkelijker om te kiezen: de VW Caddy Cargo en de Ford Tourneo Connect zijn dezelfde auto geworden. Dan is het gewoon een kwestie van te beslissen op basis van: wat is er goedkoper, welke garage ligt er dichterbij, wat zie je liever ...

By the way, in Autogids van deze week staat een vergelijkende test tussen de Opel Combo, Renault Kangoo en VW Caddy. Kan helpen om een beslissing te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tak for svarene. Jeg har brug for den som transportmiddel. Så ikke for mennesker. Artiklen er interessant. Men jeg tror stadig, at jeg hælder til VW Caddy Cargo. Den kan udvides meget godt. Jeg er faldet over en artikel og overvejer, om jeg skal udvide den på denne måde. Jeg synes, at de udtrækkelige skuffer er meget praktiske.

https://www.mysortimo.be/blog/ambacht-en-toekomst/de-nieuwe-vw-caddy-hoe-haalt-u-er-het-maximale-laadvermogen-uit/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb het nodig als vervoermiddel. Dus niet voor mensen. Het artikel is interessant. Maar ik denk nog steeds dat ik neig naar de VW Caddy Cargo. Het kan heel goed worden uitgebreid. Ik stuitte op een artikel en overweeg om het op deze manier uit te breiden. Ik vind de uittrekbare lades erg praktisch.

Nen Deen potverdikke! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid