Ga naar inhoud

Golfje van het werk


Super95

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, tato zei:

Nog geen ervaring met de VIII GTE, maar om sportief te rijden had je een GTE-knop in de vorige generatie. Die is daar toch voor gemaakt. Of is die nu verdwenen?

Heb nu zo eentje (VII) en dat is net hetzelfde, als je de GTE knop gebruikt stuurt hij wat zwaarder, en gebruikt hij beide motoren, tot je de gas lost helaas. Dan valt hij inderdaad naar 0 toeren, wel handig als je net goed wat turbodruk hebt gemaakt 😅 Valt er wel uit te programmeren, niet via Vagcom maar via chiptuning. Ga ik sowieso nog laten doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me prive een goedkope auto gekocht, dat scheelt toch wat geld. Eens we terug moeten pendelen heroverweeg ik een bedrijfswagen, het feit dat we nu weer maar een dag moeten gaan werken deed mij beslissen geen bedrijfswagen te nemen die een vaste kost vormt ookal rij je er weinig mee. Met een bedrijfswagen rij je met een duurdere auto, maar er was geen optie die mij meer plezier/comfort biedt in die mate dat hij het extra budget rechtvaardigt. 

Mijn madam stelde voor de 'winst' op restaurant te spenderen, ik was meteen overtuigd. :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Super95 zei:

Ik heb me prive een goedkope auto gekocht, dat scheelt toch wat geld. Eens we terug moeten pendelen heroverweeg ik een bedrijfswagen, het feit dat we nu weer maar een dag moeten gaan werken deed mij beslissen geen bedrijfswagen te nemen die een vaste kost vormt ookal rij je er weinig mee. Met een bedrijfswagen rij je met een duurdere auto, maar er was geen optie die mij meer plezier/comfort biedt in die mate dat hij het extra budget rechtvaardigt. 

Mijn madam stelde voor de 'winst' op restaurant te spenderen, ik was meteen overtuigd. :)

Hoe bevielen de testritten, back to back?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Jenkins zei:

Hoe bevielen de testritten, back to back?

Ik had testritten aangevraagd op de website van onze dealer, maar ik heb nooit iets van ze gehoord. Ik ben er ook niet achteraan gegaan omdat mijn interesse al wat geminderd was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid