gewoon ik 8.348 Geplaatst: 18 december 2025 Geplaatst: 18 december 2025 41 minuten geleden, ir_fuel zei: Die blokkeert NIET in 90% van de gevallen. Ze hebben al jaren geleden die systemen overal van de pompen verwijderd. Ja jong. Ik spreek uit ervaring met total. Dat de mensen bij jouw in de buurt te lomp zijn en die zooi kapot krijgen is helaas spijtig voor jou. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 18 december 2025 Geplaatst: 18 december 2025 Ik ging destijds vaak tanken bij Q8. Daar werkte dat nooit. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 18 december 2025 Geplaatst: 18 december 2025 5 uren geleden, ir_fuel zei: Ik ging destijds vaak tanken bij Q8. Daar werkte dat nooit. Hier wel bij Q8. En ook in de shell wat verder of in de Gabriels of in de ESSO. Er is idd een tijd geweest dat ze dat systematisch overal verwijderd hebben, maar ondertussen werkt dat in 90% van de gevallen wel terug. Is toch eerder uitzondering als je nog eens een tegenkomt waar dat niet terug bij werkt. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 18 december 2025 Geplaatst: 18 december 2025 13 minutes ago, Tjeu said: Hier wel bij Q8. En ook in de shell wat verder of in de Gabriels of in de ESSO. Er is idd een tijd geweest dat ze dat systematisch overal verwijderd hebben, maar ondertussen werkt dat in 90% van de gevallen wel terug. Is toch eerder uitzondering als je nog eens een tegenkomt waar dat niet terug bij werkt. Heb natuurlijk al 2 jaar niet meer getankt Ik herinner me toch dat dat jaren geleden overal werkte, en dan ineens minder en minder. Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 24 december 2025 Geplaatst: 24 december 2025 ze stonden er deze morgen al, en deze middag nog… En het is niet dat er elders geen plaats was. 1 2 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 24 december 2025 Geplaatst: 24 december 2025 Maandagavond geparkeerd op parking Zuid in Gent, denk dat 20% van de laadplaatsen bezet waren door niet EVs of hybrids. Gelukkig reed er juist een EV weg en kon ik laden. Grootste probleem voor mij is inderdaad laadplaatsen waar er geens EVs of PHEVs op staan, en dan soms eens een laadpaal die niet werkt. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 24 december 2025 Geplaatst: 24 december 2025 1 uur geleden, BelgianRally zei: Maandagavond geparkeerd op parking Zuid in Gent, denk dat 20% van de laadplaatsen bezet waren door niet EVs of hybrids. Gelukkig reed er juist een EV weg en kon ik laden. Grootste probleem voor mij is inderdaad laadplaatsen waar er geens EVs of PHEVs op staan, en dan soms eens een laadpaal die niet werkt. Daar worden wel boetes gegeven dacht ik. Zal dus duur parkeren geweest zijn. Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 24 december 2025 Geplaatst: 24 december 2025 Boetes in een privé-parking? Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 24 december 2025 Geplaatst: 24 december 2025 (aangepast) 2 uren geleden, ex-Mooseman zei: Boetes in een privé-parking? Meeste parkings in Stad Gent zijn van de stad zelf (het mobiliteitsbedrijf) waardoor ze daar GAS boetes kunnen geven . Ook als je bijvoorbeeld niet binnen jouw vak staat krijg je een boete. 24 december 2025 aangepast door Tjeu Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 24 december 2025 Geplaatst: 24 december 2025 Zuid is Interparking, net als Center en Kouter bv. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 25 december 2025 Geplaatst: 25 december 2025 8 uren geleden, ex-Mooseman zei: Zuid is Interparking, net als Center en Kouter bv. Weet niet van buiten welke nu nog gent is en welke niet (vandaar de 'dacht ik' in initieel bericht), maar 13 van de 19 zijn in eigen beheer Parkings Gent | Stad Gent https://share.google/79qYR9QtplgSZLmKc Zuid is dus een van de drie niet in eigen beheer Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 25 december 2025 Geplaatst: 25 december 2025 En vermoed dat ze op een interparking hier niet op controleren Quote
Populair bericht ir_fuel 58.276 Geplaatst: 4 februari Populair bericht Geplaatst: 4 februari Heb hier snelladers in de straat. Nu zag ik 3 dagen geleden in het donker dat al die laders op rood stonden. Allemaal tegelijk stuk dus. Gisteren nog altijd van dat. Vandaag passeerde ik in het daglicht, en toen snapte ik het. 6 1 3 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari Dat draadloos laden is toch dat niet blijkbaar. 4 Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari ze laten toch nog heel wat koper hangen Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 56 minuten geleden, Simoni zei: ze laten toch nog heel wat koper hangen Het is een zware tang en ze konden die niet hoger tillen. Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Toch een pest aan 't worden zo te zien. Ik zou daar een automatisch systeem opzetten als je die kabel doorknipt er toch ietwat van vuurwerk uitkomt. Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 2 uren geleden, Spillies zei: Toch een pest aan 't worden zo te zien. Ik zou daar een automatisch systeem opzetten als je die kabel doorknipt er toch ietwat van vuurwerk uitkomt. Dan maak het het super gevaarlijk als er een technisch probleem zou zijn met de laadpaal. Al die laadpalen hebben een groot scherm, internet connectie etc, waarom dan geen beveiligings camera er in plaatsten. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 3 uren geleden, BelgianRally zei: Dan maak het het super gevaarlijk als er een technisch probleem zou zijn met de laadpaal. Al die laadpalen hebben een groot scherm, internet connectie etc, waarom dan geen beveiligings camera er in plaatsten. Gaat ze niet tegenhouden van ze door te knippen. Met wat chance weet je dan enkel wie het gedaan heeft. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 5 hours ago, BelgianRally said: Dan maak het het super gevaarlijk als er een technisch probleem zou zijn met de laadpaal. Al die laadpalen hebben een groot scherm, internet connectie etc, waarom dan geen beveiligings camera er in plaatsten. Er zijn genoeg palen waar camera's staan waar ze beelden hebben. Wat zijn ze ermee? "Man in training met kap op zijn hoofd knipt kabels door". Ja dat gaat ze afschrikken. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Gewapende kabel. Gaan ze al wat minder vlot doorknippen. Kunnen ze slijpen en dat rubber maakt dat zo plezant. Finaal zijn ze langer bezig om de kabels mee te nemen. Maar dan gaan de gebruikers klagen over een stugge kabel door de wapening. Quote
DDke 8.688 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari 1 uur geleden, gewoon ik zei: Gewapende kabel. Gaan ze al wat minder vlot doorknippen. Kunnen ze slijpen en dat rubber maakt dat zo plezant. Finaal zijn ze langer bezig om de kabels mee te nemen. Maar dan gaan de gebruikers klagen over een stugge kabel door de wapening. Vorige week met mijn vrouw mee geweest om ze een eerste keer buiten huis te laten laden. Als ik zie hoe die nu al met die kabel aan het vechten is... Quote
Fred 1.405 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Vechten met een kabel ... wat kan er moeilijk zijn aan een kabel inpluggen? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.