Ga naar inhoud

Publieke laadpalen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
41 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die blokkeert NIET in 90% van de gevallen. Ze hebben al jaren geleden die systemen overal van de pompen verwijderd.

Ja jong. Ik spreek uit ervaring met total.

Dat de mensen bij jouw in de buurt te lomp zijn en die zooi kapot krijgen is helaas spijtig voor jou.

Geplaatst:

Ik ging destijds vaak tanken bij Q8. Daar werkte dat nooit.

Geplaatst:
5 uren geleden, ir_fuel zei:

Ik ging destijds vaak tanken bij Q8. Daar werkte dat nooit.

Hier wel bij Q8. En ook in de shell wat verder of in de Gabriels of in de ESSO. Er is idd een tijd geweest dat ze dat systematisch overal verwijderd hebben, maar ondertussen werkt dat in 90% van de gevallen wel terug. Is toch eerder uitzondering als je nog eens een tegenkomt waar dat niet terug bij werkt. 

Geplaatst:
13 minutes ago, Tjeu said:

Hier wel bij Q8. En ook in de shell wat verder of in de Gabriels of in de ESSO. Er is idd een tijd geweest dat ze dat systematisch overal verwijderd hebben, maar ondertussen werkt dat in 90% van de gevallen wel terug. Is toch eerder uitzondering als je nog eens een tegenkomt waar dat niet terug bij werkt. 

Heb natuurlijk al 2 jaar niet meer getankt :D 

Ik herinner me toch dat dat jaren geleden overal werkte, en dan ineens minder en minder.

Geplaatst:

IMG_0877.thumb.jpeg.3c2feaccc98f74f1027c8cc4ccb5ae36.jpeg

IMG_0878.thumb.jpeg.32f316aa8ceac380d946eb5596c91776.jpeg

ze stonden er deze morgen al, en deze middag nog…

En het is niet dat er elders geen plaats was.

• Verdrietig 1
  • Boos 2
Geplaatst:

Maandagavond geparkeerd op parking Zuid in Gent, denk dat 20% van de laadplaatsen bezet waren door niet EVs of hybrids. Gelukkig reed er juist een EV weg en kon ik laden.

Grootste probleem voor mij is inderdaad laadplaatsen waar er geens EVs of PHEVs op staan, en dan soms eens een laadpaal die niet werkt.

Geplaatst:
1 uur geleden, BelgianRally zei:

Maandagavond geparkeerd op parking Zuid in Gent, denk dat 20% van de laadplaatsen bezet waren door niet EVs of hybrids. Gelukkig reed er juist een EV weg en kon ik laden.

Grootste probleem voor mij is inderdaad laadplaatsen waar er geens EVs of PHEVs op staan, en dan soms eens een laadpaal die niet werkt.

Daar worden wel boetes gegeven dacht ik. Zal dus duur parkeren geweest zijn.

Geplaatst:

Boetes in een privé-parking?

Geplaatst: (aangepast)
2 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Boetes in een privé-parking?

Meeste parkings in Stad Gent zijn van de stad zelf (het mobiliteitsbedrijf) waardoor ze daar GAS boetes kunnen geven . 

Ook als je bijvoorbeeld niet binnen jouw vak staat krijg je een boete.

aangepast door Tjeu
Geplaatst:

Zuid is Interparking, net als Center en Kouter bv.

Geplaatst:
8 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Zuid is Interparking, net als Center en Kouter bv.

Weet niet van buiten welke nu nog gent is en welke niet (vandaar de 'dacht ik' in initieel bericht), maar 13 van de 19 zijn in eigen beheer 

Parkings Gent | Stad Gent https://share.google/79qYR9QtplgSZLmKc

Zuid is dus een van de drie niet in eigen beheer

Geplaatst:

En vermoed dat ze op een interparking hier niet op controleren

• 1 maand later...
Geplaatst:

Dat draadloos laden is toch dat niet blijkbaar.

• Grappig 4
Geplaatst:

ze laten toch nog heel wat koper hangen

Geplaatst:
56 minuten geleden, Simoni zei:

ze laten toch nog heel wat koper hangen

Het is een zware tang en ze konden die niet hoger tillen.

Geplaatst:

Toch een pest aan 't worden zo te zien. Ik zou daar een automatisch systeem opzetten als je die kabel doorknipt er toch ietwat van vuurwerk uitkomt. 

Geplaatst:
2 uren geleden, Spillies zei:

Toch een pest aan 't worden zo te zien. Ik zou daar een automatisch systeem opzetten als je die kabel doorknipt er toch ietwat van vuurwerk uitkomt. 

Dan maak het het super gevaarlijk als er een technisch probleem zou zijn met de laadpaal. Al die laadpalen hebben een groot scherm, internet connectie etc, waarom dan geen beveiligings camera er in plaatsten.

Geplaatst:
3 uren geleden, BelgianRally zei:

Dan maak het het super gevaarlijk als er een technisch probleem zou zijn met de laadpaal. Al die laadpalen hebben een groot scherm, internet connectie etc, waarom dan geen beveiligings camera er in plaatsten.

Gaat ze niet tegenhouden van ze door te knippen.
Met wat chance weet je dan enkel wie het gedaan heeft.

Geplaatst:
5 hours ago, BelgianRally said:

Er zijn genoeg palen waar camera's staan waar ze beelden hebben. Wat zijn ze ermee?

"Man in training met kap op zijn hoofd knipt kabels door".

Ja dat gaat ze afschrikken.

Geplaatst:

Gewapende kabel. Gaan ze al wat minder vlot doorknippen. Kunnen ze slijpen en dat rubber maakt dat zo plezant. Finaal zijn ze langer bezig om de kabels mee te nemen.

Maar dan gaan de gebruikers klagen over een stugge kabel door de wapening.

Geplaatst:
1 uur geleden, gewoon ik zei:

Gewapende kabel. Gaan ze al wat minder vlot doorknippen. Kunnen ze slijpen en dat rubber maakt dat zo plezant. Finaal zijn ze langer bezig om de kabels mee te nemen.

Maar dan gaan de gebruikers klagen over een stugge kabel door de wapening.

Vorige week met mijn vrouw mee geweest om ze een eerste keer buiten huis te laten laden. Als ik zie hoe die nu al met die kabel aan het vechten is... 😅

Geplaatst:

Vechten met een kabel ... wat kan er moeilijk zijn aan een kabel inpluggen? 🫠

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid