Super95 418 Geplaatst: vrijdag om 11:08 Geplaatst: vrijdag om 11:08 Meestal hebben de gt3 en de rs toch dezelfde motor. Quote
Naish 9.594 Geplaatst: vrijdag om 11:21 Geplaatst: vrijdag om 11:21 Er gaan veel geruchten, maar ik vrees ook dat het geen pure atmo meer gaat zijn... Er werd gespeculeerd van turbo met hybride zoals de GTS, maar ik heb ook gehoord dat het de GT3 motor zou zijn met de hybride erop bovenop van de GTS. Denk dat @Alexanderr de enige is die het misschien al kan zeggen, al weet maar nog niet mag zeggen of zelfs nog niet weet Quote
Ice_Ken 6.598 Geplaatst: gisteren om 11:14 Geplaatst: gisteren om 11:14 Op 12/6/2026 om 13:21, Naish zei: Er gaan veel geruchten, maar ik vrees ook dat het geen pure atmo meer gaat zijn... Er werd gespeculeerd van turbo met hybride zoals de GTS, maar ik heb ook gehoord dat het de GT3 motor zou zijn met de hybride erop bovenop van de GTS. Denk dat @Alexanderr de enige is die het misschien al kan zeggen, al weet maar nog niet mag zeggen of zelfs nog niet weet Ik denk dat E-turbo niet logisch is voor een GT3RS, dat zou dan een GT2RS zijn. Ik zag onlangs een spy shot van zo'n GT3RS look a like met 4 uitlaten, 2 gewone en 2 kleinere. Lijkt mij turbo en dus GT2RS. E-motor in de transmissie lijkt me dan logischer voor een GT3RS, dat blijft dan atmo met hybride ondersteuning want die auto de "broodnodige" extra pk's en koppel geeft. Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: gisteren om 11:25 Geplaatst: gisteren om 11:25 Ik vermoed dat in de transmissie ook gemakkelijker is om racewagens te bouwen op hetzelfde platform. Flikker je gewoon dat ding eruit als je de sequentiële bak steekt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.