PJH 21.017 Geplaatst: 7 maart 2022 Geplaatst: 7 maart 2022 Dag Forummers Eigenlijk zou de topictitel Zeeland Classic 2020 moeten zijn, want het is deze rondrit: https://www.autominded.be/forums/topic/5361-openroads-zeeland-classic-19042020/ Maar leven is het verleden is, gezien Covid, niet aan te raden momenteel. Daarom kijken we naar de toekomst en gaan we er opnieuw voor. De formule is wel gebleven zoals we gewoon zijn: 200km plezier, zo min mogelijks drempels/lichten, mooie uitzichten en een drankje met zicht op zee. Kortom: de samenvatting van een ideale zondag. Inschrijven: https://www.openroads.be/2022/zeelandclassic/ Naast inschrijven ook nog een kleine andere boodschap van algemeen nut: de 2020 editie is destijds geschrapt door één of ander beestje. Er waren heel wat mensen van hier ingeschreven daarvoor. Jullie hebben allemaal een mail gekregen van mij, verzonden op 27/2 rond 21.40. Deze mail bevat een link waarmee je kunt aangeven of je naar de 2022 editie komt of niet, maar tot nu toe is de respons slechts 25%. Het zou me hard helpen als jullie allemaal aangeven of jullie komen of niet, want dat bepaald oa wanneer ik de inschrijvingen op de site moet sluiten. Check ook je spam folder indien je hem niet zou vinden! Als je niet kunt komen, dan kun je je krediet later gebruiken voor de binnenkort aan te kondigen Noord-Frankrijk rit, of je kunt het laten staan voor een latere rit of je kunt terugbetaling vragen. Groeten, PJH 3 Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 8 maart 2022 Geplaatst: 8 maart 2022 We zullen er zijn. Smurfblauwe Z4. 3 Quote
Thibaut De Winter 174 Geplaatst: 8 maart 2022 Geplaatst: 8 maart 2022 Aanwezig! Kijk er naar uit! 3 Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Was er graag bijgeweest. Helaas een veto van het thuisfront wegens Pasen. 1 Quote
CMon 503 Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Aanwezig samen met een kameraad. Beide 911SC. 2 Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 @PJH mijne compagnon heeft zich ingeschreven met een z3m coupe zonder co-driver maar komt er mogelijks wel nog bij. Kan dat ter plaatse nog geregeld worden of mailen we dat op voorhand oid? Idem voor inschrijving die zal volgen met een 348tb. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 9 maart 2022 Auteur Geplaatst: 9 maart 2022 In het roadbook zitten bonnetjes voor je drankjes bij de start en tussenstop, dus het is we handig als ik dat op voorhand weet. Als het echt zo lastminute is en een mailtje is bvb niet meer mogelijk, dan kijk ik wel ter plekke om dat op te lossen. Ik print meestal toch teveel bonnetjes 1 Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 16 minuten geleden, PJH zei: In het roadbook zitten bonnetjes voor je drankjes bij de start en tussenstop, dus het is we handig als ik dat op voorhand weet. Als het echt zo lastminute is en een mailtje is bvb niet meer mogelijk, dan kijk ik wel ter plekke om dat op te lossen. Ik print meestal toch teveel bonnetjes Heb mij nu ook alleen ingeschreven maar kan eventueel ook een co hebben. Hoeveel weet je dat liefst op voorhand? 2 weken? 1 week? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 9 maart 2022 Auteur Geplaatst: 9 maart 2022 2 dagen is voldoende, roadbooks zijn altijd last minute werk 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 ik heb me ingeschreven en dus betaald, dat was eergisteren maar nog geen bevestigingsmailtje gekregen (ook niet in spam), wacht ik nog even wat verder af omdat je het misschien druk hebt met de inschrijvingen of is er iets misgelopen? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 9 maart 2022 Auteur Geplaatst: 9 maart 2022 11 uren geleden, Liquid Li0n zei: ik heb me ingeschreven en dus betaald, dat was eergisteren maar nog geen bevestigingsmailtje gekregen (ook niet in spam), wacht ik nog even wat verder af omdat je het misschien druk hebt met de inschrijvingen of is er iets misgelopen? Blijkbaar heeft één of andere snoodaard een package geupdate waardoor de mails niet operationeel waren. Nu gefixt, al mag ik 27 mails met de hand versturen 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 10 maart 2022 Geplaatst: 10 maart 2022 Maar goe da ge het ontdekt hebt dus! Heb de mail ondertussen ontvangen, maar dat had je wss al wel door als je het manueel hebt gedaan Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 10 maart 2022 Auteur Geplaatst: 10 maart 2022 5 minuten geleden, Liquid Li0n zei: Maar goe da ge het ontdekt hebt dus! Heb de mail ondertussen ontvangen, maar dat had je wss al wel door als je het manueel hebt gedaan Bemerk ook de fantastische layout 't is gvd altijd iets die tijd kost 1 Quote
kwiekie 3.006 Geplaatst: 14 maart 2022 Geplaatst: 14 maart 2022 Vroeger kon je een lijst zien op de site met wie er kwam met welke wagen, is dat weggevallen? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 14 maart 2022 Auteur Geplaatst: 14 maart 2022 Al lang, sinds GDPR zo hot is en het geen echte forum-only rit meer is is dat weggevallen Maar als ik zo eens scroll, dan zie ik heel veel forummensjes zoals altijd 1 Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 14 maart 2022 Geplaatst: 14 maart 2022 Misschien nog wat vroeg dag, maar heb je al een richtdatum voor de Ardennenrit @PJH ? Dan kan ik het vrijhouden in mijn agenda, voor Zeeland was mijn agenda al jammer genoeg vol Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 14 maart 2022 Geplaatst: 14 maart 2022 bevestigingsmail is nog niet toegekomen. Maar ik krijg wel de mededeling dat ik al ingeschreven ben, als ik nogmaals op de knop in je mail klik. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 14 maart 2022 Auteur Geplaatst: 14 maart 2022 Daar zit geen bevestiging op is gewoon aangeven of je komt of niet Je doet geen betaling ofzo é dus een nieuwe factuur is niet echt nodig Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.