Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mooie foto's! Die E46 M3 ziet er ook wel een prachtexemplaar uit ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Thx voor de foto’s Phil!

Kan ik toch beeteke meegenieten 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

het was idd prachtig weer, goede route met minder fietsers en wandelaars als anders leek me zelfs. De tussenstop is echt mooi, zeker ook omdat we konden buiten zitten met het mooie zicht. Ook handig voor iets kleins te eten.

Zat in een leuk groepje ook en nog eens lekker kunnen doorgeven tussen de velden. Ik heb de auto al wat langer nu en staat op punt voor mij persoonlijk en blijf me verbazen van de trekkracht en rijplezier.

Bedankt voor de foto's hier, heb er zelf geen genomen deze keer maar het wagenpark was echt de moeite.

Dus alweer 1000x thanks @PJH voor de leuke dag! En geef maar een seintje als jou foto's er zijn ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hoe verademend mooi is die E46 in vergelijk met die 4 cabrio seg :inlove: .

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
4 minuten geleden, RRD zei:

Die 4 cabrio is één Lotus Elise S1 zwaarder dan die rode TT ?

• Whut?! 1
Geplaatst:

Bedankt trouwens allen voor de leuke foto's. Ik zou jullie beter inhuren om pics te maken want voor mij is dat niet altijd even easy :D

• Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

@PJH Bedankt voor de leuke rit. Mooi weer, mooie wegen, toffe wagens en deelnemers het was weer dik in orde? 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@PJH organisatie was top en die 200m grind bedekken we met alle plezier met de mantel der liefde. Het feit dat Zeeland “op” is, maakt op zich niet zo uit. Dit is zo’n leuke rond rit (én dicht bij huis) dat een beetje recycling echt niet zo erg is.

Bedankt trouwens voor de complimentjes over mijn E46; ik probeer hem strak, maar eerlijk te houden ?

Geplaatst:
24 minuten geleden, VanCamel zei:

Het feit dat Zeeland “op” is, maakt op zich niet zo uit. Dit is zo’n leuke rond rit (én dicht bij huis) dat een beetje recycling echt niet zo erg is.

Ja tuurlijk, ik kan immers ook niet blijven het warm water uitvinden. En het zou jammer zijn om saaie banen te gebruiken, omdat de mooie al eens gebruikt geweest zijn.

Een volledig roadbook recycleer ik nooit, maar mooie stukjes aan elkaar zetten blijft tof. Je kunt ze nog omdraaien ook uiteindelijk, en de 1e zeeland classic is inmiddels 9 jaar geleden dus niemand weet nog hoe die liep :D

Verder is Zeeland echt een regio die me blijft boeien. Ik vind dat zo'n mooi plek ? Instant vakantiegevoel van zodra ik de Belgische grens over ben. De openheid en het wegdek zijn zo'n verademing tov onze lintbebouwing en betonplaten. Ja, Luxemburg is leuker met de Lotus omwille van het bochtige karakter en de hoogteverschillen, maar een Zeelandrit blijft ondanks dat toch altijd genieten voor mij. Daarom teken ik ze ook nog altijd uit ? We doen dus verder ?

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Oef! En nogmaals merci voor de organisatie!

Geplaatst:
1 hour ago, PJH said:

Zeeland is nu wel echt "op", het wordt tijd dat ze Dubai-gewijs een nieuw eiland aanleggen met verse wegen, want het begint zeeeeeeeeeeeer moeilijk te worden om nog ongebruikte leuke wegen te vinden:

Is het een idee om Walcheren/Zuid-Beveland te verkennen? Je zit natuurlijk wel met de toltunnel voor zij die van de Vlaanders komen, en het is een stuk toeristischer dan Zeeuws-Vlaanderen.

Geplaatst:

Daar zijn we ook al geweest hoor ? Er was ooit een ZLC in het teken van de Deltawerken, omdat engineering projecten me al van kleins af boeien.

Edit: Misschien geen slecht idee om daar nog eens te gaan, dan kunnen we starten op vliegveld Midden Zeeland en heb ik een excuus om te gaan verkennen per zweefvliegtuig :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dat de wegen in Zeeland op zijn of niet, dat vinden we niet erg en het is er altijd leuk vertoeven. Dus kijken we uit naar de 10e editie (10th anniversary klopt niet meer door die verdomde Corona). Maar een Zeeland Classic special edition dus ? 

Geplaatst:

Ik zal er alvast opnieuw bij zijn ?

Geplaatst:

zag er leuk uit, hier had ik met de yaris mij ook wel geamuseerd denk ik.... next time

Geplaatst:

Prachtige collectie van wagens terug :inlove:

Geplaatst:
Op 19/4/2022 om 11:45, RRD zei:

echt eh

Geplaatst:

Door de drukke week, nu pas tijd om te posten.

Tzat weer zeer goed in elkaar. Merci @PJH! Mooie wegen en zoals @Liquid Li0n opmerkte minder fietsers als vorige editie, wat ook mooi meegenomen is.

Had een jeugdige co mee, maar die heeft dat verbasend goed gedaan voor z'n leeftijd. Na de 2e tussenstop een tijdje achter @Monterey Jack gereden. En de 330e gaat ook goed vooruit ?

Het was een heerlijke dag en nu daar de volgende editie!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
21 uren geleden, Wutputt zei:

Na de 2e tussenstop een tijdje achter @Monterey Jack gereden. En de 330e gaat ook goed vooruit ?

Had gedacht dat ik in de weg ging rijden, maar we lieten beide steeds voldoende plek voor/achter. In de bochten heeft de e het wat lastig, soms wat onderstuur. Zelfs met lagere bandendruk. Combi van 1800kg en niet de beste voorbanden. 

Zeeland niet net te smal en te veel draaien en keren voor de exige?

Geplaatst:

Luxemburg of de Ardennen liggen de Exige wel beter. Van smalheid van de banen geen last. Enkel bij het passeren, aangezien het met de Exige ni mogelijk is met de buitenwielen over een diepere berm te rijden wegens de lage bodemvrijheid.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid