Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 minuten geleden, Maverick zei:

prijs x2 dan heb je maar half zoveel volk nodig :D

Dacht ik ook, 25€ voor deze rit is niets.

Geplaatst:

Deze lukt me ook niet maar ik kijk alvast hard uit naar een ardennenrit!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
10 uren geleden, PJH zei:

Klopt

Inschrijven! :D

Ok, vandaag!

Geplaatst:
13 uren geleden, Krikkie zei:

25 euro is idd weinig maar is een mes dat aan 2 kanten snijdt. En er zijn misschien ook vele bij die nu met de dure brandstofprijzen 2 keer nadenken om een dag te gaan knallen? Al bezie ik dat persoonlijk als een hobby, en welke hobby is nu niet duur...

Geplaatst:
49 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

25 euro is idd weinig maar is een mes dat aan 2 kanten snijdt. En er zijn misschien ook vele bij die nu met de dure brandstofprijzen 2 keer nadenken om een dag te gaan knallen? Al bezie ik dat persoonlijk als een hobby, en welke hobby is nu niet duur...

Dat is ook dubbel, want als je zorgen maakt om de naft is het niet de 25 euro die de doorslag gaat geven. Had het tegen PJ ook al gezegd op de Zeeland: voor iedereen hier 5 euro extra maakt eigenlijk 'weinig' verschil. Voor hem is dat wel minstens 250 euro extra (50 auto's x5), in realiteit waarschijnlijk nog wat meer. 

Geplaatst:

dit soort ritten zijn het probleem niet hoor ? De kost hier is brandstof (die is wel stevig nu), drankjes en drukwerk.

Ardennenrit is een andere zaak. De vaste kost daarvan is behoorlijk, of we nu met 10 of met 100 zijn. In combo met een lage potentiële winstmarge bij uitverkoop is dat een risicootje ? Maar we'll see, ik denk dat er wel eentje komt ?

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Die dag helaas al plannen maar ziet er super uit!

Geplaatst:
14 uren geleden, Krikkie zei:

Eigenlijk is het wel vreemd dat het €25 is voor iemand die alleen komt rijden, en €50 voor iemand met een passagier.

Terwijl het enkel het drankje extra is voor de passagier, de andere kosten voor PJH veranderen niet.

Mij lijkt het logischer om pakweg €40 te vragen per auto, en €10 per passagier.

Maar misschien is die discussie wel al eens gevoerd.

Geplaatst:

denk ook dat de discussie al eens gevoerd is in eerdere topic. Daarom dat ik moeilijker een co-piloot meekrijg. Iedereen wil het graag eens meedoen en meerijden maar als ze dan 25 euro moeten betalen voor 1 (of 2) drankje(s) en er in de auto dus  gewoon bijzitten haken ze af. Het is wel leuker om met 2 te doen om eens een babbel te hebben.

Geplaatst:

Wat is 25 Euro nog tegenwoordig?

Niets.

En nee, dat klinkt niet verwaand.

Als ik de laatste maanden naar de winkel ga, heb ik direct voor 100 Euro en dan zie je met moeite iets in je kar liggen.

Geplaatst:
1 uur geleden, PJH zei:

dit soort ritten zijn het probleem niet hoor ? De kost hier is brandstof (die is wel stevig nu), drankjes en drukwerk.

Ardennenrit is een andere zaak. De vaste kost daarvan is behoorlijk, of we nu met 10 of met 100 zijn. In combo met een lage potentiële winstmarge bij uitverkoop is dat een risicootje ? Maar we'll see, ik denk dat er wel eentje komt ?

Vraag gerust iets meer jong... Desnoods ga je gewoon naar 40...

Ik rij normaal zondag eentje en die is ook 85 en is ook maar ontbijtje en een simpel middagmaal.

Geplaatst:
3 uren geleden, Liquid Li0n zei:

denk ook dat de discussie al eens gevoerd is in eerdere topic. Daarom dat ik moeilijker een co-piloot meekrijg. Iedereen wil het graag eens meedoen en meerijden maar als ze dan 25 euro moeten betalen voor 1 (of 2) drankje(s) en er in de auto dus  gewoon bijzitten haken ze af. Het is wel leuker om met 2 te doen om eens een babbel te hebben.

Betaal jij dan 40 en vraag 10 aan je co ? 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
11 minuten geleden, dragonfly zei:

Betaal jij dan 40 en vraag 10 aan je co ? 

Kom jij ook met je platgeslagen kever?

Geplaatst:
10 minuten geleden, Krikkie zei:

Kom jij ook met je platgeslagen kever?

Graag maar ik kan niet, al plannen gemaakt.

Geplaatst:

Ingeschreven. Tegen dan hopelijk al met het nieuwe speelgoed... ?

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

ook ingeschreven!

voorlopig zonder co

Geplaatst:

Je serai la!

Geplaatst:

nu nog een pot bandenzwart kopen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)
Op 26/4/2022 om 14:24, PJH zei:

De Zeeland Classic was vorig weekend é manneke!

Moeilijk verkocht te krijgen op Pasen

aangepast door Balleke
Geplaatst:
1 uur geleden, Balleke zei:

Moeilijk verkocht te krijgen op Pasen

Daarom ligt deze niet op Pasen :inlove:

1 uur geleden, Spillies zei:

Ik ben ingeschreven @PJH?

Yes ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is die reeds volzet? Ik wou me net inschrijven?

Geplaatst:

apparemment!

Geplaatst:

Ik heb net nog wat administratie gedaan met mensen die nog krediet hadden, maar we zijn er idd bijna.

De plaatsen zijn terug up to date nu ? inschrijven is mogelijk @Maverick

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid