Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 uren geleden, PJH zei:

Ik heb net nog wat administratie gedaan met mensen die nog krediet hadden, maar we zijn er idd bijna.

De plaatsen zijn terug up to date nu ? inschrijven is mogelijk @Maverick

Ingeschreven!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 26/4/2022 om 12:31, PJH zei:

Dag lieve forummertjes,

Voor de eerste keer ooit gaan we naar Noord-Frankrijk met Openroads :party:
Ik kan al meteen zeggen: nee, we gaan niet over de D940 gaan rijden tussen Sangatte en Bologne-Sur-Mer. Voor cliché's moet je niet bij Openroads zijn ? Bovendien is het een absolute kutbaan tussen april en oktober omwille van onze goeie vriend Jean D'Armerie en het feit dat half nederland er moet zijn met zijn caravan.

Dualiteit is het kernwoord voor deze rondrit. We beginnen in Heuvelland op 1 kilometer van de Franse grens en steken deze dan meteen over. Het landschap is daar vergelijkbaar met de Polderrit: denk single track, bochtiger dan Zeeland, af en toe een tweevaksbaan. Vertrouwde wegtypes dus voor de liefhebber van de westhoek.
Halfweg echter zien we een verandering in landschap met meer glooiing in het landschap, grotere wegen en een occassioneel dorpje. De terugweg is dan weer meer zoals de Polderrit. Twee rondritten voor de prijs van één dus.

8EDA16E843DFBE9CEFAEC44CEE84825B.jpg

Inschrijven kan via deze link:

https://www.openroads.be/2022/noordfrankrijk/

Voor de mensen die nog Zeeland Classic of Noord-Frankrijk tegoed hebben: jullie hebben allemaal een mail gekregen dit weekend, met daarin een persoonlijke link om aan te geven of je komt of niet. Gelieve die in te vullen, ook als je niet komt. En als je wel komt, zeker niet opnieuw inschrijven en betalen ?

Hopelijk tot op de rondrit ?
PJH

Ik heb ingeschreven en (vooral) betaald, eerst en vooral uit sympathie, zonder m'n agenda te checken.
Gelet op de familiale shizzle is de kans niet zo groot dat ik kan komen, indien wel dan kom ik.
Als ik niet kan komen mag een ander in mijn plaats rijden, op voorwaarde dat die ook de 25 euro betaalt.

• Vind ik leuk 1
  • Omhelzing 1
Geplaatst:
Op 28/4/2022 om 13:16, Liquid Li0n zei:

denk ook dat de discussie al eens gevoerd is in eerdere topic. Daarom dat ik moeilijker een co-piloot meekrijg. Iedereen wil het graag eens meedoen en meerijden maar als ze dan 25 euro moeten betalen voor 1 (of 2) drankje(s) en er in de auto dus  gewoon bijzitten haken ze af. Het is wel leuker om met 2 te doen om eens een babbel te hebben.

Als ik mijn broer of iemand anders uitnodig betaal ik wel die 25 euro, anders wel een beetje raar vind ik.

Wil je eens meegaan? Ja!

'Da's dan 25 euro'

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 uren geleden, kwiekie zei:

Als ik mijn broer of iemand anders uitnodig betaal ik wel die 25 euro, anders wel een beetje raar vind ik.

Wil je eens meegaan? Ja!

'Da's dan 25 euro'

zo is het toch als ik met iemand meerijdt hoor. Iedereen hier van het forum, die ik van haar noch pluim ken mag met me meerijden maar voor niets gaat de zon op tenslotte. 

• 3 weken later...
Geplaatst:

Is er een lijst voorhanden met de deelnemers?

Geplaatst:
42 minuten geleden, Spillies zei:

Is er een lijst voorhanden met de deelnemers?

Dacht dat @PJH die niet meer doorstuurt.

Geplaatst:

Klopt. GDPR zzZzZzz

Geplaatst:

forumnamen zijn voldoende hoor, daar bestaat geen GDPR regelgeving over.

Mgv,

Uw DPO

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Op 28/4/2022 om 17:14, PieterA zei:

Ingeschreven. Tegen dan hopelijk al met het nieuwe speelgoed... ?

En gaat het in orde komen met je nieuw speelgoed?

Geplaatst:
5 minuten geleden, Krikkie zei:

En gaat het in orde komen met je nieuw speelgoed?

Helaas ?

• Verdrietig 1
  • Omhelzing 1
Geplaatst:

Kijk er weer naar uit! ?

Zal er ook een gpx beschikbaar zijn?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

zou alvast beter weer zijn als vandaag ?

image.png.d061923b0c44c9a8bd290e7806787b37.png

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 18/5/2022 om 23:29, Krikkie zei:

Is er iemand met een co? ? 

Ik neem er zelfs 2 mee!

Geplaatst:

Klaar voor morgen ?

0303.jpg

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

@PJH toevallig geen GPX’ke voor mij? 

Geplaatst:
29 minuten geleden, Maverick zei:

Klaar voor morgen ?

0303.jpg

Idem, wel geen tijd gehad om hem op te blinken zoals die van u ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, binnenmuisarchitekt zei:

@PJH toevallig geen GPX’ke voor mij? 

Staat in de laatste mail (link)

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Het was voor ons (na enkele jaren) een blij weerzien met de kwaliteit van het werk van @PJH en zijn nog steeds heel behulpzame vriendin - great team! ; Mooie rit, goede organisatie, zelfs gezorgd voor mooi weer, wat moet een mens meer willen ?

Mercikes ook aan @mrbbs om effe in te houden zodat we konden volgen en ons zo nog wat meer hongerig te maken op de GR86, en aan @flupke73 om zich te komen voorstellen, much appreciated

We zijn na een dikke 600km weer thuis, dwz 15% van de kilometers die we sinds vorig jaar juni met de MX5 gereden hebben.  In het naar huis keren aan een tankstation gestopt om de bandenspanning te controleren, en mijn vermoeden dat de bandenspanning verkeerd zat bleek te kloppen... in t vervolg eerst controleren ?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
3 minuten geleden, berengun zei:

Het was voor ons (na enkele jaren) een blij weerzien met de kwaliteit van het werk van @PJH en zijn nog steeds heel behulpzame vriendin - great team! ; Mooie rit, goede organisatie, zelfs gezorgd voor mooi weer, wat moet een mens meer willen ?

Mercikes ook aan @mrbbs om effe in te houden zodat we konden volgen en ons zo nog wat meer hongerig te maken op de GR86, en aan @flupke73 om zich te komen voorstellen, much appreciated

We zijn na een dikke 600km weer thuis, dwz 15% van de kilometers die we sinds vorig jaar juni met de MX5 gereden hebben.  In het naar huis keren aan een tankstation gestopt om de bandenspanning te controleren, en mijn vermoeden dat de bandenspanning verkeerd zat bleek te kloppen... in t vervolg eerst controleren ?

De voorgeschreven bandenspanning is voor koude banden hé ?

Geplaatst:

mijn blonde periode ligt al een aantal jaren achter mij no worries ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, Krikkie zei:

Was leuk, thx @PJH

Laatste stuk nog uitgereden?

@PJH heeft dat idd weer goed gedaan!

Geplaatst:

Toffe rit! Het was leuk raggen over de Franse wegen. ( ik was copiloot in de citigo ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid