Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 uren geleden, CAS zei:

Laatste stuk nog uitgereden?

@PJH heeft dat idd weer goed gedaan!

Nee, moet op tijd mijn nest in :D Was nog aan het twijfelen, maar ik weet dat je na het tweede stuk ook niet direct kan vertrekken en dan is het snel 21u als ik thuis zou zijn.

Geplaatst:

weer een lekkere drukte daar in die grensstraat

Geplaatst:

leuk dagje rijden en babbelen met fijne mensen

en net voor we tussenstop reden we door een prachtig landschap dat je daar nooit zou verwachten

merci @PJH

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

De volgende keer kunnen we starten met een rondleiding in die ondergrondse militaire commando bunker. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)

Was weer een leuke dag, en voor mij een totaal onbekend stuk Frankrijk. Zat veel afwisseling van banen in. Het stuk zo'n 10-20 km voor de tussenstop was prachtig en top om te rijden. Tijdens de tussenstop een aangename kennis gemaakt met @OlivierV

Er waren trouwens zeer weinig fietsers en wandelaars op de banen in deze streek, wat het aangenaam maakte om te rijden. Enkel in de laatste km's waren er enkele bewoners die onze komst precies minder konden apprecieren. Vooral die schilder, die kwam midden op de baan staan om ons tegen te houden. Nochtans reden we daar erg rustig.

IMG_6485.thumb.jpeg.f1fc3b64dbee358fb1b772dfc37693ab.jpeg

aangepast door Wutputt
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
13 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Op bepaald moment scherpe bocht naar links en ik voel mijn kist glijden. Geen plotse zwiep maar een rustige drift. Geen lampje van tractie controle dat oplichtte. Steentjes of olie? Of banden die hun beste tijd gehad hadden? Ik stuur rustig tegen en de boxster komt terug en zacht in een rechte lijn. Ik was gewaarschuwd.

Reed toen vlak achter u. Ik dacht dat je een driftje ging placeren ?

• Grappig 1
Geplaatst:
11 minuten geleden, Wutputt zei:

Reed toen vlak achter u. Ik dacht dat je een driftje ging placeren ?

Heerlijk :inlove:

Geplaatst:
1 uur geleden, Wutputt zei:

Vooral die schilder, die kwam midden op de baan staan om ons tegen te houden.

Die man was inderdaad niet zo happy :D

Geplaatst:

Toen jij passeerde waarschijnlijk niet nee ?.

• Grappig 4
Geplaatst:

Werd nochtans aangekondigd door zijnen uitlaat

Geplaatst:
4 uren geleden, Maverick zei:

Die man was inderdaad niet zo happy :D

Was duidelijk geen fan van 6-cilinderig concerto

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja dat was echt een bizar figuur. Het grappige was. Er kwam bij mij juist een local van de andere kant. Dus hij moest wel opzij. 

Geplaatst:

Ik kon er net langs en toen moest @CAS nog komen met zijn Titanische zijspiegels :D

• Grappig 2
Geplaatst:
18 minuten geleden, flupke73 zei:

Ik kon er net langs en toen moest @CAS nog komen met zijn Titanische zijspiegels :D

Ik moet er over gekeken hebben want niks van gemerkt :D

• Grappig 2
Geplaatst:
15 uren geleden, Krikkie zei:

Idem of was ik dan al weg?

Nee, dat was in het tweede deel.

Was echt naar het einde toe, lang stuk langs het kanaal.

Miljaar, er waren toch een paar leuke kruispuntjes bij, met van die typische oude cafeekes. Ik moet dus terug voor foto's te nemen.

Geplaatst:

De stukken door de bossen vlak voor en vlak na de tussenstop waren de beste.

Vermoedelijk was de ervaring bij de originele planning van deze uitgestelde rit (ergens in de herfst?) anders dan nu, met de volgroeide bermen.

Wij reden in de staart, en hebben toch heel wat wandelaars, fietsers, en boze buren gezien. Sommige trokken een gezicht alsof de nabijgelegen V2-fabrieken terug opgestart werden. Vlak na die pipo die midden op straat stond langs het kanaal, nog in de remmen mogen gaan voor een bende kleine kindjes op fietsen die zonder enige begeleiding plots van tussen een haag op het jaagpad kwamen. Al een geluk dat we niet reden zoals een treintje hot hatches die ik elders bezig gezien heb. :ninja:

Als er ooit nog een vervolg komt hierop, waarbij het glooiende landschap ten westen van het kasteel het leeuwendeel uitmaakt van het traject, schrijf ik mij met plezier in.

Geplaatst:

Ik rijd altijd trager in bewoonde zones. Omdat ik dat zelf ook vervelend zou vinden moesten ze in een rotvaart voorbij mijn huis passeren.

Maar er zullen altijd mensen zijn die daar moeite mee hebben. Uit jaloezie of frustratie.

Bij zo'n rondritten is het vooral de kunst dat iedereen zich aan de regels houdt en verstandig rijdt.

Zo rem ik in bochten met hoog gras, je weet nooit of er een fietser of een wandelaar komt. En dan mag de persoon achter mij gerust ook op zijn rem duwen. Er was zo ééntje in de groep die onbegrijpelijk graag op mijn achterbumper kwam kleven. Nee, niet Flupke of Wutputt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, binnenmuisarchitekt zei:

Er was zo ééntje in de groep die onbegrijpelijk graag op mijn achterbumper kwam kleven.

Sorry wi. 

Ik dacht dat je het geluid van een crossplane V8 wel kon smaken!

Bij deze wel even vermelden dat die van u ook best goed klinkt.

• Grappig 1
Geplaatst:

nu moet je mij eens uitleggen  hoe jij zou kunnen bumperkleven aan een bumper die een meter lager zit dan die van jou ?  Die onderkant van die poutrel van je Tietan zit verzekers ter hoogte van de krullenbol van @binnenmuisarchitekt

• Grappig 1
Geplaatst:
2 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

nu moet je mij eens uitleggen  hoe jij zou kunnen bumperkleven aan een bumper die een meter lager zit dan die van jou ?  Die onderkant van die poutrel van je Tietan zit verzekers ter hoogte van de krullenbol van @binnenmuisarchitekt

Moest nog opletten dat z'n haren niet in de luchfilter gezogen werden. 

Hou zelf wel altijd afstand. Zelfde met die bochten zoals BMA zegt, als je niet ziet wie er af komt... Voor hetzelfde staat er één stil achter de bocht of heb je een tegenligger. Tijdje achter @flupke73 gereden ook. Die zag je zo verdwijnen in dat groene landschap :D Maar als zo een kar in de ankers gaat...

Juist op het einde toen die een T ROC passeerde kwam ik even dichter. Ik dacht dat die vol gas ging gaan en was mijn momentum al aan het opbouwen. Haalt die hem niet vol gas in...

Van wie was die Abarth 500 eigenlijk? Dacht even dat @tuscani mee deed, maar het kleurenpakket klopte niet volledig. 

En jij @ex-Mooseman niet aanwezig? 

• Grappig 1
Geplaatst:

nope, ik zat in Zeeland :D 

Geplaatst:

mijne (595) abarth mag niet verder dan de kerktoren hier. :D

1keer verder geweest (naar @Brunault zijn bedrijfsbezoek) en ben thuisgekomen met een flitsboete. bende hooligans!

tis eigenlijk zot, nog nooit een boete gehad........behalve dus op een meeting van am. :facepalm: :D

• Grappig 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Goesting zei:

De stukken door de bossen vlak voor en vlak na de tussenstop waren de beste.

Vermoedelijk was de ervaring bij de originele planning van deze uitgestelde rit (ergens in de herfst?) anders dan nu, met de volgroeide bermen.

Wij reden in de staart, en hebben toch heel wat wandelaars, fietsers, en boze buren gezien. Sommige trokken een gezicht alsof de nabijgelegen V2-fabrieken terug opgestart werden. Vlak na die pipo die midden op straat stond langs het kanaal, nog in de remmen mogen gaan voor een bende kleine kindjes op fietsen die zonder enige begeleiding plots van tussen een haag op het jaagpad kwamen. Al een geluk dat we niet reden zoals een treintje hot hatches die ik elders bezig gezien heb. :ninja:

Als er ooit nog een vervolg komt hierop, waarbij het glooiende landschap ten westen van het kasteel het leeuwendeel uitmaakt van het traject, schrijf ik mij met plezier in.

Jij was aan het filmen/foto's nemen vanuit je bmw aan die boerderij?, Zet ze hier maar ?

Geplaatst:
17 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

nope, ik zat in Zeeland :D 

Lijkt mij op de verkeerde datum dan!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid