Ga naar inhoud

BMW M5 Touring (E34) vs. Audi RS4 B5 vs. Mercedes C55 AMG T

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

RS4 all the way. Zo dik, enorme stance heeft dat ding.

De M5 is sowieso runner-up.

De Merc doet me echt 2keer niets, zeker itt de recente AMG's.

Geplaatst:

M5. Ik wil LL zien drift0n :cool:

Geplaatst:

Misschien een misverstand maar het gaat niet om een kar voor mij hé kerels!

Geplaatst:

Moeilijke keuze tussen de M5 en de RS4. Ik zou uiteindelijk gaan voor de RS4 voor enerzijds zijn brede wielkasten en anderzijds het tuning-potentieel van de turbomotor :oops:.

De C-klasse doet mij weinig. Dat model vind ik de lelijkste C die er gemaakt is :$. Als het oudere model C er tussen zat zou de keuze een pak moeilijker zijn!

Geplaatst:
Misschien een misverstand maar het gaat niet om een kar voor mij hé kerels!

spijtig dacht je deze quote aan je broek te smeren...

Gio, Smeggie, wat een kist!!

Doet me d'r aan denken dat ik ooit een E34 moet kopen...

:D

Geplaatst:
spijtig dacht je deze quote aan je broek te smeren...

:D

Hey, dat blijft zo...sowieso ooit!

Geplaatst:

Ik kies voor de M5 Touring. Ben er een liefhebber van. De Audi is misschien wel de betere hier... Dat geef ik toe. Maar ik kan niet rond de exclusiviteit van die touring... Die blijft nu echt wel zijn geld waard en kan zelfs nog stijgen in waarde... Die factor laat ik niet links liggen.

@ Lefty: ik wil je kop niet zot maken... Maar op BB staat er net een prachtige E34 M5 Touring te koop in perfecte staat voor weinig centjes. :D

Geplaatst:

Touring aub :) RS4 is wel een dichte 2e plek

Geplaatst:

De Audi is iets te klinisch om rijden en een AMG is niet echt iets "emotioneel" (welke het criterium is waar je naar vroeg). Beiden zijn, imho, we de betere allround wagens en waarschijnlijk sneller point-to-point dan de BMW.

Alleen was dit nog één van de laatste echte BMW's met een schreeuwende zes-in-lijn... :inlove:

Geplaatst:
Ik kies voor de M5 Touring. Ben er een liefhebber van. De Audi is misschien wel de betere hier... Dat geef ik toe. Maar ik kan niet rond de exclusiviteit van die touring... Die blijft nu echt wel zijn geld waard en kan zelfs nog stijgen in waarde... Die factor laat ik niet links liggen.

@ Lefty: ik wil je kop niet zot maken... Maar op BB staat er net een prachtige E34 M5 Touring te koop in perfecte staat voor weinig centjes. :D

Moet account hebben om dat te zien denk ik

Geplaatst:

Onafhankelijk eigenlijk van het totaal aantal pk kies ik resoluut voor de B5 RS4.

Echt ongelooflijk wat een heerlijk blok die 2.7 biturbo is, om nog maar te zwijgen van het brede uitzicht van die wagen.

In combinatie met die heerlijke recaro's, het geluid en de ongelooflijke tuning die daarop mogelijk is, gewoon de ultieme discrete break.

Probleem is alleen nog ene in goede staat te vinden, zonder daarbij een fortuin uit te gaan. Zot eigenlijk hoe hoog die staan op de 2dehands markt.

Geplaatst:

Als de C ook in sedan mag, die. Standaard achterbumper zonder zichtbare uitlaten, C200 Kompressor badge en lpi installatie. Dan later evt nog kompressor kitje om de boel af te maken.

Indien het een break moet zijn en origineel bijven, de RS4 in dat speciaal zilver of metalic groen.

Geplaatst:

e34 no doubt! Karakterbak. Totaal geen fan van Audidesign.

Geplaatst:

De Audi heeft turbos :sick:

En de M5 heeft 3.8l 6cil koppel :inlove:

Geplaatst:

In het magazine Total BMW van deze maand staat een E34 M5 buying guide, voor de geïnteresseerden.

Geplaatst:
E34 M5 voor mij.

Idem, vetste auto van de 3.

Geplaatst:

Als er iets me toch wel wat verbaast is het dat de C55 quasi straal genegeerd wordt.....had toch gedacht dat er nog een paar de voorkeur zouden geven aan deze "stijlvolle" cruiser.

Geplaatst:
Als er iets me toch wel wat verbaast is het dat de C55 quasi straal genegeerd wordt.....had toch gedacht dat er nog een paar de voorkeur zouden geven aan deze "stijlvolle" cruiser.

Kwa coolheid is da spel zo saai als een lauw bord sla.

En het interieur is al even mottig, zielloos spel.

Die M5 touring is een van m'n droomkarren.

Geplaatst:
Kwa coolheid is da spel zo saai als een lauw bord sla.

En het interieur is al even mottig, zielloos spel.

Die M5 touring is een van m'n droomkarren.

Ieder zijn meug I guess!

Voor mij persoonlijk de M5 of RS4, maar de C55 zielloos noemen, dat gaat er bij niet in....

Een 5,4liter atmo V8 in een een Audi A 4 / BMW 3 evenknie, zulks kan ik alleen maar toejuichen. En het is niet dat je "maar" met ca. 300 paarden zit zoals toendertijd in een pakweg E500, er zit wel degelijk nog wat poeier achter.

Geplaatst:

'k Heb het vooral over het uiterlijk hoor. Heb nog nooit het geluk/eer gehad om met die kar te rijden.

En die audi, audi is niet mijn ding.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in