Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb dat toch nooit meegemaakt, zo'n zeer plotse lift-off oversteer. En 't is niet dat ik een topchauffeur ben.

Geplaatst:

net nog eens gekeken... heb nog een mogelijke "fout"

kan het zijn dat hij met zijn rechtervoorwiel blijft "hangen" achter de curb en dan door te remmen overstuur uitlokt?

Geplaatst:

Als ik het een beetje snap is dat zoiets als bij spoorvorming tegen de zijwand zitten oprijden, en terwijl hij al zit te wringen van de gas gaan.

Geplaatst:

Cars are lapping the ring as we speak :inlove: 't is weer zo ver

Geplaatst:

Is het niet den hoerenbaargring? credits Dragon

Geplaatst:

Ik stem voor Nordseeschleife  :lol:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik stem voor Nordseeschleife  :lol:

Nurenberg ring.

Geplaatst:

En testritten zijn dan Nuremberg trials.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Kan iemand trouwens de titel van het topic eens aanpassen? Het is Nürburgring, niet Nurburgring. -_-

@@Jupke ?

Staat er toch?

:D

Geplaatst:

Is het niet den hoerenbaargring? credits Dragon

Den John! :lolz: zalig hoe hij dat altijd uitspreekt!
Geplaatst:

Nuja, hoeveel keer ik al gaan rijden ben op het circuit van Ecuyères, ik ben ook de tel kwijt :D

Geplaatst:

Nuja, hoeveel keer ik al gaan rijden ben op het circuit van Ecuyères, ik ben ook de tel kwijt :D

Lol hoe moet je het wel uitspreken? :D

'Ecuyérs'?

Geplaatst:

verrassing! kerel was nochtans vrij conservatief aan het rijden. Raar dat die zo plots uitbreekt. Wss door gas los + bocht + curb + bergaf ofzo. Wel balen

Shit! Kheb het toch een aantal keer moeten bekijken (samen met commentaar van Fuel) voor ik het snapte. Zal die bobbel onthouden voor mijn volgende rit. De bocht na de crash (Breitscheid) vind ik trouwens een moeilijke om in één vloeiende beweging te nemen. Ik doe die denk ik altijd in twee bewegingen, because scared of those brick walls.

Geplaatst:

Shit! Kheb het toch een aantal keer moeten bekijken (samen met commentaar van Fuel) voor ik het snapte. Zal die bobbel onthouden voor mijn volgende rit. De bocht voor de crash (Breitscheid) vind ik trouwens een moeilijke om in één vloeiende beweging te nemen. Ik doe die denk ik altijd in twee bewegingen, because scared of those brick walls.

Ik denk niet dat je zoiets zal tegenkomen in een E30 hoor. 

Geplaatst:

Ik denk niet dat je zoiets zal tegenkomen in een E30 hoor. 

Vanwege hun goddelijke wegligging :D

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Lol hoe moet je het wel uitspreken? :D

'Ecuyérs'?

Eekwiejee
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

verkeerde topic

Geplaatst:

net nog eens gekeken... heb nog een mogelijke "fout"

kan het zijn dat hij met zijn rechtervoorwiel blijft "hangen" achter de curb en dan door te remmen overstuur uitlokt?

Denk ook dat de curb er voor iets tussen zit. Remmen met een wiel op een (scheve) curb kan serieus raar doen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Denk ook dat de curb er voor iets tussen zit. Remmen met een wiel op een (scheve) curb kan serieus raar doen. 

Moet wel want die kist slaat echt wel héél snel om.

Geplaatst:

Nu, ik heb geen ervaring met de ring maar volgens mij heeft die gast daar niks te zoeken op die boord. Ik denk niet dat hij wat winst kon halen door daar een beetje af te snijden.

Geplaatst:

Nu, ik heb geen ervaring met de ring maar volgens mij heeft die gast daar niks te zoeken op die boord. Ik denk niet dat hij wat winst kon halen door daar een beetje af te snijden.

Er zijn maar ongeveer 3 plaatsen op dat circuit waar curbs pakken nut heeft. Voor de rest liggen ze veel te schuin.

Geplaatst:

En die zijn? Wippermann en Hatzenbach?

Geplaatst:

Paar discussiepunten...niet iedereen neemt Wippermann, Eiskurve, Hatzenbach...

Ikzelf neem enkel Wippermann. Bij Eiskurve en Hatzenbach vind ik persoonlijk dat je te veel snelheid verliest doordat de auto instabiel wordt.

Geplaatst:

Paar discussiepunten...niet iedereen neemt Wippermann, Eiskurve, Hatzenbach...

Ikzelf neem enkel Wippermann. Bij Eiskurve en Hatzenbach vind ik persoonlijk dat je te veel snelheid verliest doordat de auto instabiel wordt.

Had ik geen last van met de 190D. Die bleef als een blok op de baan liggen.

:D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in