Lefty 19.511 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Voormiddag was perfect hoor ik - tenminste als ik mensen mag geloven die 10-12 ronden gereden hebben. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Voormiddag was perfect hoor ik - tenminste als ik mensen mag geloven die 10-12 ronden gereden hebben. Rond 12u was het al lichtjes aanschuiven, als ik rond 15u vertrok stonden ze echt van zeer ver aan te schuiven. Voormiddag zal wel nog nat geweest zijn, nu was er een droogspoor onder de bomen Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Omdat ik toch niet meer naar de ring kan gaan dit jaar... Ik heb nog een kaart met 3 ronden erop. Iemand geïnteresseerd? Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Is volgend jaar nog geldig ik dacht dat het per jaar was? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 ik dacht dat het per jaar was? Enkel abo, je ritjes blijven idd geldig Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Ik dacht ook dat rondjes vervallen :s waarom zou je anders op het einde van het jaar altijd koopjes kunnen doen op 2ehands voor rondjes? Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Dit jaar is het anders. Profiteer van de onwetendheid. 1 Quote
Waky 975 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Dit jaar is het anders. Profiteer van de onwetendheid. Cool wist ik niet Staat dat ergens op de website of in de verkoopsvoorwaarden? Nvm, al gevonden: All tickets can be used either for tourist drives on the Nordschleife or on the Grand-Prix track (one lap Nordschleife corresponds to a 15-minute turn on the Grand-Prix track and vice versa).The validity of the prices starts at 1st January 2015. Disregarding the terminal value only the season ticket loses validity on the 31st December 2015. http://www.nuerburgring.de/en/drives-fun/drives/touristenfahrten/tourist-rides-nordschleife.html 1 Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 ok.. beter zo ... hopelijk volgend jaar kunnen openen met een nieuwe bak... Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Ik bied 15 Euro Wabe! per ronde? verkocht Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Zo'n Renault Megane 250 is precies vergevingsgezind https://www.youtube.com/watch?v=Dxz04rcIqus Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 1 ding gaat er bij mij wel niet, ze willen dat je na een ongeval stopt en hun (takel)dienst ofzo belt hé. Waarom zetten ze dat telefoonnummer dan niet op je kaartje of op het kasticketje??? Quote
nls 74 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Filmpje Megane: Zelfs inhalen bij gele vlag... Zo'n types maken het echt gevaarlijk daar. 1 Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Kerel wordt nog eentje door het slijk gehaald overal https://www.carthrottle.com/post/this-cheating-death-in-my-megane-rs-250-cup-video-is-actually-a-guy-driving-like-a-moron-on-the-ring/ Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Daarnet op BTG al gezien, sorry maar wat is hier nu zo speciaal aan om iemand 15min al driftend door de bochten te zien gaan? (waarmee ik niet zeg dat ik dat ook kan) Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Denk dat je niet half beseft hoe moeilijk dat is met die kar, Dragonfly. Hoe en waar dat ding uitbreekt is redelijk krankzinnig te noemen. Net als 500pk in zo een oude Porsche. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Daarnet op BTG al gezien, sorry maar wat is hier nu zo speciaal aan om iemand 15min al driftend door de bochten te zien gaan? (waarmee ik niet zeg dat ik dat ook kan) Mmm is dat niet wat kort door bocht ? Fantastisch filmpje prachtig gereden, wat zeg ik waanzinnig gereden. Ik noem dit niet driften maar de auto balanceren. Ik vrees dat dat "proper" niet sneller te rijden is (een beetje zoals de Funcup maar dan een tikje uitdagender). Ir_fuel zou dat in een niet zo ver verleden "overdriving" durven noemen Quote
nls 74 Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Idd een legendarisch filmpje. Vroeger als klein manneke op het salon van Frankfurt heel de tijd op staan turen toen dit ergens werd getoond. Vergeet ik nooit. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Ik noem dit niet driften maar de auto balanceren. Ik vrees dat dat "proper" niet sneller te rijden is (een beetje zoals de Funcup maar dan een tikje uitdagender). Ir_fuel zou dat in een niet zo ver verleden "overdriving" durven noemen Komkom, niet overdrijven. Dat is gewoon showboaten op sommige stukken. Daar is niks efficient aan als hij daar bochten aaneen drift dat de rook uit zijn wielkassen komt. Dat moet je nu toch ook zien (zoals in Breidscheid bv). Daarentegen: de stukken waar hij daar bv einde rechte stuk in de knik naar links de auto in het gareel houdt terwijl aan XXX km/h wil gaan wandelen achteraan, ja dat is andere koek, dat is echt car control van de bovenste plank Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 De omgeving van de ring zag er toen precies wat anders uit. Minder bomen of zo? Idd, vooral de bebossing is een pak minder. Voor de rest is die baan geen snars veranderd in al die tijd. Wel super dat ze toen het rechte stuk zo konden doen, want de bochten erna (Tiergarten) dat is toch geen kattepis als je full pull aan komt stormen. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Komkom, niet overdrijven. Dat is gewoon showboaten op sommige stukken. Daar is niks efficient aan als hij daar bochten aaneen drift dat de rook uit zijn wielkassen komt. Dat moet je nu toch ook zien (zoals in Breidscheid bv). Daarentegen: de stukken waar hij daar bv einde rechte stuk in de knik naar links de auto in het gareel houdt terwijl aan XXX km/h wil gaan wandelen achteraan, ja dat is andere koek, dat is echt car control van de bovenste plank Ik ben daar niet 100% zeker van heb alleen nog maar de eerste helft gezien....alleszins daar zie ik toch pure car control opvangen/voorkomen van uitbreken (balanceren) en ja in enkele secties het zetten voor een gecontroleerde drift Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.