Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze rijdt mee in VLN  :inlove:

921c0a0f7ee9fd527452019ce85cdc21fcfd4e41

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

:lolz:

Die mannen die dat opkuisen riskeren toch echt hun leven. Ongelofelijk.

Geplaatst:

Bedacht ik me ook net. Ik ben nog nooit op de Ring geweest maar weet gewoon nu al dat daar behoorlijk wat kalvers over denderen. Overmoedige kalvers ook.

Geplaatst:

Het is de moeite om eens te doen, maar je hebt er wel wat meer vermogen nodig dan op de NS vind ik persoonlijk.

en het is niet 29 Euro voor een rondje, het is 29 Euro voor een kwartier (rondje of 4). De vertaling op de site is '1 beurt van 15 min'

Geplaatst:

Just idd ja :lol:

Mss dan eens doen als het weer wat meevalt.

Geplaatst:

ff niet opgelet zeker, komt er nog goed van af

Geplaatst:

Had mss HLN Comments gelezen over de invoering van trajectcontroles op gewestwegen.

Geplaatst:

Denk eerder een probleem met de remmen.

Komt er nu geen lichte rook af nog net voor het moment dat de camera begint te draaien?

Geplaatst:

5 mei is er een TF maar is ook de GP open. 

Heeft iemand daar al eens op gereden? Is dat de moeite om ook eens te doen?

Dat kost ook 29€ voor een rondje, of is dat dan rijden op het GP-circuit en op de Nordschleife zelf?

http://www.nuerburgring.de/en/drives-fun/drives/touristenfahrten/tourist-rides-grand-prix-track.html

Zoals PJH zegt: het kost evenveel als een rondje op de Nordschleife, maar het is dan zonder ronden en je krijgt 15 minuten tijd.

Ik heb dat eenmaal gedaan met de Golf (volle 105 PK) en ik bakte er niets van. Vooral die tweede lange bocht (een lus), na de eerste bocht waar je diep in de remmen moet, was écht een ramp. Overal mega veel onderstuur, maar dat lag vooral aan mijn baankennis. Het Grand Prix circuit is ook een stuk breder dan de Nordschleife.

Eenmaal je daar bent is het wel super leuk om op die grote parking (achter de paddocks) naar beneden te kijken en zien hoe de chicane (net voor de laatste bocht) wordt genomen. Ik heb daar echt zalige battles gezien tussen een pak Porsches. Écht zalig. Die mannen komen daar toe met hun remorque waar de GT3(RS) op staat, unloaden en dan raggen maar. Duitsers zijn cool.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Het is een vrij technisch circuit, en gigantisch breed. Heb dat ook een paar keer gedaan, en vond het wel leuk.

Geplaatst:

Ik ben er ook 2 keer op gaan rijden en heb me er fantastisch op geamuseerd.

Geplaatst:

Een Japanse ex-collega komt eind mei waarschijnlijk 4 dagen hierheen speciaal voor de 24h. 'k Zal hem eens vergezellen :)

Geplaatst:

Ik ben er ook 2 keer op gaan rijden en heb me er fantastisch op geamuseerd.

Ik herinner mij nog het filmpje met je 1 serie in het nat. Dat zag er inderdaad echt geestig uit B)

Geplaatst:

Heb een paar keer de 24h of VLN combinatie kunnen rijden en dat was heel plezant. Idd wel verschieten hoe breed dat gp circuit is, met een trage auto kan je daar gewoon de ideale lijn niet rijden. :D

Geplaatst:

VLN is leuk en idd zeer breed op GP track. Dat is nog wat anders dan Francorchamps of Zolder :D

Geplaatst:

Ik reed daar gewoon helemaal verloren. :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik herinner mij nog het filmpje met je 1 serie in het nat. Dat zag er inderdaad echt geestig uit B)

Dat was echt een fantastisch filmpje! Met een mooi safe op het rechte stuk :D
Geplaatst:

Inderdaad zeer leuk in't nat :D In het droog vind ik er niet veel aan, als je weet dat de Nordschleife er naast ligt te lonken.. Tenzij met een formulewagen natuurlijk. Maar met meer dan 4kg/pk zou ik er niet aan beginnen.   

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Op 't nat is alles leuk (zeker met versleten banden en een aquaplaning tankslapper op' t recht stuk aan 170 per uur :-D) maar ook op 't droge vond ik het dik in orde! Echt leuk ! Niet makkelijk omdat lijnen rijden in het begin niet zo duidelijk is, het is wat zoeken, maar na enkele rondjes gaat dat ook met "minder materiaal", vind ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in