Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden zei wabe:

Benieuwd welke banden dat waren.

Staat er toch, MPS Cup...

Geplaatst:

De knop die in het midden onder de middenste luchtmonden zit, waarvan witte LED oplichten als (zo schat ik in) de tractiecontrole tussenbeide komt: is dat standaard?

Geplaatst:
16 hours ago, gTa said:

De knop die in het midden onder de middenste luchtmonden zit, waarvan witte LED oplichten als (zo schat ik in) de tractiecontrole tussenbeide komt: is dat standaard?

Op een GT R wel, ja!

Geplaatst:
On 09/12/2016 at 5:51 PM, Carlito said:

Banden zaten voor montage iig in bandenwarmers.

Effe een rondje warm rijden is niet echt efficiënt :P 

Geplaatst:

Heb jij daar naar gekeken? (ik ook hoor, voor de volle minuut en 48 seconden :D )

• 1 maand later...
Geplaatst:

Vanaf 1.10: die moto was het ook redelijk close met die Porsche hoor.

Geplaatst:

Ik krijg altijd compleet de wubbes als ik die auto's en moto's samen on track zie.

Ik zou ERG graag eens een toertje of 2-3 doen met m'n moto op de NS, maar no fucking way dat ik dat doe op een dag waarop er (voldoende) auto's rijden. No way.

Geplaatst:

Idem eigenlijk, moet zalig zijn om daar eens het pad te verkennen. Maar inderdaad liefst als het zeer kalm is.

Geplaatst:
Ik krijg altijd compleet de wubbes als ik die auto's en moto's samen on track zie.
Ik zou ERG graag eens een toertje of 2-3 doen met m'n moto op de NS, maar no fucking way dat ik dat doe op een dag waarop er (voldoende) auto's rijden. No way.

Vandaar dat er nu ook dagen zijn dat het enkel voor moto's is. Maar dat is eerder een zeldzaamheid.
Ik zou het ook wel willen doen met de moto, ook al is die daar niet echt voor gemaakt.

Geplaatst:
1 minute ago, Ralph said:

Vandaar dat er nu ook dagen zijn dat het enkel voor moto's is. Maar dat is eerder een zeldzaamheid.

Link?

Geplaatst:

Vorige zomer was dat toch ook nog?

Ik heb zelf dagen geweten waarop moto's absoluut verboden waren.

Geplaatst:
9 hours ago, Lefty said:

moto's verboden ja, maar vice versa?

Dat hebben ze volgens mij maar 1 jaar gedaan.

Geplaatst:
Dit weekend heb ik met mijn maat nog eens naar de Nürburgring geweest.

Zo kinderachtig die sticker met die Aziatische namen.
Geplaatst: (aangepast)
On 12/17/2016 at 7:00 PM, McLovin said:

:o:o

schoon driftwerk, maar totaal idioot om dat te doen zo dicht tussen de gewone autos
niemand zal het prettig vinden om opeens een hoop lawijt en rook achter zich te zien, en schrik hebben om langs achter aangereden te worden

aangepast door teus_
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja, de ring eens toeren met de VFR zou ik graag eens doen, maar 'k zie me niet tussen al die auto's rijden. Je zou te veel op de auto's zitten letten en zelf fouten maken daardoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in