Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben vandaag eens naar ginder gebold, het was inderdaad belachelijk.

Meer dicht dan open.

Na 18u heb ik 1 rondje kunnen rijden, een 2e was al niet meer mogelijk omdat er dan weeral ongevallen gebeurd waren.

Als het open was, was het wel leuk om te kijken, veel mooi spul te zien.

Geplaatst:
27 minuten geleden zei McLovin:

Wow! Takumi Fujiwara?

Ik denk vooral niet echt de bedoeling :biggrin:

Geplaatst:
7 uur geleden zei W201:

Ik ben vandaag eens naar ginder gebold, het was inderdaad belachelijk.

Meer dicht dan open.

Na 18u heb ik 1 rondje kunnen rijden, een 2e was al niet meer mogelijk omdat er dan weeral ongevallen gebeurd waren.

Als het open was, was het wel leuk om te kijken, veel mooi spul te zien.

Daar gingen jullie dus heen :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
10 uur geleden zei fuxhound:

Damn, stond zaterdag nog voor me geparkeerd toen ik VLN ging kijken.

Was precies weer gezellig gisteren, amai. :(

Geplaatst:

Ik wilde normaal gisteren ook gaan, precies goed dat ik niet ben geweest :lol:.

Een paar weken geleden was het ook bijna 30minuten om van de parking op het circuit te geraken, maar dit is precies nog wel wat stapjes erger.

14517364_1201630209859973_34418918626410

Geplaatst:
10 uur geleden zei fuxhound:

Ik vraag me echt af hoe het komt dat zoveel mensen in die bocht crashen of verkeerd rijden..

Nuja mijn baas is daar in z'n eerste rondje ook vol rechtdoor gegaan omdat die niet wilde luisteren maar das een klasse apart :lol: 

Geplaatst:

Als je erover nadenkt is dat de eerste blinde trage bocht dat je tegenkomt. En je komt daar nu net uit een zeer snelle sectie. De charme van de ring is adenauer forst :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei kefkie:

Ik wilde normaal gisteren ook gaan, precies goed dat ik niet ben geweest :lol:.

Een paar weken geleden was het ook bijna 30minuten om van de parking op het circuit te geraken, maar dit is precies nog wel wat stapjes erger.

14517364_1201630209859973_34418918626410

Sta daar maar met kokende remmen :/

Geplaatst:

Ze zullen wel afgekoeld zijn tegen dat je eraf gaat!

Geplaatst:
7 minuten geleden zei DéGioke:

Ze zullen wel afgekoeld zijn tegen dat je eraf gaat!

:lolz: En hoe!

Geplaatst:

Blij dat ik uiteindelijk toch niet geweest ben als ik dit weer zie. Ach, je kan het soms voorspellen maar er zijn daar van die dagen dat alles misloopt daar.

16 uur geleden zei fuxhound:

WTF 2x bijna zelfde manier fuchsrohre en verbazend dat ze niet overkop gaan... Dat je daar naast de baan komt is echt teken dat je jezelf of je auto overschat...

Geplaatst:
11 uur geleden zei Waky:

Als je erover nadenkt is dat de eerste blinde trage bocht dat je tegenkomt. En je komt daar nu net uit een zeer snelle sectie. De charme van de ring is adenauer forst :inlove:

Ja, waar. Maar het verkeer dat hem soms opstropt naar/in Adenaur Forst is soms echt gevaarlijk. Heb ik al een paar keer mogen merken. Ik vind dat ook wel zo een punt waar je de fast boys kan onderscheiden van de rest. Ik zit daar wel niet in, nog nooit de limiet opgezocht in Adenaur Forst.

Geplaatst:

Die Hyundai, dat was een beetje een paniekreactie me dunkt. Rechtdoor met stuur helemaal om.

Geplaatst:

Volgens de kenners op FB zou de BMW de focus geraakt hebben, maar ik zie nergens contact.

De BMW lijkt m.i. toch redelijk rechts rijden, focus gaat er voorbij, verschiet precies dat de bmw daar rechts rijdt, doet een kleine stuurbeweging, rechterachterwiel komt van de grond en en hij is weg.

Geplaatst:

Kenners op FB B) duidelijk geen contact. 

De Ford wil de Bmw couperen maar ziet dat hij er toch nog niet volledig voorbij is, kleine schrikbeweging en controle kwijt.   

Geplaatst:

Je ziet toch duidelijk dat er geen contact is? Gewoon weer de zoveelste overmoedige actie denk ik..

Geplaatst:
Op 9-10-2016 om 22:11 zei McLovin:

Het schijnt was het vandaag weer terroristfahren. Immense drukte op het VLN circuit ...

Zalig perfecte timing voor marshals hun neus :lolz:  

Geplaatst:
6 uur geleden zei kefkie:

Volgens de kenners op FB zou de BMW de focus geraakt hebben, maar ik zie nergens contact.

De BMW lijkt m.i. toch redelijk rechts rijden, focus gaat er voorbij, verschiet precies dat de bmw daar rechts rijdt, doet een kleine stuurbeweging, rechterachterwiel komt van de grond en en hij is weg.

Die BMW had al veel vroeger naar rechts moeten gaan, om gek van te worden sommige tragere rijders die niet opzij willen gaan. Uiteindelijk gaat hij dan toch opzij, de Focus ziet een beetje overmoedig zijn kans en door de knik in de baan kan hij het niet meer op de baan houden.

Geplaatst:

Weet er iemand hoeveel crashes er zijn per jaar? Van het aantal doden zijn wel statistieken, maar van de blikschade?

Geplaatst:

Hier ook eens posten, awesome:

;-)

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in