Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Geplaatst:

Weet niet of dit hier al gestaan heeft:

Geplaatst:

Ik hoorde ergens dat buitenkant Brünnchen geasfalteerd wordt?

• 4 weken later...
Geplaatst:

Mooi

• 2 weken later...
Geplaatst:

Klopt het dat rondjes nu niet meer vervallen?

Geplaatst:
3 uur geleden zei PJH:

Klopt het dat rondjes nu niet meer vervallen?

Wij zijn er geweest in oktober, de mevrouw aan de kassa zei dat ze niet zouden vervallen met het eindejaar. Ze waren geldig tot ergens in 2018, dacht ik.

Geplaatst:
On 20/02/2017 at 7:37 PM, Lefty said:

Ik hoorde ergens dat buitenkant Brünnchen geasfalteerd wordt?

Werd.

Ze hebben daar grasdallen gelegd, die na het eerste openingsweekend terug zijn weggehaald ....

Geplaatst:
Werd.

Ze hebben daar grasdallen gelegd, die na het eerste openingsweekend terug zijn weggehaald ....

Wat ligt er dan nu? Terug zoals het was?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Geplaatst:

VLN1 nu live via YouTube 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 25/3/2017 om 12:48 zei 3000:

VLN1 nu live via YouTube 

iemand nog het einde van de race gezien? vanthoor die zich verslikt bij het dubbelen ...

Geplaatst:

Vanthoor toch :( :fp: 

Geplaatst:

Heel jammer, had hem graag zien winnen.

Geplaatst:

Is de Nurburgring open weekend vr7/za8/zo9 April? De vrijdag is dat pas savonds zeker of hoe zit dit weer?

Geplaatst:

Vrijdag is het dicht, zaterdag tussen 18u en 19u en zondag van 8u tot 19u

Geplaatst:
Vrijdag is het dicht, zaterdag tussen 18u en 19u en zondag van 8u tot 19u

Zaterdag enkel savonds? Shit.

Thx.
Geplaatst:

Ik zal waarschijnlijk zondags aanwezig zijn

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst:

Hoe zit het nu met het nieuwe ticketsysteem? Of delen ze nog altijd nieuwe ringkaarten uit en blijft het voorlopig onveranderd? 

Geplaatst:

Zondag ook eens naar daar, ben benieuwd, is weeral 2 jaar geleden.

Geplaatst:
2 uur geleden zei Waky:

Hoe zit het nu met het nieuwe ticketsysteem? Of delen ze nog altijd nieuwe ringkaarten uit en blijft het voorlopig onveranderd? 

Ik dacht dat je zowel met de app kunt werken als nog met de bestaande kaartjes die je kan kopen aan de balie.

Geplaatst:
2 uur geleden zei Krikkie:

Zondag ook eens naar daar, ben benieuwd, is weeral 2 jaar geleden.

Idem hier, het weer ziet er precies nog oké uit. Het is nu wel niet zoo lang geleden als bij u :) 

Geplaatst:
2 hours ago, Waky said:

Is compleet veranderd.

Account aanmaken online en je kan dan van thuis tickets kopen. De prijzen zijn ook anders. Een ticket in de week is bv goedkoper dan in 't weekend, en je hebt geen vaste prijzen meer voor X laps. Je zet eigenlijk credits op je kaart en daar krijg je bonuspunten bij. Waar het dan bv op neer komt is dat als je genoeg centen op je kaart zet voor 8 laps je genoeg punten hebt gekregen voor een gratis 9e lap.

Eens ter plaatse kan je ofwel met de QR code in de mobile app de slagboom openen (maar ik heb gemerkt dat dat echt niet goed werkt), ofwel ga je een ringkaart vragen in het ticket office. Die kaart wordt dan gekoppeld aan je account en doet de slagboom open. Ik zou volgende keer zo een kaart gaan halen.

Je kan dan ook via de app rondjes bijkopen enzo. Ik vind het globaal gezien een pak handiger. Je hebt ook altijd een overzicht van hoeveel rondjes je nog hebt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in