Jules_W 4.838 Geplaatst: 29 juli 2024 Geplaatst: 29 juli 2024 70% vd Youtube influencers zijn irritant. iShowspeed is een speciaal bazeke maar imo spelen mannen zoals seenthroughglass en schmee op een hoger niveau als het aankomt op irritant zijn. Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 29 juli 2024 Geplaatst: 29 juli 2024 1 uur terug, Liquid Li0n zei: vermoedelijk door zijn huidskleur dat niemand er durft tegen in gaan zeker (behalve dan die ene Duitser een beetje) Dat er een paar beren bijlopen als security van hem zal er wel wat meer mee te maken hebben. 1 1 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 29 juli 2024 Geplaatst: 29 juli 2024 14 minuten geleden, Liquid Li0n zei: op tiktok misschien Ik zit niet op TikTok haha, dit is YouTube. Maakt inderdaad niet uit, en met dat streamen tegenwoordig is followers of abonnees niet meer de metric. In 2022 heeft hij bv. het record recurrente views gebroken. MrBeast is geen streamer, die maakt content maar dat is niet "live". Verder vind ik het echt een idioot persoon, maar het lijkt te werken. 1 Quote
Cyrano.ak 2.633 Geplaatst: 29 juli 2024 Geplaatst: 29 juli 2024 iShowspeed is verschrikkelijk. Zoiets mogen ze echt direct afvoeren. De overtreffende trap van KSI, Logan Paul en consoorten,... Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 29 juli 2024 Geplaatst: 29 juli 2024 Zegt wel veel over de wereld waarin we leven :') plots wordt één en ander duidelijk. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 29 juli 2024 Geplaatst: 29 juli 2024 ik kom al die mensen neit tegen in mijn wereldje. En zo te lezen moet ik me daar geen zorgen over maken. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 29 juli 2024 Geplaatst: 29 juli 2024 2 minuten geleden, gewoon ik zei: ik kom al die mensen neit tegen in mijn wereldje. En zo te lezen moet ik me daar geen zorgen over maken. Ik probeer toch vinger aan de pols te houden. Binnen een jaar of 6 is dat wel "mijn wereldje" en dan ben ik liever mee met mijn klein mannen Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 29 juli 2024 Geplaatst: 29 juli 2024 34 minuten geleden, Polygoon zei: Ik probeer toch vinger aan de pols te houden. Binnen een jaar of 6 is dat wel "mijn wereldje" en dan ben ik liever mee met mijn klein mannen Niki & vlad, be prepared 1 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 29 juli 2024 Geplaatst: 29 juli 2024 53 minuten geleden, Polygoon zei: Ik probeer toch vinger aan de pols te houden. Binnen een jaar of 6 is dat wel "mijn wereldje" en dan ben ik liever mee met mijn klein mannen aan de levensduur van sommige van die influencers of zelfs sommige media, zie ik dan wel wat er afkomt. Plus ze komen achter mij en mijn vrouw, ik zie dat wel goedkomen met die invloeden. 1 Quote
Cyrano.ak 2.633 Geplaatst: 29 juli 2024 Geplaatst: 29 juli 2024 1 uur terug, Polygoon zei: Ik probeer toch vinger aan de pols te houden. Binnen een jaar of 6 is dat wel "mijn wereldje" en dan ben ik liever mee met mijn klein mannen CEMI! Quote
Balleke 455 Geplaatst: 30 juli 2024 Geplaatst: 30 juli 2024 18 uren geleden, kefkie zei: Staat zo'n slimme camera nu ook op de prijslijst naast paaltjes, meters vangrail, tonnetjes absorberend stuff,..? Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 2 augustus 2024 Geplaatst: 2 augustus 2024 On 7/29/2024 at 4:10 PM, Polygoon said: Ik probeer toch vinger aan de pols te houden. Binnen een jaar of 6 is dat wel "mijn wereldje" en dan ben ik liever mee met mijn klein mannen But why .... er bestaan er zoveel, en je weet niet welke interessant gaan zijn voor je nageslacht. Geloof me vrij, die vinger hou je niet aan de pols. 1 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 2 augustus 2024 Geplaatst: 2 augustus 2024 2 uren geleden, ir_fuel zei: But why .... er bestaan er zoveel, en je weet niet welke interessant gaan zijn voor je nageslacht. Geloof me vrij, die vinger hou je niet aan de pols. En vooral, waarom zou je jezelf pijnigen door daar naartoe te kijken 1 Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 4 augustus 2024 Geplaatst: 4 augustus 2024 5 uren geleden, PJH zei: Duur dagske Idd daarstraks ook gezien, pijnlijk Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 4 augustus 2024 Geplaatst: 4 augustus 2024 Op 2/8/2024 om 17:04, ir_fuel zei: But why .... er bestaan er zoveel, en je weet niet welke interessant gaan zijn voor je nageslacht. Geloof me vrij, die vinger hou je niet aan de pols. Op 2/8/2024 om 19:47, gewoon ik zei: En vooral, waarom zou je jezelf pijnigen door daar naartoe te kijken Boys ... Ik kijk daar niet elke seconde van hé 1 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 5 augustus 2024 Geplaatst: 5 augustus 2024 Dan nog. Vergeet het gewoon dat je hoopt "mee" te zijn met die zooi. Dat is onmogelijk. Dan denk je het te weten, komen ze nog af met 10 andere kanalen waar jij nog nooit van gehoord hebt Quote
Populair bericht Jonass 1.683 Geplaatst: 16 augustus 2024 Populair bericht Geplaatst: 16 augustus 2024 Eindelijk terug! We blijven tot zondag, gisteren dag 1. Zoals altijd bij Ringfreaks gaan huren. Voor de eerste keer een 328iA genomen. Er zit toch altijd een jaar tussen, dan is het altijd fijn om de eerste ronden niet teveel met schakelen te moeten bezig zijn. (Ik rij natuurlijk wel in de manuele stand, maar als je eens verkeerd zit qua versnelling is het veel makkelijker op te lossen) Vorig jaar nam ik dan hun GTI, maar dit jaar liever geen fwd meer. Behalve dat hij zo goed als geen geluid maakt, echt een goeie auto imo die 328. Drie rondes gereden na elkaar, waarvan de laatste een 9m11 was. Best tevreden van. Tijd is bijzaak maar vooral leuk om te merken dat ik best veel materiaal in haal. Ben zelf enkel ingehaald door GT3’s en een enkele M4cs. Normaal rij ik niet in het weekend wegens te druk, maar aangezien het nu ook pokkedruk is (Gisteren van 17u30-18u20 aangeschoven om van de parking aan de ticket office te geraken) beslist dat het weekend onmogelijk veel erger kan zijn, dus ook nog een dagje 328 vastgelegd voor dit weekend. Voor mijn huidige madam was het de eerste keer aan de Ring en zelfs de eerste keer op circuit tout court, en ze vindt het zeer leuk dus dat maakt het allemaal nog aangenamer. Vandaag is de e90 330i aan de beurt, zin in! 10 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 16 augustus 2024 Geplaatst: 16 augustus 2024 @Jonass Wij trekken morgen richting Nurburgring tot maandag, dus zondag dagje Nurburgring 1 Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 16 augustus 2024 Geplaatst: 16 augustus 2024 Ik ben er zaterdag in de namiddag als toeschouwer, ik hoop vooral op geen baansluitingen. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 16 augustus 2024 Geplaatst: 16 augustus 2024 Als ik morgen op tijd kan vertrekken op het werk zijn we er zaterdagnamiddag ook al ergens te bespeuren 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 19 augustus 2024 Geplaatst: 19 augustus 2024 Op 16/8/2024 om 07:44, Jonass zei: Eindelijk terug! We blijven tot zondag, gisteren dag 1. Zoals altijd bij Ringfreaks gaan huren. Voor de eerste keer een 328iA genomen. Er zit toch altijd een jaar tussen, dan is het altijd fijn om de eerste ronden niet teveel met schakelen te moeten bezig zijn. (Ik rij natuurlijk wel in de manuele stand, maar als je eens verkeerd zit qua versnelling is het veel makkelijker op te lossen) Vorig jaar nam ik dan hun GTI, maar dit jaar liever geen fwd meer. Behalve dat hij zo goed als geen geluid maakt, echt een goeie auto imo die 328. Drie rondes gereden na elkaar, waarvan de laatste een 9m11 was. Best tevreden van. Tijd is bijzaak maar vooral leuk om te merken dat ik best veel materiaal in haal. Ben zelf enkel ingehaald door GT3’s en een enkele M4cs. Normaal rij ik niet in het weekend wegens te druk, maar aangezien het nu ook pokkedruk is (Gisteren van 17u30-18u20 aangeschoven om van de parking aan de ticket office te geraken) beslist dat het weekend onmogelijk veel erger kan zijn, dus ook nog een dagje 328 vastgelegd voor dit weekend. Voor mijn huidige madam was het de eerste keer aan de Ring en zelfs de eerste keer op circuit tout court, en ze vindt het zeer leuk dus dat maakt het allemaal nog aangenamer. Vandaag is de e90 330i aan de beurt, zin in! Wanneer ga je met je volgende madam ? 2 Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 19 augustus 2024 Geplaatst: 19 augustus 2024 Op 16/8/2024 om 07:44, Jonass zei: Eindelijk terug! We blijven tot zondag, gisteren dag 1. Zoals altijd bij Ringfreaks gaan huren. Voor de eerste keer een 328iA genomen. Er zit toch altijd een jaar tussen, dan is het altijd fijn om de eerste ronden niet teveel met schakelen te moeten bezig zijn. (Ik rij natuurlijk wel in de manuele stand, maar als je eens verkeerd zit qua versnelling is het veel makkelijker op te lossen) Vorig jaar nam ik dan hun GTI, maar dit jaar liever geen fwd meer. Behalve dat hij zo goed als geen geluid maakt, echt een goeie auto imo die 328. Drie rondes gereden na elkaar, waarvan de laatste een 9m11 was. Best tevreden van. Tijd is bijzaak maar vooral leuk om te merken dat ik best veel materiaal in haal. Ben zelf enkel ingehaald door GT3’s en een enkele M4cs. Normaal rij ik niet in het weekend wegens te druk, maar aangezien het nu ook pokkedruk is (Gisteren van 17u30-18u20 aangeschoven om van de parking aan de ticket office te geraken) beslist dat het weekend onmogelijk veel erger kan zijn, dus ook nog een dagje 328 vastgelegd voor dit weekend. Voor mijn huidige madam was het de eerste keer aan de Ring en zelfs de eerste keer op circuit tout court, en ze vindt het zeer leuk dus dat maakt het allemaal nog aangenamer. Vandaag is de e90 330i aan de beurt, zin in! Zij hebben inderdaad leuke auto's staan. De laatste keer had ik de 330i mee, niet de snelste van de hoop maar wel zeer leuk. Ik vind de 330i de leukste dat ze momenteel hebben staan. Volgende keer neem ik de nieuwe GTS eens mee. Is het nog altijd de omleiding om van bij RF tot aan de ingang van de ring te geraken? Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 19 augustus 2024 Geplaatst: 19 augustus 2024 12 minuten geleden, Maxime S zei: Wanneer ga je met je volgende madam ? Ik ben alvast niet meer van plan om nog te veranderen 7 minuten geleden, kefkie zei: Zij hebben inderdaad leuke auto's staan. De laatste keer had ik de 330i mee, niet de snelste van de hoop maar wel zeer leuk. Ik vind de 330i de leukste dat ze momenteel hebben staan. Volgende keer neem ik de nieuwe GTS eens mee. Is het nog altijd de omleiding om van bij RF tot aan de ingang van de ring te geraken? Het is puur die heel and toe die niet perfect lukt. Of ik heb er nog niet vertrouwen in om dat op de ring te proberen. Daardoor verlies ik heel veel tijd en ben ik ook een pak voorzichtiger. Kan me meer uitleven met de 328. Wel half beslist dat ik toch dringend eens werk moet maken van mijn e36. Als ik dan regelmatig zou kunnen gaan en enkel rondjes moet betalen ( en onderhoud uiteraard ), zou dat wel een pak schelen. GTS wou ik ook eens proberen maar was volboekt tot eind augustus normaal. Jup, nog altijd afgesloten.. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.