Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Britten gaan er altijd voor. Hun vakantiehuis kwam me bekend voor  

• 3 weken later...
Geplaatst:

Waauw ❤️   Al hoort het eigenlijk in het moto subdeel.

WTF die gast, zeg, zo peren. Hoe die de Karussel neemt :lolz:

• Vind ik leuk 1
  • Whut?! 6
Geplaatst:

Fucking hell :lolz:

Maar dit gaat ooit eens serieus mis lopen vrees ik. 

Geplaatst:
11 uren geleden, ir_fuel zei:

Heeft een zwaar ongeval gehad op de ring en is nu aan het herstellen.

Geplaatst:

Ik heb toch het gevoel dat er meer inzat voor DR.

Geplaatst:
13 uren geleden, gTa zei:

13 uren geleden, ir_fuel zei:

amai. 

Ik kan daar zelfs ni lang naar kijken.
Totaal onverantwoord om dat op dat circuit te doen, tussen de auto's waarvan je geen flauw idee hebt wie erin zit en hoe die kunnen rijden.
Dan heb je echt een instelling van "ik heb niks te verliezen" denk ik.

Geplaatst:

Ja dat tijdens Touristenfahrten is geen al te best idee...

Geplaatst:
9 uren geleden, Dante zei:

Heeft een zwaar ongeval gehad op de ring en is nu aan het herstellen.

Hoe weet je dat?

Geplaatst:
Op 26/9/2024 om 21:10, gTa zei:

Ik zat te hopen dat er geen vuil lag op de rand van het asfalt want hij reed er wel de kantjes af.

Geplaatst:
Op 27/9/2024 om 11:06, DDke zei:

amai. 

Ik kan daar zelfs ni lang naar kijken.
Totaal onverantwoord om dat op dat circuit te doen, tussen de auto's waarvan je geen flauw idee hebt wie erin zit en hoe die kunnen rijden.
Dan heb je echt een instelling van "ik heb niks te verliezen" denk ik.

Je moet hem zo maar eens scheppen wanneer je hem niet hebt zien komen wanneer je instuurt…

Geplaatst:

Enkele jaren geleden, toen nog met de Elise, zag ik plots een helm naast mij passeren op de kortst mogelijke afstand van mijn raam. We reden ongeveer met 10km/u verschil op het laatste stuk van Brunnchen, daar ben ik echt niet zot van!

Een andere keer een motor recht op de muur in Breidscheid zien knallen tegen best wel hoge snelheid.

Geplaatst:
Op 27/9/2024 om 18:28, Redfive zei:

Hoe weet je dat?

Stond op zijn instagram

• Thanks Friendly 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Misschien niet helemaal OT,  het viel me onlangs op dat zwaar aangepaste wagens (vaak M3 / M2) op DE platen staan maar een Belgische of Nederlandse eigenaar/rijder hebben. Kan mij wel inbeelden dat dat vooral met keuring te maken heeft en eventueel belastingen, maar hoe krijg je dat gedaan? Vennootschap of vertrouwenspersoon als eigenaar?

Geplaatst:
Op 30/9/2024 om 10:38, SportsCars_TE zei:

Enkele jaren geleden, toen nog met de Elise, zag ik plots een helm naast mij passeren op de kortst mogelijke afstand van mijn raam. We reden ongeveer met 10km/u verschil op het laatste stuk van Brunnchen, daar ben ik echt niet zot van!

Een andere keer een motor recht op de muur in Breidscheid zien knallen tegen best wel hoge snelheid.

Nu weet ik echt niet uit die beschrijving of daar nog een motorrijder aan die helm vastzat.

• Grappig 1
Geplaatst:
Op 26/9/2024 om 21:10, gTa zei:

Geschift die gast🤪

Geplaatst:
Op 11/10/2024 om 17:07, vince522 zei:

Misschien niet helemaal OT,  het viel me onlangs op dat zwaar aangepaste wagens (vaak M3 / M2) op DE platen staan maar een Belgische of Nederlandse eigenaar/rijder hebben. Kan mij wel inbeelden dat dat vooral met keuring te maken heeft en eventueel belastingen, maar hoe krijg je dat gedaan? Vennootschap of vertrouwenspersoon als eigenaar?

Sommige Belgen of Nederlanders hebben een eigendom in Duitsland en dan kan je met Duitse platen rijden. 

Geplaatst:

Zeer goed nieuws voor komend seizoen!

Kan een afbeelding zijn van weg en tekst

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Dit weekend eens gaan rijden op uitnodiging van @Jonass

Vrijdag drie rondjes na elkaar gereden met de Ringfreaks 328i. Heel wat jaren terug eens een rondje passagier geweest bij @Krikkie en dat was het. De voorbije weken wel heel wat rondjes gedaan op Gran Turismo om de bochten te leren kennen. Circuit sprak me nooit aan digitaal dus alles na Karrousel was onbekend terrein :lolz: 

Al bij al wel blij dat ik dat gedaan heb, geeft je toch een idee van remmen en lijnen. Voor de rest wel oké kunnen rijden, met verkeer. Nooit echt vol gegaan op snellere stukken en zeer voorzichtig in de remzones.

Vrijdag en zaterdag slaagde ik er nog in om mezelf wijs te maken dat ik dat niet meer ga doen. Ik heb het soms lastig om onnodig geld uit te geven. Maar sinds ik terug ben, ben ik al aan het denken aan de volgende trip :lolz: ga toch al eens kijken voor een verblijf in het voorjaar, we gaan terug :D 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
40 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Heel wat jaren terug eens een rondje passagier geweest bij @Krikkie

Met welke auto was dat? Type R?

Geplaatst:
40 minuten geleden, Krikkie zei:

Met welke auto was dat? Type R?

Ja, is 7-8 jaar geleden denk ik 😂

Geplaatst:
1 uur geleden, Monterey Jack zei:

Ik heb het soms lastig om onnodig geld uit te geven

Hobby, plezier en verstrooiing van de dagelijkse taken mogen geld kosten, dat is immers niet onnodig.

Ik lees dat je conservatief bent in remzones, dat is een goeie tactiek om crashes te vermijden die wel onnodig zijn 🙂

• Grappig 1
Geplaatst:
31 minuten geleden, PJH zei:

Hobby, plezier en verstrooiing van de dagelijkse taken mogen geld kosten, dat is immers niet onnodig.

Ik lees dat je conservatief bent in remzones, dat is een goeie tactiek om crashes te vermijden die wel onnodig zijn 🙂

Is vooral die huurauto :D Maar anderzijds, uw privéwagen gaat ook slijten. Zal dus waarschijnlijk een combinatie van de twee worden vanaf volgend jaar 🙂 

Geplaatst:

Ringfreaks valt toch redelijk mee qua prijs. Zeker als je ziet wat voor auto je in de plek terugkrijgt qua setup.

Geplaatst:
12 minuten geleden, kefkie zei:

Ringfreaks valt toch redelijk mee qua prijs. Zeker als je ziet wat voor auto je in de plek terugkrijgt qua setup.

We zitten hier op AM, ik weet het, maar €400 om 3 ronden van minder dan 10 minuten te rijden kan je toch niet goedkoop noemen :lolz: Schaalt ook niet, want 10 ronden kost u dan ook €1.350 🤯

En dan neem je nog veel eigen risico. Bijkomende verzekering is nog eens €100 of €200 😢 

Op 2-3u knal je er een half modaal maandloon door :D 

Geplaatst:
12 minutes ago, Monterey Jack said:

Op 2-3u knal je er een half modaal maandloon door :D 

Dat is de definitie van autoracen. Als je denkt dat het goedkoper kan ben je mis :D 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in