Bjorno 2.272 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 Laatste keer dat ik er ben geweest was in de week maar enkel s'avonds open. 3u naar daar, 5 rondjes gekocht en 2 rondjes gereden en dan rode vlag en is niet meer open gegaan. Overige 3 rondjes ook niet meer kunnen oprijden dat jaar dus was toch ook een duur dagje. Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 In essentie is TF ook voor touristen die de ring eens willen ervaren. Als je lang en hard wilt tracken boek je gewoon een trackday. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 18 minuten geleden, Bjorno zei: Laatste keer dat ik er ben geweest was in de week maar enkel s'avonds open. 3u naar daar, 5 rondjes gekocht en 2 rondjes gereden en dan rode vlag en is niet meer open gegaan. Overige 3 rondjes ook niet meer kunnen oprijden dat jaar dus was toch ook een duur dagje. rondjes vervallen niet meer é, het is gewoon geld op uw kaart Enige manier om uw rondjes kwijt te raken is als iemand uw ringkaart steelt uit uw auto terwijl jij er niet aan kunt en ermee op de GP-Strecke gaat gaan rijden met zijn koersauto, bijvoorbeeld. Verder vind ik weekdagen het chillste. Ja, als er een baansluiting is ben je gezien, dat klopt. Door de limited tracktime gaat het vaak niet meer open. Maar je krijgt er ook zoveel voor terug: - Geen mega queue's om op/af de ring te gaan, omdat er minder volk is - Minder debielen, want zij die er rijden zijn meestal meer locals ipv toeristen in't weekend - Auto's zijn beter in orde vaak, want zij die er rijden zijn locals die er serieus mee bezig zijn - Minder volk, dus meer vrije baan wat vooral handig is als je wat uit de toon valt qua snelheid (Morgan 3W of E30 bvb zijn een mobiele chicane als team GT3RS komt spelen) Ik merk zelf dat ik op zo'n avond meestal 6-10 rondjes erdoor blaas, terwijl dat in een weekenddag mss twee is. En als het dan toch dicht is, dan ga ik op mijn gemak naar huis via de lange scenic weg en heb ik ook genoten 2 Quote
DDke 8.688 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 6 minuten geleden, PJH zei: rondjes vervallen niet meer é, het is gewoon geld op uw kaart Enige manier om uw rondjes kwijt te raken is als iemand uw ringkaart steelt uit uw auto terwijl jij er niet aan kunt en ermee op de GP-Strecke gaat gaan rijden met zijn koersauto, bijvoorbeeld. Nog iets van gehoord van dat verhaal? Hebben ze je daar kunnen helpen? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 2 minuten geleden, DDke zei: Nog iets van gehoord van dat verhaal? Hebben ze je daar kunnen helpen? We zullen zien in de toekomst Quote
Balleke 455 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 49 minuten geleden, PJH zei: rondjes vervallen niet meer é True, ik had er nog €120 staan op mijn account een paar jaar geleden geleden, ik had toen gemaild om dat terug te krijgen en ze hebben dat heel vlot terug gestort. Sinds dien niet meer geweest om te rijden, alleen nog een trackday in '23. Van Circuit Days moet je op trackdays ook al geluk hebben dat het geen statische meeting wordt de hele dag Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 1 uur terug, PJH zei: rondjes vervallen niet meer é, het is gewoon geld op uw kaart Enige manier om uw rondjes kwijt te raken is als iemand uw ringkaart steelt uit uw auto terwijl jij er niet aan kunt en ermee op de GP-Strecke gaat gaan rijden met zijn koersauto, bijvoorbeeld. Verder vind ik weekdagen het chillste. Ja, als er een baansluiting is ben je gezien, dat klopt. Door de limited tracktime gaat het vaak niet meer open. Maar je krijgt er ook zoveel voor terug: - Geen mega queue's om op/af de ring te gaan, omdat er minder volk is - Minder debielen, want zij die er rijden zijn meestal meer locals ipv toeristen in't weekend - Auto's zijn beter in orde vaak, want zij die er rijden zijn locals die er serieus mee bezig zijn - Minder volk, dus meer vrije baan wat vooral handig is als je wat uit de toon valt qua snelheid (Morgan 3W of E30 bvb zijn een mobiele chicane als team GT3RS komt spelen) Ik merk zelf dat ik op zo'n avond meestal 6-10 rondjes erdoor blaas, terwijl dat in een weekenddag mss twee is. En als het dan toch dicht is, dan ga ik op mijn gemak naar huis via de lange scenic weg en heb ik ook genoten Ah dat is goed om te weten. Denk dat dat al wel 4 a 5 jaar geleden is. Ma bon kga er zeker is achter horen. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 15 minuten geleden, Bjorno zei: Ah dat is goed om te weten. Denk dat dat al wel 4 a 5 jaar geleden is. Ma bon kga er zeker is achter horen. Je kunt inloggen op de site en dan weet je het meteen 1 Quote
DDke 8.688 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 1 uur geleden, PJH zei: We zullen zien in de toekomst Ze hebben uw kaart geflagged? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 Mijn kaart is geblokkeerd nu, dus rondrijden op mijn kosten kan alvast niet meer. Het gaat hem vooral over de afhandeling van eerdere diefstallen, dat zie ik nog wel in de toekomst 1 Quote
DDke 8.688 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 14 minuten geleden, PJH zei: Mijn kaart is geblokkeerd nu, dus rondrijden op mijn kosten kan alvast niet meer. Het gaat hem vooral over de afhandeling van eerdere diefstallen, dat zie ik nog wel in de toekomst Zou wel crazy zijn als dat Verbiest is. Ik ben eigenlijk echt benieuwd. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 8 minuten geleden, DDke zei: Zou wel crazy zijn als dat Verbiest is. Ik ben eigenlijk echt benieuwd. Geen idee, mijn kaart kan ook uit mijn auto gestolen zijn terwijl hij in zijn showroom stond 1 1 Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 2 uren geleden, PJH zei: Je kunt inloggen op de site en dan weet je het meteen Aaah super! Maar ik durf niet meer met de 320is te gaan.... Quote
tuscani 11.791 Geplaatst: 29 juli 2025 Geplaatst: 29 juli 2025 Op 28/7/2025 om 12:11, Denniske zei: Damn https://www.instagram.com/reel/DMncnIHomYV/?igsh=MWVvejZ3ZjkxNDcwcQ== Mooi rijtje takelwagens 1 Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 30 juli 2025 Geplaatst: 30 juli 2025 Op 29/7/2025 om 09:42, PJH zei: Verder vind ik weekdagen het chillste. Ja, als er een baansluiting is ben je gezien, dat klopt. Door de limited tracktime gaat het vaak niet meer open. Maar je krijgt er ook zoveel voor terug: - Geen mega queue's om op/af de ring te gaan, omdat er minder volk is - Minder debielen, want zij die er rijden zijn meestal meer locals ipv toeristen in't weekend - Auto's zijn beter in orde vaak, want zij die er rijden zijn locals die er serieus mee bezig zijn - Minder volk, dus meer vrije baan wat vooral handig is als je wat uit de toon valt qua snelheid (Morgan 3W of E30 bvb zijn een mobiele chicane als team GT3RS komt spelen) Ik merk zelf dat ik op zo'n avond meestal 6-10 rondjes erdoor blaas, terwijl dat in een weekenddag mss twee is. En als het dan toch dicht is, dan ga ik op mijn gemak naar huis via de lange scenic weg en heb ik ook genoten Geldt toch ook niet meer voor een weekdag in het hoogseizoen (juni-juli-aug) - ellenlange files en baan is meestal dicht na 15 minuten wegens accident. 2 1 Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 21 september 2025 Geplaatst: 21 september 2025 Het was enorm kalm vandaag, mede door het slechte weer. Voor de verandering eens de cayman GTS gekozen, dat is best een listige auto om vlot mee te rijden op een vettige piste. 3 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 september 2025 Geplaatst: 21 september 2025 2 uren geleden, kefkie zei: Het was enorm kalm vandaag, mede door het slechte weer. Voor de verandering eens de cayman GTS gekozen, dat is best een listige auto om vlot mee te rijden op een vettige piste. Verdikke, ik was er ook Lag idd zeer vettig. Quote
Capitol 630 Geplaatst: 22 september 2025 Geplaatst: 22 september 2025 (aangepast) 15 uren geleden, dragonfly zei: Verdikke, ik was er ook Lag idd zeer vettig. En ik ook Mede door het weer en de (bijna) versleten banden, heb ik me deze keer niet aan een rondje gewaagd. 22 september 2025 aangepast door Capitol Quote
tuscani 11.791 Geplaatst: 28 september 2025 Geplaatst: 28 september 2025 https://www.instagram.com/reel/DPGXeBUDTdE/?igsh=aDBwOW9vZDA3ZmF0 Op weg naar Oostende? 1 Quote
Ice_Ken 6.460 Geplaatst: 29 september 2025 Geplaatst: 29 september 2025 Op 29/7/2025 om 09:32, Jules_W zei: In essentie is TF ook voor touristen die de ring eens willen ervaren. Als je lang en hard wilt tracken boek je gewoon een trackday. kan ik alleen maar aanraden. Op een trackday kan je makkelijk 20laps doen, heel ander publiek op zulke dagen. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 29 september 2025 Geplaatst: 29 september 2025 Op 21/9/2025 om 19:54, kefkie zei: Het was enorm kalm vandaag, mede door het slechte weer. Voor de verandering eens de cayman GTS gekozen, dat is best een listige auto om vlot mee te rijden op een vettige piste. toffe foto. maar je weet toch dat je van die AI watermark verwijderaars hebt online. Sommige kunnen dat dan wel goed wegkrijgen. Maar uiteraard best kopen natuurlijk. 1 Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 29 september 2025 Geplaatst: 29 september 2025 2 uren geleden, Liquid Li0n zei: toffe foto. maar je weet toch dat je van die AI watermark verwijderaars hebt online. Sommige kunnen dat dan wel goed wegkrijgen. Maar uiteraard best kopen natuurlijk. Als zo iedereen gaat beginnen dan zal het ook snel gedaan zijn met de fotografen aan de Ring 2 1 Quote
Ice_Ken 6.460 Geplaatst: 29 september 2025 Geplaatst: 29 september 2025 24 minuten geleden, Dimitri zei: Als zo iedereen gaat beginnen dan zal het ook snel gedaan zijn met de fotografen aan de Ring ja amaai gun die mensen ook eens iets... Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 29 september 2025 Geplaatst: 29 september 2025 daarom zeg ik: best kopen he. Zo doe ik het ook. want die AI is goed voor ff hier te laten zien, maar niet voor echt deftig gebruik. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 30 september 2025 Geplaatst: 30 september 2025 Op 28/9/2025 om 20:03, tuscani zei: https://www.instagram.com/reel/DPGXeBUDTdE/?igsh=aDBwOW9vZDA3ZmF0 Op weg naar Oostende? @gTa is ook zo eens naar huis gereden na een tikkie tegen de vangrail. Was nog met Babs denk ik, nee? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.