Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hersenactiviteit :rolleyes:

Very alive.

29f50ffad95f78fc1cecfb20d5544392.jpg

Almost brain dead.

033c541212f1677dac58fb86442996c1.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

"Would you rather fight 10 ducksized horses, or 1 horsesized duck" :D

Michel Wuyts kan iets leren van die mannen, zou de saaie uren in koers veel leuker maken

Geplaatst:

"Would you rather fight 10 ducksized horses, or 1 horsesized duck" :D

Michel Wuyts kan iets leren van die mannen, zou de saaie uren in koers veel leuker maken

Dat zingen moet MW dan wel niet doen. :D

Geplaatst:

Die Manta blijft maar gaan, leider in z'n klasse

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hehe, die M325i die wat schade heeft opgelopen: met stift de voorlichten en Bilstein reclame hertekend.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat is eigenlijk de geschiedenis van die Manta? Ik heb twee keer gaan kijken naar de koers en iedere keer dat die kar passeerde was er gejuich.

Geplaatst:

40 seconden na 24 uur is heel weinig..

Geplaatst:

40 seconden na 24 uur is heel weinig..

Enorm, super voor Vanthoor. Maar door onze nachtuitstap heb ik vandaag dus niets meer gezien :(

Geplaatst:

Idd zalige locatie, we zijn er vannacht geweest :D

20150517_040748.jpg

Ik ben er ook gepasseerd. Dat was waarschijnlijk op uitnodiging vermoed ik?

OT: Weederom een zalige sfeer rondom de 'ring.

Voor volgend jaar wel eens zo'n pocket antenne TV'tje kopen, lijkt me enorm handig om de race te volgen.

Geplaatst:

OT: Weederom een zalige sfeer rondom de 'ring.

Voor volgend jaar wel eens zo'n pocket antenne TV'tje kopen, lijkt me enorm handig om de race te volgen.

1) normaal op uitnodiging ja, om 4u 's nachts lag de post te slapen en de bewaker kwam gewoon ff raar kijken :)

2) klopt

3) bespaar je de moeite, fuel de zijne werkte niet

Geplaatst:

Das een beetje de merde hé. Daar zijn is echt zalig, de sfeer alleen al en je ziet alles in het echt. Maar de koers zelf volgen is altijd gemakkelijker thuis :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het was al dicht op dat uur, en de wachter aan de ingang lag te maffen in zijn auto dus die kon ons niet tegenhouden :D

Vorig jaar geprobeerd met internet streaming. Was geen byte door te krijgen, heel dat netwerk verzadigd. Dit jaar met DVB-T antenne, niks te vinden van znders, internet werkte echter wel over 4G ... dus volgend jaar terug een poging met een Duitse data sim :D

Geplaatst:

Enorm, super voor Vanthoor. Maar door onze nachtuitstap heb ik vandaag dus niets meer gezien :(

Tamme aap. Ik heb de laatste 2-3 uur van de wedstrijd nog gezien :D

Het was er wel over ja, die uitstap.

Vorig jaar "amai, dat gaan we niet meer doen, zo lang ginder blijven en dan naar huis knallen. Zo afzien..."

Dit jaar: ... 3 uur langer gebleven nog :fp:

Geplaatst:

Hersenactiviteit :rolleyes:

Als Jokke een Apple Watch koopt kan ik dat ook wel ineen vijzen :D

Geplaatst:

Het was al dicht op dat uur, en de wachter aan de ingang lag te maffen in zijn auto dus die kon ons niet tegenhouden :D

Vorig jaar geprobeerd met internet streaming. Was geen byte door te krijgen, heel dat netwerk verzadigd. Dit jaar met DVB-T antenne, niks te vinden van znders, internet werkte echter wel over 4G ... dus volgend jaar terug een poging met een Duitse data sim :D

Bij de start zat ik aan breidscheid en er zaten tientallen mensen met zo'n pocket TV waarvan de antenne aan de omheining bevestigd was. Tijdens het rondrijden ook enkele mobiele zendmasten tegengekomen van een 25-tal meter hoog.

Ik ben 95% zeker dat ze de livestream via dvb-t uitzenden. Misschien scheelt er iets aan uw tv'tje?

Geplaatst:

Ik ben 95% zeker dat ze de livestream via dvb-t uitzenden. Misschien scheelt er iets aan uw tv'tje?

Ik had een hoop Duitse zenders en dat was het dan.

Geplaatst:

Vreemd.

http://www.motorsport-magazin.com/24h-Stunden-Nuerburgring/news-211878-fan-service-tv-termine-im-ueberblick/

Fan-TV und Radio Nürburgring

Sobald sich beim 24-Stunden-Rennen die Räder drehen, laufen auch die TV-Kameras mit: Auf den Videoleinwänden im Bereich der GP-Strecke und im Fan-TV, das über DVB-T fast an jeder Stelle rund um die Strecke empfangen werden kann, ist das Geschehen zusätzlich zum persönlichen Blick auch im Fernsehbild zu verfolgen.

Und wenn nicht gerade die Rennaction übertragen wird, dann sorgen immer wieder auch weitere Berichte für Infotainment. Für viele Fans nicht wegzudenken sind außerdem die Streckensprecher, die über Radio Nürburgring auf UKW 87,7 Mhz zu hören sind. Dirk Köster und Mike Fuhrmann sorgen für den Service in Zusammenarbeit mit Radio RPR1, der außerdem Nachrichten, Infos und Musik serviert.

Geplaatst:

Wij konden vorig jaar de koers ontvangen via satelliet tv.

Geplaatst:

Ik heb op een paar plaatsen langs het circuit een scan gedaan, en geen specifieke zenders gevonden voor de race.

Was met zo een ding:

mza_7912026798829394166.320x480-75.jpg

Geplaatst:

Zo breken met die Aventador SV :silly: :shocked:

Ge kunt iig niet zeggen dat 't niet "rendeert" met zo'n tijd.

Zalige kar, kende 'm nog niet. Bruut :inlove:

Geplaatst:

Dat dashboard van die lambo :s zo mottig

Geplaatst:

Ik heb op een paar plaatsen langs het circuit een scan gedaan, en geen specifieke zenders gevonden voor de race.

Was met zo een ding:

mza_7912026798829394166.320x480-75.jpg

Ik heb eens gescand op wifi netwerken en er zaten er een aantal van "EyeTV" tussen. Da's een gelijkaardig toestel.

Ik vermoed dat het signaal redelijk zwak is en dat je daarom uw antenne aan een draad/paal moet bevestigen.

Geplaatst:

Zo breken met die Aventador SV :silly: :shocked:

Ge kunt iig niet zeggen dat 't niet "rendeert" met zo'n tijd.

Zo "breken" is dat toch niet? Ik zie vooral een auto die gigantisch overpowered is voor de banden die eronder zitten.

Tijd voor wat toog-chrono's:

Eigenlijk gaat het daar op den duur nog enkel over pk's he (er vanuit gaande dat je een goeie piloot achter het stuur hebt). Ik heb effe uit de losse pols een berekening gedaan mbv deze video:

is van VLN1, dus ook zonder de speed limits.

We zitten hier met een GT3 spec wagen met alle toeters en bellen, op slicks. Als ik dat naast de lap van die Lambo zet en schat wat die zou doen op hetzelfde traject als de Lambo (dus zonder gp strecke) kom ik ongeveer aan 6:44. Dat is dus 15 seconden sneller, over 22km.

Om dat effe in perspectief te plaatsen, dat zou willen zeggen dat die race Z4 GT3 tov die straat-Lambo op Spa (moest Spa dezelfde stijl van circuit zijn) slechts 4.7 seconden sneller zou zijn. Absurd. Een Porsche GT3 RS straatauto vs Porsche GT3 Cup van dezelfde generatie op Spa (dan heb ik het nog niet eens over een R, maar een "gewone" Cup) scheelt al 15 seconden per ronde ofzo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in