Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

njoa. Net eens gekeken, ik doe daar 167km/h, met de E30 op Kumho KU36's.

Enja, nice @@PJH. Zou graag eens een rondje naast jou zitten op de Nürburgring :)

Geplaatst:

njoa. Net eens gekeken, ik doe daar 167km/h, met de E30 op Kumho KU36's. Die Audi's snelheid is moeilijk in te schatten, maar het lijkt me niet zooooo overdreven. Iemand die die lijn neemt aan die snelheid lijkt me trouwens wel iemand die het reeds eerder deed?

Ja, maar 1 keer liften is genoeg om dat voor te hebben. Daar moet je echt niet met de gas los over.

Geplaatst:

Gaat er eigenlijk een dag Touristenfahrten voorbij zonder accident? Als ik sommige compilaties zie op YT lijkt het precies ook alsof daar rijden massa's dwazen rond. 

Ik moet de MX-5 nog steeds een Ringdoop geven, maar ik krijg al lichtjes schrik als ik andere mensen zo bezig zie :P

Also : ik denk dat ik daar dan ook best verse remmen / brakepads voor steek ^_^ En een deepdish stuurtje!

Geplaatst:

Gaat er eigenlijk een dag Touristenfahrten voorbij zonder accident? Als ik sommige compilaties zie op YT lijkt het precies ook alsof daar rijden massa's dwazen rond.

Nee, er gaat geen dag voorbij zonder accident. En dat komt omdat het daar vol rijdt met dwazen.

PJH-toptip: neem een dag verlof, en ga op een weekdag met goed weer. Dan zijn er: geen engelsen, minder mongolen, minder nederlanders, ...

Ringdoop op een warme zondag ga je echt geen plezier van hebben.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vandaag ook geweest. Het weer was goed en het was niet te druk. Een ideale dag!

Wat GSM foto's van de speciale dingen :)

NHo13Rf.jpg

E34 Alpina B10 Biturbo!

byA0WiA.jpg

V5jomD0.jpg

rqESbne.jpg

QKAswtR.jpg

Laguna Seca F80  :inlove:

fzUF7oF.jpg

Alfa incognito

6sZzJrj.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik moet de MX-5 nog steeds een Ringdoop geven, maar ik krijg al lichtjes schrik als ik andere mensen zo bezig zie [emoji14]

Also : ik denk dat ik daar dan ook best verse remmen / brakepads voor steek ^_^ En een deepdish stuurtje!

Heb gisteren mijn eerste rondje gereden. Was wel wat druk, maar op het gemak en spiegels gebruiken en dan komt dat wel goed. Volgende keer ga ik wel op een rustiger moment, dat wel.

Ik wou sowieso voor November mijn eerste rondje gereden hebben aangezien ze dan flügplatz gaan afvlakken enzo [emoji4]

Geplaatst:

Zijt ge uzelf bang aan 't maken om er niet heen te gaan met je M4? @@dragonfly

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zijt ge uzelf bang aan 't maken om er niet heen te gaan met je M4? @@dragonfly

Neen hoor, 't is niet omdat ik naar daar ga dat ik meteen onder de 8min wil rijden hé :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Neen hoor, 't is niet omdat ik naar daar ga dat ik meteen onder de 8min KAN rijden hé :P

Geplaatst:

Misschien eerst eens met je 120d proberen :ninja:

Goeie tip! :)

Neen hoor, 't is niet omdat ik naar daar ga dat ik meteen onder de 8min KAN rijden hé :P

onder de 8min kan finishen beter? :P

Geplaatst:

Heb gisteren mijn eerste rondje gereden. Was wel wat druk, maar op het gemak en spiegels gebruiken en dan komt dat wel goed. Volgende keer ga ik wel op een rustiger moment, dat wel.

Ik wou sowieso voor November mijn eerste rondje gereden hebben aangezien ze dan flügplatz gaan afvlakken enzo [emoji4]

Je mag me steeds een berichtje laten moest je nog eens gaan / plannen te gaan. Als ik dan vrij ben kachel ik graag mee om m'n eigen MX-5 z'n Ringdoop te geven :)

Als je je afvroeg waarom een helm dragen geen overbodige luxe is, shit man :o :o

https://www.facebook.com/florian.tepasse/videos/1040440872666698/

Wauw, ik heb al wat heavy shit gezien vanop de 'Ring op YT maar dit spant wel de kroon :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ben op de ring nog niet onder 8m30 geraakt... (wil misschien meer van mij zeggen dan iets anders) maar op toeristen dagen is dit al serieus snel. 

En die plaats ken ik ook... auto wordt zeer licht achteraan. Net gekeken op de filmpjes, ik haal er ongeveer 170 met de m4...

Geplaatst:

@@Denniske is er op krek zelfde plek ook ooit afgegaan, als passagier in een Cooper D van een AF forumlid, en die kist heeft toen toch ook op zijn dak gelegen.

kleine joris
Geplaatst:

Kerel parkeert zijn wagen daar wel niet zo verstandig  :blink:

De volgwagen he  :P

Was wss zelf in paniek :D

Nog ééntje   :o

Amai das ook een harde, verschiet er wel van hoe snel auto's daar overkop gaan :(

Geplaatst:

Had die quattro?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in