Ga naar inhoud

[TK] 205 GTI 1.9 '87


Frekkel

Aanbevolen berichten

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=202756218

[TABLE]

[TR]

[TD=class: c1]Kilometerstand: [/TD]

[TD=class: c2]136.000 km [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c1]1e inschrijving: [/TD]

[TD=class: c2]03/1987 [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c1]Vermogen: [/TD]

[TD=class: c2]96 kW (131 PK) [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Mooie originele wagen in originele lak, geen roest. Reeds veel aan gebeurd: remleidingen, schokdempers, sloten, kachel, mistlichten, zetel opnieuw gevuld en overtrokken... Ook nog nieuwe onderdelen aanwezig: radiator, slangenset, biesjes rondom enzovoort. Wagen van en voor liefhebber. Is een goede basis met nog werk aan. Hij staat drie jaar stil en wordt zonder keuring verkocht!!

vaste prijs: 4000 euro

aangepast door Frekkel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kroket, 4000 zonder keuring ...

Zou ik er van z'n leven niet aan geven.

Voor de rest ziet ie er wel echt proper uit hoor, staat wel bij dat er nog werk aan is, kan je specificeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kroket, 4000 zonder keuring ...

Zou ik er van z'n leven niet aan geven.

Voor de rest ziet ie er wel echt proper uit hoor, staat wel bij dat er nog werk aan is, kan je specificeren?

voor ééntje in propere staat vragen ze nu al tussen de 6 en 8000€. dus 4 is zeker niet veel. hou er rekening mee dat ze enkel nog gaan stijgen in waarde. dus een slechte koop is het nooit.

Hij start en rijdt perfect hoor, alleen is er een beetje werk nodig om hem in quasi nieuwstaat te brengen.

zoals bvb de lak eens onder handen nemen (geen roest!!), voor zover ik weet zijn de vier banden aan vervanging toe van stil te staan wellicht. de radiator moet vervangen worden (maar die zit er bij, net als nog een hoop onderdelen). Maar er is ook al veel gebeurd: remleidingen, schokdempers, sloten, kachel, mistlichten, zetel opnieuw gevuld en overtrokken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okido, sorry dan, wist wel dat die voor wat geld gingen maar zo duur had ik ze niet verwacht.

Anyway, succes met de verkoop. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze stijgen inderdaad in waarde maar enkel en alleen de liefhebbers gaan die prijs geven (of nét niet geven).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze stijgen inderdaad in waarde maar enkel en alleen de liefhebbers gaan die prijs geven (of nét niet geven).

zo was het reeds 4 jaar geleden ook toen ik mijn mini 1.3i verkocht, en als ik nu kijk zijn ze terug gestegen in prijs. want goeie mooie originele mini's zijn ook niet meer dik gezaaid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

is indd gisteren verkocht. indd met bmw. ik heb hem nog op de trailer mogen rijden. jammer maar helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

is indd gisteren verkocht. indd met bmw. ik heb hem nog op de trailer mogen rijden. jammer maar helaas

Ik ben die mannen tegengekomen aan de vier armen in tervuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die gasten waren op weg naar het verre wallonië. kerel was een beetje peugeot liefhebber. had nog 406 coupé v6, 306 cabrio,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

die gasten waren op weg naar het verre wallonië. kerel was een beetje peugeot liefhebber. had nog 406 coupé v6, 306 cabrio,...

Ja maar te begrijpen dat ie jouw 1.9 wou, ze worden zeldzaam in originele staat. Het was mijn vrouw haar eerste auto was wel een rode ,en drie maand later heeft ze er een ijsplek mee geraakt en de GTI was afgeschreven. Ze heeft daar nog altijd spijt van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid