Ga naar inhoud

Dagvaarding parkeerboete


Yaqub

Aanbevolen berichten


Ik ben gedagvaard wegens het niet betalen van een... parkeerboete.

Gewoon te slordig geweest en het vergeten te betalen. Zou ik de gerechtdeurwaarder nog kunnen vragen om de boete + haar kosten te betalen of moet ik sowieso gaan?

Heb dat nog nooit gedaan, hoe gaat dat in z'n werk en, komen daar veel mensen op af?

Heb sowieso geen poot om op te staan dus betalen zal ik. Iemand een idee hoe hoog de boete kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leer rekenen, het kleinste kind weet dat je sommen altijd x5.5 moet vermenigvuldigen.

Daar bij komen nog de dagvaardingskosten en gerechtskosten, wat zonder uitstel in totaal 200 euro was geweest. Bij 26 euro boete kwam er sowieso 137 bij voor het slachtofferfonds.

Had verzachtende omstandigheden omdat ik er mocht staan van de verantwoordelijke van de poort maar het gewoon de politie was die me verbaliseerde.

Nu kom ik er van af met een 80-tal euro in totaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 cent op 60 maanden. Ik heb al eens gebeld naar Dexia om te informeren.

Waarom niet op 30jaar?

Leer rekenen, het kleinste kind weet dat je sommen altijd x5.5 moet vermenigvuldigen.

Moa is da waar ???

Zet dan direkt het juiste bedrag in uw post he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid