Ga naar inhoud

Lichte Vracht gezever


Mich

Aanbevolen berichten

Bon,… ik geef het toe ik ben ni mee met de laatste wetgevingen en taxberekeningen over alles aangaande de automobiel, dus ik stoot op hetvolgende probleem:

Ik voor in de zaak ne golf variant in occasie met de gedachte ik smijt die op LV. Als ik wat informeer links en rechts is het nu verplicht om via erkende ombouwer te gaan die dan ook de papieren in orde brengt. Prijs rond de 1500€ Ex btw. Rap geteld, bijna 1/5 vd prijs dat ik dat bakkie betaald heb 😊

Mijn gedacht: ik bouw da spel zelf om naar lv, het hoeft geen 4 sterren afwerking te zijn… maar ik moet wel aan de juiste COC geraken uiteraard. 
 

Soit, kent hier iemand ene die bij een erkend ombouwer werkt die hiermee kan helpen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Mich zei:

Bon,… ik geef het toe ik ben ni mee met de laatste wetgevingen en taxberekeningen over alles aangaande de automobiel, dus ik stoot op hetvolgende probleem:

Ik voor in de zaak ne golf variant in occasie met de gedachte ik smijt die op LV. Als ik wat informeer links en rechts is het nu verplicht om via erkende ombouwer te gaan die dan ook de papieren in orde brengt. Prijs rond de 1500€ Ex btw. Rap geteld, bijna 1/5 vd prijs dat ik dat bakkie betaald heb 😊

Mijn gedacht: ik bouw da spel zelf om naar lv, het hoeft geen 4 sterren afwerking te zijn… maar ik moet wel aan de juiste COC geraken uiteraard. 
 

Soit, kent hier iemand ene die bij een erkend ombouwer werkt die hiermee kan helpen ofzo?

Contacteer eens b lab in Deinze. zij doen puur het homologatiegedeelte.  Ook voor zn ombouwers die alles in huis zouden doen

https://www.b-lab.be

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, HCO zei:

Oud lid (of was dat nog op autoforum?) https://www.dutrycars.be/nl/lichte-vracht

oeie.  Dat was inderdaad nog autoforum.  Maar dat is niet zo goed afgelopen ? is er daar geen grote uitverkoop geweest ?

Zijn goedkeuringen liet hij trouwens ook door M&M doen, alvast toen hij nog in Deerlijk zat (is dan verhuisd naar Ingelmunster, en zou nu blijkbaar in Deinze zitten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid