Surfinia 0 Posted August 29, 2022 Share Posted August 29, 2022 Hallo,ik ben nieuw en van plan een oldtimer aan te kopen nl:een Corolla 1200 cc van het jaar 1976. Ik heb een vraag over de uitstoot die maar 4.5% co mag uitstoten. Wie weet of deze daaronder zit,of waar ik dit kan zoeken op internet. Dank U. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krikkie 7,617 Posted August 29, 2022 Share Posted August 29, 2022 1 uur geleden, Surfinia zei: Hallo,ik ben nieuw en van plan een oldtimer aan te kopen nl:een Corolla 1200 cc van het jaar 1976. Ik heb een vraag over de uitstoot die maar 4.5% co mag uitstoten. Wie weet of deze daaronder zit,of waar ik dit kan zoeken op internet. Dank U. Als het meer is moet de carburator afgesteld worden en de motor eens een goed onderhoud krijgen, normaal geen probleem, anders zou er niet veel ouds rondrijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Surfinia 0 Posted August 30, 2022 Author Share Posted August 30, 2022 Bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts