Ga naar inhoud

[GZ] Dringen gezocht, 2 banden 255/35/20


The Swede

Aanbevolen berichten

(titel moest natuurlijk "dringend" zijn)

Als er hier bandenboeren tussen zitten, ik zoek dringend 2 255/35/20'ers. Vanavond op de E40 in Ternat net één van de mijn naar de vaantjes gereden

Gewichtsindex 102Y.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenvroeg (vanaf 8) bellen naar 014 445 477

Tegen dat jij in Turnhout bent liggen die banden klaar volgens mij. Hoewel ik niet zeker ben dat we ze nog hebben liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenvroeg (vanaf 8) bellen naar 014 445 477

Tegen dat jij in Turnhout bent liggen die banden klaar volgens mij. Hoewel ik niet zeker ben dat we ze nog hebben liggen

Merci, zal ik zeker doen. De kist staat nl nu op 3 wielen op de parking bij MB in Ninove (moest morgen net op onderhoud). Ben 12 km aan 10km/u naar daar gesukkeld en heb dan ons ma hare vent van ons ma gebeld om mij te komen halen.

Dergelijke banden vinden is steeds zoeken naar een speld in een hooiberg. Als ze ze in Ninove niet hebben, bel ik efkes en kom ik af. Ke sijt un skat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom dan gewoon bij mij ne koffie drinken moest je in Turnhout zijn :D

'k Moet morgen wel nog twee madammen ermm... met twee madammen gaan koffie drinken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Banden zijn te licht. Is maar een 97 ipv 102

Ik denk dat 97 ook gehomologeerd is. Maar de keer dat ik 97 stak, heb ik wel verscheidene "blazen" op de flanken gereden (en ééntje zelfs helemaal kapot) met de gaten in de wegen. 'k Denk dat die dingen net niet stevig genoeg zijn voor het gewicht van die kist.

't Wordt morgen een goedkope dag: groot onderhoud en vier remschijven en blokken waren al besteld... nu nog twee banden erbij en 's avodns een diner met een schoon madam inde Auberge du Pecheur in Latem. :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, paar uurtjes aanwezig zijn op den bureau en ge zijt weer quitte.

Aan dit ritme heb ik genen tijd meer om op den bureau te komen :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, paar uurtjes aanwezig zijn op den bureau en ge zijt weer quitte.

PS. Waar hebben wij laatste gechat? Facebook, MSN of ALT.com? Ik ben u telefoonnummer nl aan het proberen opvissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid