Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vermogen en rechte lijn prestaties definiëren een auto niet.

Man van mijn hart

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

E34 M5 vs 500E ...

(geen van beiden wint)

(kan er iemand op @@ir_fuel zijne rug kloppen, want die gaat zijnen tutterfrut weer inslikken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Werkt niet met die Facebooklink die ik postte.

Anyway was dus voor deze foto, met die Carbon wielen:

12711170_1224433474252824_68955122036720

Geplaatst:

Jaaa vent. :inlove:

E46 M3 coupé

zilver

stock 18"

facelift (maar maakt visueel nauwelijks iets uit)

en nog een rood leertje binnenin

Kan nauwelijks beter, voor mij. :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jaaa vent. :inlove:

E46 M3 coupé

zilver

stock 18"

facelift (maar maakt visueel nauwelijks iets uit)

en nog een rood leertje binnenin

Kan nauwelijks beter, voor mij. :inlove:

Oeps, foutje... Is geen facelift. ;)

Maar uw kennis zal u wel rap leren waarom dat niet het geval is.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Lijstje boven nummerplaat! Juist! Had enkel naar de lichten gekeken. :oops:

Geplaatst:

Richtig.

Als je erop let trouwens een prachtig detail.

Geplaatst:

Ondertussen vind ik: het smalle van de PFL is mooier dan het brede van de FL. :oops:

Geplaatst:

Ikke niet. :)

Wat me trouwens nu pas opvalt, bij de Cabrio LCI hebben ze dat niet aangepast.

Wat dan weer wel een zeer leuk detail is, is dat het BMW logo verzonken is in dat handvat. :inlove:

Naar beneden geduwd door het derde stoplicht...

BMW_E46_Cabrio_rear_20071104.jpg

Geplaatst:

Zo aub :inlove: 

DSC_1983.jpg

DSC_1987.jpg

Met dit interieur :D

m-texture.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Of mijn favo kleur bij BMW, Carbonschwarz :inlove:

photo3_zpsc2e0dd3b.jpg

BMW1_zpsf71b6526.jpg

Iphone1041_zpsfb8a44e9.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Het is een manuele 2002 idd, heb hier een factuur van de vorige eigenaar die de lichten in 2004 bij bmw heeft laten plaatsen, dus geen ching chong gerief. Stoort me niet echt, maar zou ze zelf nu niet direct gaan vervangen. En het interieur is Zimt @@gTa. :P

Heeft ook zijn terugroepactie gehad wat de lagerschalen betreft dus ik zag geen probleem, heb nog getwijfeld met een 2005 CS twee jaar geleden maar toch blij dat ik niet voor een smg ben gegaan, die manuele bak is echt wel goed vind ik.

Staat ondertussen bijna 70k op, is geen echte daily maar gebruik 'm wel meerdere keren per week. Het enige wat nog op het programma staat is eventueel een nieuwe ophanging, het mag wel wat scherper allemaal. Maar dat is ook niet simpel zeg om daar zomaar iets te kiezen, al neig ik wel naar öhlins road en track nu je daar ook papieren voor kan krijgen in België. Wat het niet mag zijn is een stuiterig karakter, maar over die öhlins lees je ook vanalles. Volgens sommigen zelfs meer comfort dan standaard en toch veel strakker rijden, iets zegt me dan dat dat toch niet klopt. :D

Geplaatst:

Zalig :inlove: en zimt is even goed als rood (misschien zelfs beter). Manueel, mmmm.

Geplaatst:

Ik sla me nog altijd voor de kop dat ding te hebben verkocht. Beter is BMW nooit geworden imo, esthetisch en qua beleving...  :inlove:

post-108-0-45646000-1455873582_thumb.jpg

E40_zps2c9fdb68.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Nog contact gehad met de huidige eigenaar @@Porker ?

Yes, hij leidt een rustig leventje blijkbaar...

That CSL is having a very, very easy life .. I’m almost embarrassed to say it, but the only time it runs is to be cleaned, get some fresh fuel and just to get it out of the garage. The longest drive its had in the last year was a 40 mile round trip to ETA Motorsport at Brands Hatch for a brake service.

I had planned to do a day on circuit at Goodwood and a day at Castle Combe last summer but work got in the way. 

Prices have gone a little crazy over here. I’d had an offer of £40k for it last year and spotted one for sale with around the same mileage for £54k a couple of weeks ago. Like you with your GT3, it does make me think twice about taking it to a track - i still would of course, but you know what I mean. There is part of me that thinks I should just sell it and replace it with a Caterham or another track focussed car. Then I get distracted by motorbikes, and buy another one of those instead :)

Btw.. I did do a proper road-trip home to the north of Scotland over Christmas via the west coast, round to Aviemore and back down to Aberdeen. Epic trip, good weather for winter and all done behind the wheel of a Porsche 928. Super cool !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid