Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe die M5 meter kan pakken in de rechte stukken :inlove:

Ook hier :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Meters pakken in rechte stukken ...... Wat een kick , idd !

Geplaatst:

Hij zegt toch nergens dat dat dé kick is... Laat gewoon zien wat een power die zware sedan bij heeft. Is een beetje grappig voor zo'n bak als je ziet dat er een Porsche, Lambo, CSL meerijden...

Moest ie de laatste bochten niet zo driften zou ie wrslk nog eerst geweest zijn ook, wat niet slecht is als je de concurrentie ziet.

Geplaatst:

Ik vind zo'n filmpkes te gekunsteld. Er wringt iets aan.

Geplaatst:

Een paar gekke chintokken idd. :D Nu, het ligt zo dicht bij elkaar wrslk op straatbanden en alles origineel, op een paar keer rijden ga je verschillende uitslagen hebben wrslk.

Geplaatst:

:fp:

Geen nood om zo denigrerend te doen

Geplaatst:

Wat is daar denigrerend aan?

Ik heb een snellere auto dan jou en dat bewijzen op een recht stuk door de gas in te drukken is toch op zich denigrerend als je even verder denkt ?

Het zegt me gewoon absoluut niets. Je kan even goed zo een oud kwartet spel spelen.

dc2601a4ab46a888f5b3ebc1286a44bd.jpg

Dan is het tenminste niet denigrerend als je het zo eens bekijkt :)

Geplaatst:

Wat is daar denigrerend aan?

Ik heb een snellere auto dan jou en dat bewijzen op een recht stuk door de gas in te drukken is toch op zich denigrerend als je even verder denkt ?

Het zegt me gewoon absoluut niets. Je kan even goed zo een oud kwartet spel spelen.

dc2601a4ab46a888f5b3ebc1286a44bd.jpg

Dan is het tenminste niet denigrerend als je het zo eens bekijkt :)

Straks ga je nog zeggen dat je uitspraak niet sarcastisch was.

Het is precies moeilijk te verkroppen dat zo'n zware kist die je zo verfoeid, een circuitgerichte rijderswagen als een  CSL kan voorblijven gedurende 90% van de race

Geplaatst:

Snel rechtdoor ja. Een dragrace kan ook indrukwekkend zijn. Ook met een bus

46c508d9de53964ddc743fc02157a976.jpg

Heb paar snelle limo's gehad. Dat is idd indrukwekkend voor een paar keer. Daarna ben je het gewend.

In herinner me nog co ritjes met Fuel en Wax it.

"Aja is het dat" daar sta je dan met je "fierheid" :)

Geplaatst:

Ja Jokke we zijn niet allemaal zo een professionele drivers zoals gij he. Wij moeten ons met veel minder drivers kwaliteiten en materiaal tevreden stellen.

Geplaatst:

Man man sleur er nog wat zaken bij.

Met meer pk dan een andere sneller zijn zegt me niet veel dat is alles.

Daar van maken dat je zogezegd een betere chauffeur bent en daar wat komt over stoefen ge moet het kunnen.

Maw ik moet mijn smoelwerk houden omdat ik af en toe een amateur koers rijdt.

Het zegt me niks is niet hetzelfde dan wat jij er zit bij te halen.

Maar goed ik zal moeten uitpakken over mijn geweldig sex leven op een auotgericht forum zeker ? Zal zwijgen over auto's :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Moest ie de laatste bochten niet zo driften zou ie wrslk nog eerst geweest zijn ook, wat niet slecht is als je de concurrentie ziet.

Dat is toch allemaal zo in scene gezet als maar kan zijn.

Geplaatst:

Jokke rijdt wel koers met een M he

Hij is een van jullie strekking

Geplaatst:

Ja Jokke we zijn niet allemaal zo een professionele drivers zoals gij he. Wij moeten ons met veel minder drivers kwaliteiten en materiaal tevreden stellen.

Integendeel, als je minder goed kan rijden moet je compenseren met beter materiaal!

Geplaatst:

Man man sleur er nog wat zaken bij.

Met meer pk dan een andere sneller zijn zegt me niet veel dat is alles.

Daar van maken dat je zogezegd een betere chauffeur bent en daar wat komt over stoefen ge moet het kunnen.

Maw ik moet mijn smoelwerk houden omdat ik af en toe een amateur koers rijdt.

Het zegt me niks is niet hetzelfde dan wat jij er zit bij te halen.

Maar goed ik zal moeten uitpakken over mijn geweldig sex leven op een auotgericht forum zeker ? Zal zwijgen over auto's :)

Feit is toch wel dat je regelmatig denigrerend reageert op bepaalde posts ivm iemand zijn rijderskwaliteiten.

Misschien besef je het zelf niet, kan ook natuurlijk.

Waarom weer die laatste zin?

Subiet denk ik nog dat je problemen hebt op gebied van seks [emoji16]

Geplaatst:

Feit is toch wel dat je regelmatig denigrerend reageert op bepaalde posts ivm iemand zijn rijderskwaliteiten.

Misschien besef je het zelf niet, kan ook natuurlijk.

Waarom weer die laatste zin?

Subiet denk ik nog dat je problemen hebt op gebied van seks [emoji16]

Ik zeg hoegenaamd niets meer over rijderskwaliteiten. Probeer er zelfs op te letten. Ok ik zal eens een tip geven binnen de mogelijkheden dat is het dan ook.

Maar goed mijn allergrootste excuses :) voor diegenen die zich aangesproken voelde door mijn denigrerende post.

Geplaatst:

Jaja @@toere, en geen woord over je laatste zinnetje! We gaan nog moeten geloven dat je gelijk hebt  :ninja:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid