Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Meters pakken in rechte stukken ...... Wat een kick , idd !

1. Zoals Jerain al zei, ik zeg nergens dat dat dé kick is. Dat jij dat niet indrukwekkend vind, ook jouw goed recht. Maar voor mij is het dat wel. En daar hoef jij helemaal niet sarcastisch

op te reageren, want dan doe je je inderdaad voor alsof jij je beter voelt.

Man man sleur er nog wat zaken bij.

Met meer pk dan een andere sneller zijn zegt me niet veel dat is alles.

Daar van maken dat je zogezegd een betere chauffeur bent en daar wat komt over stoefen ge moet het kunnen.

Maw ik moet mijn smoelwerk houden omdat ik af en toe een amateur koers rijdt.

Het zegt me niks is niet hetzelfde dan wat jij er zit bij te halen.

Maar goed ik zal moeten uitpakken over mijn geweldig sex leven op een auotgericht forum zeker ? Zal zwijgen over auto's :)

Jij moet helemaal niet je mond houden. Opbouwende bijdragen worden wel geapprecieerd. Het mooie aan die BM filmpjes is net dat ze auto's

van verschillend pluimage tegen mekaar laten opkomen. En dan zie je een circuitgerichte CSL die 4,8 ronden lang op de achterkant van een

zware sedan moet kijken. Niet enkel in de rechte stukken. En het is nu ook niet meteen een circuit dat uit alleen rechte stukken bestaat.

Dat jou dat niet kan boeien, "want het is een saaie zware sedan", tjah, sorry dat hier bewezen wordt dat ie evengoed zijn mannetje kan staan.

Deal with it.

Geplaatst:

Jaja @@toere, en geen woord over je laatste zinnetje! We gaan nog moeten geloven dat je gelijk hebt :ninja:

Misschien wel misschien niet wie zal het zeggen he.
Geplaatst:

Het mooie aan die BM filmpjes is net dat ze auto's

van verschillend pluimage tegen mekaar laten opkomen. En dan zie je een circuitgerichte CSL die 4,8 ronden lang op de achterkant van een

zware sedan moet kijken. Niet enkel in de rechte stukken. En het is nu ook niet meteen een circuit dat uit alleen rechte stukken bestaat.

Dat jou dat niet kan boeien, "want het is een saaie zware sedan", tjah, sorry dat hier bewezen wordt dat ie evengoed zijn mannetje kan staan.

Deal with it.

Allez, dat zie je toch van kilometers ver dat dat allemaal show is, en totaal niet strookt met de realiteit.

Geplaatst:

Dat is zoals Top Gear gebruiken als een referentie voor het kiezen van een auto :D

Geplaatst:

Wat wordt er hier allemaal bijgesleurd :)

Geen idee wat er te dealen valt of bewezen wordt trouwens, maar goed. 

Nu goed, niet akkoord met de M lovers boys: bakkes toe. 

:D wat ik ook bij deze doe. 

Geplaatst:

Dat is toch allemaal zo in scene gezet als maar kan zijn.

Tuurlijk is dat een beetje show, maar je kan er niet onderuit dat die M5 op de straights weldegelijk pokkesnel is en dat men toch serieus moeite doet om 'm in de bochten rond te krijgen, maw ze rijden toch dicht tegen de limiet. In een echte race situatie zou die CSL 'm mss met alle risico's vandien wel kunnen uitremmen, dat gaan ze idd met zo'n oem auto's voor zo'n filmpje niet doen.

Geplaatst:

Wat is daar denigrerend aan?

Ik heb een snellere auto dan jou en dat bewijzen op een recht stuk door de gas in te drukken is toch op zich denigrerend als je even verder denkt ?

Het zegt me gewoon absoluut niets. Je kan even goed zo een oud kwartet spel spelen.

dc2601a4ab46a888f5b3ebc1286a44bd.jpg

Dan is het tenminste niet denigrerend als je het zo eens bekijkt :)

Correct me if I'm wrong, maar zoals ik het zie deed je denigrerend over zijn uitspraak, niet over de auto en het was naast de kwestie want Asserti zei nergens dat het dé kick was om rechtdoor snel te gaan, maar dat het wel opvallend was tussen zo'n sportwagen met zo'n sedan.

Geplaatst:

Wat wordt er hier allemaal bijgesleurd :)

Geen idee wat er te dealen valt of bewezen wordt trouwens, maar goed. 

Nu goed, niet akkoord met de M lovers boys: bakkes toe. 

:D wat ik ook bij deze doe. 

Heeft iemand hier gezegd, niet akkoord bakkes toe, ik lees het hier nergens. :D

Geplaatst:

Het is een manuele 2002 idd, heb hier een factuur van de vorige eigenaar die de lichten in 2004 bij bmw heeft laten plaatsen, dus geen ching chong gerief. Stoort me niet echt, maar zou ze zelf nu niet direct gaan vervangen. En het interieur is Zimt @@gTa. :P

Heeft ook zijn terugroepactie gehad wat de lagerschalen betreft dus ik zag geen probleem, heb nog getwijfeld met een 2005 CS twee jaar geleden maar toch blij dat ik niet voor een smg ben gegaan, die manuele bak is echt wel goed vind ik.

Staat ondertussen bijna 70k op, is geen echte daily maar gebruik 'm wel meerdere keren per week. Het enige wat nog op het programma staat is eventueel een nieuwe ophanging, het mag wel wat scherper allemaal. Maar dat is ook niet simpel zeg om daar zomaar iets te kiezen, al neig ik wel naar öhlins road en track nu je daar ook papieren voor kan krijgen in België. Wat het niet mag zijn is een stuiterig karakter, maar over die öhlins lees je ook vanalles. Volgens sommigen zelfs meer comfort dan standaard en toch veel strakker rijden, iets zegt me dan dat dat toch niet klopt. :D

@@Titleist, laat me zeker iets weten als je gekozen hebt. Ik plan mijn ophanging ook te veranderen. Het mag hier ook strakker.

Geplaatst:

@@Titleist, laat me zeker iets weten als je gekozen hebt. Ik plan mijn ophanging ook te veranderen. Het mag hier ook strakker.

Jonger grietje zoeken.  ;)

Over strakke M's gesproken:

23235813322_e77bf119c4_k_d.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

cc27205658947e44ed6a21a7b2bc3300.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

bmw-x5-m-x6-m-individual-01-655x405.jpg

bmw-x5-m-x6-m-individual-05-655x392.jpg

Geplaatst:

bmw-x5-m-x6-m-individual-01-655x405.jpg

bmw-x5-m-x6-m-individual-05-655x392.jpg

Ik blijf zo'n X6 echt lelijk vinden, miljaar

Geplaatst:

Jammer dat dat zo lekker rijdt, ik zit daar echt mega comfortabel in

Geplaatst:

De nieuwe X6 is al veel knapper dan de vorige.

2016-bmw-x6m-29-1.jpg

Geplaatst:

maar blijft toch nog steeds een lelijk hok

• 2 weken later...
Geplaatst:

10012503_1697554127168479_390874382_n.jp

M3 GT 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zondag in Tongeren stond er een nieuwe m3 op de parking, in een soort donkergrijs. Die heupen :inlove:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voor de tuners onder ons

12909628_814486625318112_394731165128121

• Vind ik leuk 3
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Oranje vinden bepaalde mensen misschien niet mooi maar dit is toch mottig hoor :D

post-191-0-62538000-1461504706_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik vind dat nog wel een toffe kleur.

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid