Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien wat heiligschennis, maar toch, combinatie van 1 van de knapste/beste auto's met 1 van de vetste motoren.

post-71-0-92634300-1463910236_thumb.jpg

Mooi kostenplaatje wel...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nuts. Maar wel vet om te zien. Wat een lanen, daar. :shock:

Zouden de flikken centjes in de hand gekregen hebben om 'm met rust te laten? Je banden tot op 't karkas kapotdriften = geen grip om een deftige getaway bij elkaar te rijden, denk ik. Ofwel zijn die snorren daar gewoon zo tam?

Niet zot van die kleur, ik zou daar niet in gezien willen worden ... maar zo in 't donker in een stad is 't wel knap om te zien.

Geplaatst:

Ze schrijven dat het filmpje "staged" is. Of het waar is of niet, is wat anders.

Geplaatst:

Fantastisch. Z3QP :inlove:

Hoe is het met de jouwe?
Geplaatst:

Hoe is het met de jouwe?

Staat stof te vangen in de garage.
  • 5 weken later...
Geplaatst:

Oranje met rood vanbinnen. :facepalm:

13415659_551389741386_912818662636451512_o_zpswntwzujc.jpg

Past bij z'n petje en campingsmokingbroek.

075_zpsfnuaxdxd.jpg

Geplaatst:

'k Zou 't ook niet nemen, maar 'k heb al (veel) lelijker kleurencombinaties gezien. Ik vind zelfs dat dat niet meteen hard vloekt, 't is nu niet dat die buitenkleur echt "oranje" is, hé. En de binnentint is alvast ook geen klassiek (donkerder) rood, maar vrij licht van tint.

Geplaatst:

Het vloekt, punt.

Felle buitenkleur gecombineerd met felle binnenkleur is ook d'office een no-go.

Geplaatst:

Je gaat te kort door de bocht met je stelling, daar, vind ik. Ik zou dat genuanceerder brengen. Fel buiten en fel binnen is moeilijk combineerbaar en 't wordt vaak of een kleurboek of 't vloekt vaker, ja, maar het is niet per definitie lelijk. Je bent trouwens zelf niet consequent in je stelling want als ik me niet vergis vind je tansanitblau als exterieurkleur goed samengaan met goldbraun of amarobraun binnenin, en laat dat nu net allemaal sterk gesatureerde kleuren zijn. Tansaniet is ondanks z'n fairly donker tint wel 'hard', of fel, en goldbraun en amarobraun zitten in dezelfde klasse van lichtheid maar met een licht verschillende tint, waar vooral goldbraun een sterke saturatie kent maar ook amarobraun allerminst flets is. Die M5, da's noch binnenin noch langs buiten een felle kleur. Die donkere groentint binnenin heeft weinig saturatie, dus dat kan je bezwaarlijk "fel" noemen (noch qua lichtheid, noch qua saturatie). Carbonzwart, oké, da's terug eerder fel (maar wel zeer donker). Moeilijke combo, dat wel, dat vind ik ook.

Geplaatst:

Als hij het mooi vindt is toch het belangrijkste :D

Geplaatst:

Hoe je met zo'n broek je auto afhaalt. Voor mij zou dat een once in a lifetime experience zijn. 

Maar goed, misschien heeft meneer veel jetons en schijt aan dergelijke verplichtingen :lol:

Geplaatst:
Hoe je met zo'n broek je auto afhaalt. Voor mij zou dat een once in a lifetime experience zijn. 

Maar goed, misschien heeft meneer veel jetons en schijt aan dergelijke verplichtingen default_laugh.png

En gelijk heeft hij.

Geplaatst:

Sportieve wagen en sportief gekleed, ik zie het probleem niet?

Geplaatst:

Ik zie ook 't probleem niet. Al gaat hij in een wetsuit of een Borat-thong z'n ding afhalen: I couldn't care less.

Geplaatst:

Ik zou zo'n kleren zelfs niet durven dragen als ik alleen thuis was. :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Moeten we die kerel kennen misschien?

Geplaatst:

Oeps, verkeerd forum!

Geplaatst:
On 28 juni 2016 at 0:31 AM, gTa said:

Je gaat te kort door de bocht met je stelling, daar, vind ik. Ik zou dat genuanceerder brengen. Fel buiten en fel binnen is moeilijk combineerbaar en 't wordt vaak of een kleurboek of 't vloekt vaker, ja, maar het is niet per definitie lelijk. Je bent trouwens zelf niet consequent in je stelling want als ik me niet vergis vind je tansanitblau als exterieurkleur goed samengaan met goldbraun of amarobraun binnenin, en laat dat nu net allemaal sterk gesatureerde kleuren zijn. Tansaniet is ondanks z'n fairly donker tint wel 'hard', of fel, en goldbraun en amarobraun zitten in dezelfde klasse van lichtheid maar met een licht verschillende tint, waar vooral goldbraun een sterke saturatie kent maar ook amarobraun allerminst flets is. Die M5, da's noch binnenin noch langs buiten een felle kleur. Die donkere groentint binnenin heeft weinig saturatie, dus dat kan je bezwaarlijk "fel" noemen (noch qua lichtheid, noch qua saturatie). Carbonzwart, oké, da's terug eerder fel (maar wel zeer donker). Moeilijke combo, dat wel, dat vind ik ook.

Amaro zou ik met Azurit combineren, Tansanit is me idd ook te fel, al vind ik het niet lelijk. Amaro categoriseer ik trouwens niet onder fel.

Goldbraun zou ik sowieso niet nemen, geen wortelpuree in mijn auto...

Geplaatst:

Tanzaniet fel???

Ik vind dat absoluut niet, integendeel hier in BE mag dat wat feller met het mooie weer altijd :fp:

Amaro is niet fel, maar wel eerder cognac dan bruin. Goldbraun is fel en flets tegelijk...

Geplaatst:

Gisteren hier in Puerto Banus een zeer knappe blauwe M4 cabrio gezien. Sound was ook overdonderend. Jammer genoeg geen foto's( batterij plat) Hopelijk spot ik hem vanavond opnieuw [emoji41]

Geplaatst:
Op 29-6-2016 om 14:26 zei Naish:

Tanzaniet fel???

Ik vind dat absoluut niet, integendeel hier in BE mag dat wat feller met het mooie weer altijd :fp:

Amaro is niet fel, maar wel eerder cognac dan bruin. Goldbraun is fel en flets tegelijk...

Ja, (zeer) donker maar ook sterk gesatureerd (= "fel"). West-Vlamingen gebruiken het woord "fel" soms om de lichtheid van een kleur aan te duiden, maar da's niet correct. Fel (= sterke saturatie) is 't tegenovergestelde van flets (weinig saturatie). Licht 't tegenovergestelde van donker.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid