Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
4 minutes ago, Tom Bentley said:

14362116568_52e5c040e8_o.jpg

Vloeken in de kerk!

Da's toch geen M8? Je verwart de dingen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ongelofelijk eigenlijk dat bmw die motor gemaakt heeft. Zo een parel puur voor de dik 100 auto's die gebouwd zijn.

Zou vandaag niet meer gebeuren.

Geplaatst:
4 minutes ago, Phil said:

Vloeken in de kerk!

Da's toch geen M8? Je verwart de dingen.

Als ik zo'n M8 koop, mag ik er toch mee doen wat ik wil zeker???

Geplaatst:
11 minuten geleden zei Tom Bentley:

Ik moet de motorkap toch niet opendoen zeker?

Uiteraard niet, ik weet zeer goed wat 't is wat je daar postte.

Ik stel me gewoon sterk de vraag of je stelling wel klopt. Ik vrees dat BMW grondige redenen gehad heeft om dat ding niét te bouwen, en dat ze niet enkel te maken hadden met de uiteindelijke kostprijs. Ik durf er m'n kop onder te verwedden dat ze voor die érg verregaande ingrepen (gewichtsverlies) nog altijd geen optimaal rijdende "super/hyper/...-sportauto" konden maken, wegens suboptimale layout, gewichtsverdeling, enz.

Helemaal akkoord dat dat een dijk van een one-off is, een zalig spel met wilde verhalen errond ... maar mocht 'ie wérkelijk zo goed geweest zijn als wordt beweerd én dat ook nog eens geproduceerd zou kunnen worden aan een prijs die 'm nog commercieel zinvol maakten, dan was 'ie er geweest. Quod non.

Geplaatst:
8 minutes ago, Tom Bentley said:

Als ik zo'n M8 koop, mag ik er toch mee doen wat ik wil zeker???

you-must-be-new-here-willy-wonka.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Ja, het is wat, de kapsones van die novicen, godverdomme seg.

@Tommie de (inmiddels door jou gepatenteerde) ouwe trouwe forum mission statement wordt gevraagd in dit topic!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

F*ck die F10 is dik.

Titansilber denk ik? Standaard velgen, die hier echt onwerkelijk knap op staan.

attachment.php?attachmentid=1569440&d=14

attachment.php?attachmentid=1569441&d=14

US version because manual...

attachment.php?attachmentid=1569442&d=14

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Ja staat echt het mooist met de standaard velgen, zoals het exemplaar van het forumleden hier :inlove:

Geplaatst:

De Competition-velgen vind ik ook superknap, nochtans.

Geplaatst:

Over een manuele M5 kan ik niets zeggen, maar elke andere F10 rijdt manueel toch onwaarschijnlijk kut... @RRD

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 minuut geleden zei Tommie:

Over een manuele M5 kan ik niets zeggen, maar elke andere F10 rijdt manueel toch onwaarschijnlijk kut... @RRD

Die jeugd van tegenwoordig toch, Als 't 'dik' of 'vet' is dan is't goed. Als't 'kut' is is't slecht. ik kan niet meer volgen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
11 minuten geleden zei Le Capri Mauve:

Die jeugd van tegenwoordig toch, Als 't 'dik' of 'vet' is dan is't goed. Als't 'kut' is is't slecht. ik kan niet meer volgen.

Jeugd? Bedankt, ik voel me geflatteerd!

Geplaatst:
2 uur geleden zei Tommie:

Care to explain?

Geplaatst:
3 minuten geleden zei gTa:

Care to explain?

Dat lijkt niet voor mekaar gemaakt te zijn... Rijdt een beetje alsof BMW een automatic F10 in gedachten had en op 't einde besloot van er toch nog maar een manuele bak in aan te bieden 'omdat het moest'. Elke keer ik met een F10 manueel heb gereden, leek 't alsof ik niet met een auto kan rijden... @RRD had krek dezelfde ervaring. Schokken, vreemd in toeren gaan, the works. Hoe subliem een F10 met 8-traps Steptronic rijdt, hoe slecht dat zoiets schakelt in manueel.

PS: ik rijd ondertussen al een paar dagen G30. Ik wil 'em niet meer afgeven... Rijdt beduidend agieler dan een F10, is stiller en een tikkel sneller. Verder gaat 't over smaken en kleuren hier, maar da's uitermate persoonlijk. Ik snap de opmerkingen wel, toch vind ik dat je een wagen als een totaalpakket moet beschouwen.

Geplaatst:

Uiteraard. Is al bij al een knappe ketel geworden, ik zou 'm (gegeven het correcte budget) ook meteen nieuw kopen, weliswaar als touring.

Ik heb nu nog altijd geen manuele F11 of F10 gereden. Momenteel sluit ik manuele 535i niet uit in m'n zoektocht maar ergens knaagt het en voel ik aan dat dat gewoon geen goeie keuze kan zijn. Supersofte, erg comfy en sterk geïsoleerde (ook detached) auto dan met een schakelbak uitrusten, zeker die toch eerder sponzige bakken van de laatste tijd ... kan niet goed zijn. Ik las ook al dat de hoge middenconsole van die generatie makkelijk schakelen gewoon verhindert, klopt dat?

't Feit dat manuele F10/F11 zo lang blijven staan en zo veel minder geld gaan zegt al genoeg, eigenlijk.

Geplaatst:

Hoe zit dat nu met die optionele carbonvelgen van de GTS? Dat was ook zo'n hush-hush gedoe, er waren er veel te weinig om iedereen een set te kunnen leveren, BMW vroeg er dan ook echt absurde prijzen voor, enz.?

Je vindt er zelfs nauwelijks goeie foto's van.

BMW-M4-GTS-mcompoundwheels3.jpg

Geplaatst:

Die zijn echt mottig als ge ze van 2 meter afstand ofzo bekijkt
8690393fde3f041b103c3426344abcbd.jpg

ba631dc903b64f1617dd40eb14475d20.jpg

Geplaatst:

Amai, die grijze kon ook 2 families vluchtelingen per wielkas meesmokkelen, seg.

Vind ze zo lelijk nog niet, die velgen.

Geplaatst:

BMW De Mey in Maldegem heeft een GTS met die carbon wielen, staat in de toonzaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid