Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
45 minutes ago, Naish said:

Ik zit eerlijk gezegd meer in het M3 kamp... Maar de M4 vind ik ook super dik.

Een M3 onderscheid zich meer van een standaard M3 en is iets meer erop gelegd. De M4 vertrekt van een bredere basis en komt op hetzelfde neer.

26 minutes ago, DDke said:

Klopt! Een M4 ziet er quasi hetzelfde uit als een standaard M4 en is iets minder eronder gezet. 

Wuk? :D

Ik vind het verschil tussen een M4 en een 4 even groot als dat tussen een M3 en een 3.

Ik kies de vloeiende lijn van de M4, maar het geblokte van de M3 heeft ook iets natuurlijk.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Voor mij een blauwe M3 aub. Manueel, 19", H/K en MPerformance uitlaat. 

Geplaatst:

M's zijn voor badge-buyers

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Inderdaad deze auto is ook van een forummer genaamd [mention=51]Naish[/mention]

Deze die hier in Heule rond rijdt is niet van Naish hoor.
Geplaatst:
Voor mij een blauwe M3 aub. Manueel, 19", H/K en MPerformance uitlaat. 

Wie rijdt nu nog manueel, ik snap dat niet hoor.

[emoji14]
Geplaatst:

Jij hebt dat gekocht onder druk van uw vrouw, want die heeft gewoon graag een deftige knuppel in haar hand. [emoji2]

Geplaatst:
10 uur geleden zei Tom Bentley:

No way.

Snap eigenlijk totaal niet dat omdat op de sedan nu het logo "M3" plakt, deze nu ineens meer "M3" zou zijn dan de M4. 

De M4 is de echte M3, vergeet dat niet jongskes. 

Wat is jouw auto eigenlijk?

Geplaatst:

Ik vind het ook ne moeilijke.

All in all vind ik de M4 knapper. Mannekes, wat een présence, zeker van achteraan bekeken. Maar het klopt wel dat het verschil tussen een gewone '3 en een M3 groter is dan tussen een '4 en een M4, en daardoor is zo'n M3 wel "vetter". Ding valt echt op. Maar niet dat een M4 niét opvalt. En all in all, ook al is de M3 duidelijker zichtbaar een testosteron-versie van de '3, vind ik de M4 gewoon de mooiere auto. :oops:

That said: moest ik 1 van de 2 in huis kunnen halen, het zou toch de M3 zijn omdat ik dat als "gezinsauto" verkocht zou krijgen aan mijn madam (2 deuren achteraan, voor de mini-me weetjewel, vrouwen denken dat kinderen gaan sterven als ze geen eigen portieren hebben in een auto) en een M4 vermoedelijk niet.

Ik zou met allebei wreed content zijn. :D  Zeker als 't een champagner quartz exemplaar mag zijn met binnenin full Individual leder. :inlove: 

Geplaatst:
Jij hebt dat gekocht onder druk van uw vrouw, want die heeft gewoon graag een deftige knuppel in haar hand. [emoji2]

Pas maar op dat ik nooit eens in uw gebuurte ben, dan kan uw vrouw daar eens over oordelen.
Zie maar dat je geen andere sponser mag zoeken voor al uw rammelkarren [emoji14] [emoji51] [emoji1]
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Geen idee wat het probleem is met kinderen en het ontbreken van achterdeuren.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
14 uur geleden zei Tom Bentley:

Je bedoelt een M4 sedan? 

Bestaat niet

14 uur geleden zei Tom Bentley:

M4 Gran Coupe > M3 

Gaat niet komen

14 uur geleden zei ICM:

Wuk? :D

Ik vind het verschil tussen een M4 en een 4 even groot als dat tussen een M3 en een 3.

Ik kies de vloeiende lijn van de M4, maar het geblokte van de M3 heeft ook iets natuurlijk.

De wielkassen van een M3 zijn meer uitgebreed dan van een M4 hoor. Vandaar het grotere verschil. Ook de motorkap is iets meer verschillend...

Nu ja, ze zijn allebei de max en iedere zijn keuze... Maar vanwaar er nu plots komt dat een M4 meer een M3 is dan een M3 zelf, dat is toch wel helemaal van de pot gerukt. Ze zijn ofwel hetzelfde ofwel weet ik het niet, maar dat een M4 plots meer M3 is :lolz:

En dat van die achterdeuren, ga verdomme toch blij zijn als die 3-deurs mini weg is... Wordt wel veel gebruikt met meerdere personen natuurlijk...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Tis waar. Best geen kinderen dus.....

[emoji16]
  • Vind ik leuk 1
Gast exTB
Geplaatst:
17 minutes ago, Naish said:

Maar vanwaar er nu plots komt dat een M4 meer een M3 is dan een M3 zelf, dat is toch wel helemaal van de pot gerukt. Ze zijn ofwel hetzelfde ofwel weet ik het niet, maar dat een M4 plots meer M3 is :lolz:

Historisch gezien wel natuurlijk...

Geplaatst:
Op Tue May 02 2017 om 21:08 zei Titleist:

Het zijn fantastische machines, het was de eerste wagen waarvan ik dacht, die gaat nooit meer weg.

Prijzen lopen wel uit de hand. :lol: Ik nam daar 3j geleden een nagenoeg identieke mee van bij leitner (wel een 2002 PFL op de knappere 18" velgen met minder km) voor nog niet de helft van de huidige vraagprijs voor die '05.

Fuuu.

Zo oneerlijk!

Geplaatst:
15 uur geleden zei Tom Bentley:

Fuck me, wist niet dat ik tegen de grote meester bezig was. 

Is het nu gebruikelijk dat mensen uw voeten kussen ofzo? Want ik kan nog niet zo goed tussen de forumregeltjes door lezen...

felle haas

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
2 uur geleden zei ICM:

Idem.

Ondanks mijn arsenaal, vind ik toch de woorden niet om dat haar diets te maken. Probeer jij eens?

Edit: tip! @Porker kreeg mijn pittige dametje ook in no time warm door haar op een bevleugeld passagiersritje te trakteren in zijn toenmalige BMW M 2-deurs. :D 

Geplaatst:
5 minutes ago, gTa said:

Idem.

Ondanks mijn arsenaal, vind ik toch de woorden niet om dat haar diets te maken. Probeer jij eens?

Edit: tip! @Porker kreeg mijn pittige dametje ook in no time warm door haar op een bevleugeld passagiersritje te trakteren in zijn toenmalige BMW M 2-deurs. :D 

Haha, herinner me die nog, enige paniek was haar niet vreemd toen. En mezelf ook niet toen bleek dat ik het opzet van die rit mogelijks te hevig had ingeschat. -_-

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Poeh, ik ben zo een straffe chauffeur dat ik al hard mijn best moet doen om mijn wederhelft niet in paniek te doen raken.

• 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)
Op 12/5/2017 om 13:05 zei ICM:

Gewoon er in smijten, kleir, bovendien ook geen geprul met de ramen of deuren achteraan

aangepast door VanCamel
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Op 2017-4-30 om 16:57 zei Pieter:

Ofxord-Green-BMW-E46-M3.jpg

7084105783_b4b3832b32_b.jpg

Shiiiiiiiit.

F*ck al die moderne bazaar. :o :inlove:

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
Op 12-5-2017 om 08:54 zei gTa:

Ik vind het ook ne moeilijke.

All in all vind ik de M4 knapper. Mannekes, wat een présence, zeker van achteraan bekeken. Maar het klopt wel dat het verschil tussen een gewone '3 en een M3 groter is dan tussen een '4 en een M4, en daardoor is zo'n M3 wel "vetter". Ding valt echt op. Maar niet dat een M4 niét opvalt. En all in all, ook al is de M3 duidelijker zichtbaar een testosteron-versie van de '3, vind ik de M4 gewoon de mooiere auto. :oops:

That said: moest ik 1 van de 2 in huis kunnen halen, het zou toch de M3 zijn omdat ik dat als "gezinsauto" verkocht zou krijgen aan mijn madam (2 deuren achteraan, voor de mini-me weetjewel, vrouwen denken dat kinderen gaan sterven als ze geen eigen portieren hebben in een auto) en een M4 vermoedelijk niet.

Ik zou met allebei wreed content zijn. :D  Zeker als 't een champagner quartz exemplaar mag zijn met binnenin full Individual leder. :inlove: 

Zoiets @gTa? :D

18921679_824674687706387_8062585816182712710_n.jpg

19105650_824674294373093_428777684283094456_n.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zeer knappe kleur. 

Velgen nope. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid