Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
23 minuten geleden, Geezer zei:

Het hoogtepunt van M, de generatie van de E60 en E90

Heb hier nu 2 weken een M5 touring staan. Zalige auto, maar dat schakelen.. zo storend :lolz:

kan opgelost worden door gas te lossen elke keer, maar nog steeds traag dan. Ik snap nu dat sommige mensen deze auto in manueel zoeken :D

Geplaatst:
2 uren geleden, William Blake zei:

:inlove:

Verdorie toch wat een auto.

En zijn tijd vooruit met zijn HUD, driving modes,...

Blijft een van de meest tot verbeelding sprekende auto's die ooit gemaakt zijn wat mij betreft. Atmo V10, RWD, brutale aandrijflijn in de kas van een '5. Toen kon zoiets allemaal nog :inlove:

Oprecht blij dat ik daar ettelijke uren in door heb kunnen brengen.
Gillende V10 op de Ring, overal dwars gaan, wat een kar :inlove: 
Op SED in Weeze na twee rondjes aan de kant geroepen worden omdat we te veel lawaai maakten :lolz: 

1 uur terug, Alexx zei:

Heb hier nu 2 weken een M5 touring staan. Zalige auto, maar dat schakelen.. zo storend :lolz:

kan opgelost worden door gas te lossen elke keer, maar nog steeds traag dan. Ik snap nu dat sommige mensen deze auto in manueel zoeken :D

Zooo erg is dat nu toch ook weer niet?

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
6 minuten geleden, brjefs zei:

Zooo erg is dat nu toch ook weer niet?

Ofwel is er iets mis mee, maar aangezien er een nieuw boite inzit...

Zelfs in de snelste stand geeft die geen deftige dot tussengas bij terugschakelen. En opschakelen is elke keer opnieuw een traag "boot" gevoel, echt niet aangenaam.

Motor is super.

Geplaatst:

Een eerlijke review van een notoir BMW-freak. Sluit redelijk aan met de bevindingen van mezelf en andere forummers. BMW weet in ieder geval wat ze moeten verbeteren in de volgende M3/4 en wat ze moeten behouden.

@Phil kan je een M3/4 CP ook handgeschakeld krijgen? Aanrader?

Geplaatst:
3 uren geleden, Alexx zei:

Zal ik een langskomen en laten zien hoe daar dan echt mee gereden moet worden? Lijkt mij dat jij het niet onder de knie hebt. Het is niet de bedoeling om die in D stand te zetten, in de zachtste schakelstand en dan bliksemsnelle shifts te verwachten. Zo weinig mogelijk in automaatstand rijden is mijn advies. 

Ik ben jarenlang handbakliefhebber geweest en nu nog maar met een SMG moet je leren rijden en niet alles geloven wat internethelden die er amper of niet mee gereden hebben weten te zeggen. SMG2 Drivelogic en SMG3 zijn zeer deftige bakken, anders zouden er nooit zoveel van verkocht zijn. Problemen zijn er veel minder mee dan je zou denken en als het al is dan meestal een sensortje, maar bij BMW zelf vervangen ze nogal graag een hele boite op kosten van de eigenaar.

Trouwens veel succes met een handgeschakelde E60/E61 M5 te zoeken buiten de USA, BMW vond het namelijk zelfs niet nodig om het ergens anders in heel de wereld aan te bieden. ;)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ja kom gerust langst.

Uiteraard zijn mijn bevindingen in manuele stand, snelste setup en M-knop. En ja, waarschijnlijk zal ik het niet onder de knie hebben en jij wel. Het is dan ook mijn auto niet...

Geplaatst:
9 hours ago, William Blake said:

Een eerlijke review van een notoir BMW-freak. Sluit redelijk aan met de bevindingen van mezelf en andere forummers. BMW weet in ieder geval wat ze moeten verbeteren in de volgende M3/4 en wat ze moeten behouden.

@Phil kan je een M3/4 CP ook handgeschakeld krijgen? Aanrader?

Geen idee, nooit mee gereden.

Denk ook niet dat dat in BE al verkocht is tbh.

Geplaatst:
15 minuten geleden, Phil zei:

Geen idee, nooit mee gereden.

Denk ook niet dat dat in BE al verkocht is tbh.

Bedoel je icm CP? Mijn ex-collega die nu bij BMW zit heeft recent nog een manuele M4 verkocht.

Geplaatst:
22 hours ago, William Blake said:

Bedoel je icm CP? Mijn ex-collega die nu bij BMW zit heeft recent nog een manuele M4 verkocht.

Nee ik bedoel geen idee of dat een aanrader is. :)

Redelijk unicum denk ik een manuele M4, zeker CP.

• 4 weken later...
Geplaatst:
Steekt er ook een M3 motor in? :ninja:

Geen idee, laat ons hopen van wel [emoji2]
  • 3 weken later...
Geplaatst:

d49e79fe06562f47fda5015ff7a4f982.jpg

44f97423d12a94340225563dc3f90183.jpg

Mooie M2 gespot hier in m’n dorp!

Geplaatst:

Zalig...

Alleen jammer van de carbon parts (zeker die van de achterbumper <_<) en de uitlaten steken enkele cm te weinig uit.

Geplaatst:
13 uren geleden, Thebiemerke zei:

06DAFD49-8439-46DC-91FF-B05C5AC3A5E1.jpeg

Meteen een nieuw bureaublad op 't werk se.

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Wij hebben hier een immens dik exemplaar staan voor het moment. :inlove:

IMG_6963.jpg

IMG_6969.jpg

IMG_6976.jpg

IMG_6981.jpg

IMG_6972.jpg

• Vind ik leuk 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid