Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Petrolicious filmpjes zijn vaak toch pareltjes, net als de wagens.

Deze is weer van dat, BMW (Z3)M Coupe :inlove: Oke, de mods zijn iets minder 'smaakvol' vind ik persoonlijk, maar ik blijf het een vreemd maar toch erg knap model vinden.

Geplaatst:

Ik ben wel fan van zo'n clownschoen, nog getwijfeld tussen Z3/Z4 MQP en de E46, uiteindelijk toch voor de "praktischere" kar gekozen.

Z3 is gebaseerd op de E36 zeker? Speciaal interieur ook, meestal bicolor waar ik niet zo'n fan van ben.

49tvotF.jpg

Geplaatst:

Z3 is gebaseerd op de E36 zeker? Speciaal interieur ook, meestal bicolor waar ik niet zo'n fan van ben.

49tvotF.jpg

Zelfs op de E30.

Geplaatst:

Zelfs op de E30.

Enkel achteras toch?
Geplaatst:

Enkel achteras toch?

Klopt, en nog wat detais zoals interieur lucht roosters, ...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Enkel achteras toch?

Op de zescilinders niet dacht ik?

Geplaatst:

Dat zal dan nog wel iets anders zijn qua rijden vergeleken met de e46, wil er toch eens mee gereden hebben dan.

• 3 weken later...
Geplaatst:

San Marino Blue

attachment.php?s=4211b3f0cd53eee6362fc11

Damn, hoe knap...

attachment.php?attachmentid=1273846&stc=

Geplaatst:

De Petrolicious filmpjes zijn vaak toch pareltjes, net als de wagens.

Deze is weer van dat, BMW (Z3)M Coupe :inlove: Oke, de mods zijn iets minder 'smaakvol' vind ik persoonlijk, maar ik blijf het een vreemd maar toch erg knap model vinden.

Ik ben wel fan van zo'n clownschoen, nog getwijfeld tussen Z3/Z4 MQP en de E46, uiteindelijk toch voor de "praktischere" kar gekozen.

Dat zal dan nog wel iets anders zijn qua rijden vergeleken met de e46, wil er toch eens mee gereden hebben dan.

Zo eentje gehad in Estoril Blauw met bicolor interieur... was zot van de looks, nog steeds trouwens. Was een S50, dus geen TC. Ik vond uiteindelijk dat dat beter en stabieler reed dan dat er verteld werd. Op en afritten kon je echt aan hoge snelheden en vol vertrouwen nemen, zolangje wist waar je bezig mee was. Dit betekent, met veel snelheid de bocht in en doseren tot je terug min of meer recht stond. In het nat ging dat ook maar moest je nog voorzichtiger zijn. En ge kon er leuk mee spelen natuurlijk, dat spel zette je aan 20km/u al dwars... 1500-2000 rpm, koppeling bruusk lossen en de wielen spinden al.

Vond juist die motor wat stroef... weinig koppel, alles vanboven. Maar bon.

Alleszins ferme karren die Z3///M's... toen maakte BMW nog echte driver's cars.

Geplaatst:

Eén van de zaligste meetings ooit, in 2007 bij BMW De Mey in Maldegem

s2xpq9.jpg

t6xids.jpg

34oyb89.jpg

Geplaatst:

Ik herinner me dat je zo'n kist toen 80 a 100k betaalde. Wat gaan ze vandaag? :)

Geplaatst:
:lolz: even investering x10 op 8 jaar... Niet slecht...
Geplaatst:

Je  :inlove:  ervan, of je  :sick: ervan.

Persoonlijk vind ik het  :supercool:.

2cct01s.jpg

238b5i.jpg

ekgtq9.jpg

Geplaatst:

Ik vind het wel vet maar zoiets bestel je gewoon niet als OEM kleur. Neem dan iets wat beter verkoopbaar is, maar trek dit dan als wrap over je wagen. 

Win win situatie

Geplaatst:

Top !

Wellicht gaat één of ander pippo dat naar de knoppen breken door d'er zwarte velgen onder te duwen....

Geplaatst:

Ik vind het wel vet maar zoiets bestel je gewoon niet als OEM kleur. Neem dan iets wat beter verkoopbaar is, maar trek dit dan als wrap over je wagen. 

Win win situatie

Persoonlijk koop ik nooit wagens met de gedachte "verkoopbaar achteraf".

Geplaatst:

Op de zescilinders niet dacht ik?

Zelfs op de M's

(Moet nogal een achteraske geweest zijn he! :))

Want die van een E36 en E46 scheuren uit  :D

Tot zover het E30 geheid/gestoef.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Vannacht gedroomd dat ik een M1 tegenkwam aan het ronde punt in mijn geboortedorp.

Dat hij in de verkeerde richting reeds was 'm geheel vergeven :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid