Ga naar inhoud

Het gok de auto - topic


kefkie

Aanbevolen berichten

Allereerste gedacht was een Jag D, dan een Maserati Birdcage... en toen zag ik de plaatsing van de pedalen.
Binnen een paar weken hopelijk weer 1 of meerder te zien op de Spa Classic :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pedalen was de clou ja. Al ben ik zelf niet zeker hoe ze nu juist staan. Ik weet dat ze mis zijn maar welke is nu de gas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Le Capri Mauve:

De pedalen was de clou ja. Al ben ik zelf niet zeker hoe ze nu juist staan. Ik weet dat ze mis zijn maar welke is nu de gas?

Dat hangt er vanaf wie er mee reed...:D
De "normale" layout was koppeling links, gas midden en rechts de rem. Maar anderen hebben wel de volgorde die wij nu gewoon zijn. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei quadrifoglio:

Dat hangt er vanaf wie er mee reed...:D
De "normale" layout was koppeling links, gas midden en rechts de rem. Maar anderen hebben wel de volgorde die wij nu gewoon zijn. :)

Anderen zoals in de foto van gTa. Ik wist 'gas links' en dacht dat in de foto te herkennen, maar toen zag ik de andere foto met andere volgorde en dacht , misschien kan ik niet op die platte pedaal afgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, ik heb het zonder game ervaring gevonden. En hij had 84048km om precies te zijn.

Ik zal maar niet wachten om een nieuwe vraag te posten zeker? Ik heb het logo hieronder uitgegomd om het niet te simpel te maken.

 

zwanezang.jpg.4859855459b1c751fc64e911ecd6e6a0.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck, dat doet me nérgens aan denken. :oops: Moeilijke!

Edit: @Le Capri Mauve ge moet wel de foto best wat bewerken, croppen, spiegelen o.i.d. zodat rechter muisklik + "zoeken op Google" niet werkt, hé. :D  

(als de rest dat nu NIET doet, kunnen ze er nog een leuke aan hebben, ik heb er iig nog nooit van gehoord)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de foto wat bewerkt(oorspronkelijke was groter, in kleur, en ge zag het type nummerplaat), maar toen dacht ik, als ze willen tricheren moeten ze't zelf weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei bt.:

Een Bristol?

Nee, maar mooie poging. Het heeft inderdaad wat van een Bristol 405.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid