Ga naar inhoud

BMW 3-reeks F30 (2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Getest, goed bevonden...maar toch niet op de bon gezet :-)))

Een 318d...:-(

De wil is er toch, da's het belangrijkste ;)

Geplaatst:
Thumb resize.
Razend knap!!
Geplaatst:
Brussel?

ik vermoed van niet want het zijn 2 verschillende

Geplaatst:

Ik blijf het jammer vinden dat je tegenwoordig blijkbaar een M pack nodig hebt om je BMW mooi te maken. Audi is van hetzelfde bedje ziek met hun S-line.

Geplaatst:

Niet helemaal waar vind ik.

dit is voor kij helemaal af!!!

img_0110.jpg

img_0112.jpg

img_0113.jpg

Geplaatst:
Niet helemaal waar vind ik.

dit is voor kij helemaal af!!!

Ik veralgemeen even, maar als je de draadjes over BMW of Audi modellen leest moet je er eens even op letten hoe vaak er gesuggereerd wordt dat er een M pack of S-line nodig is. Posts genre "En nu dit met M-pack, jammie!" of "Jammer genoeg geen S-line :(." zijn niet van de lucht. Ik ben opgelucht dat er nog anderen zijn die dit niet strikt noodzakelijk vinden. Waarvoor dank. :D
Geplaatst:

Even een verduidelijking van mijn punt:

F20

F30

En dan heb ik nog niet echt gezocht. ;)

Geplaatst:

Teleurstellend op TV-beelden van het salon.

Doe mij maar een 5 of een concurrent uit Ingolstadt.

Geplaatst:
Getest, goed bevonden...maar toch niet op de bon gezet :-)))

Een 318d...:-(

Toch voor de goede stereo gegaan dan?

Godjaa, dat zit nog altijd in een goede 9s aan 100 :)

Heeft deze manuele bak nu ook die "slipfunctie" op de koppeling (ik ben de naam kwijt) die ervoor zorgt dat snel vertrekken in eerste echt moeilijk is?

Geplaatst:

Hier ook eens vragen; Wanneer zou de xDrive versie uitkomen?

Geplaatst:
Ik veralgemeen even, maar als je de draadjes over BMW of Audi modellen leest moet je er eens even op letten hoe vaak er gesuggereerd wordt dat er een M pack of S-line nodig is. Posts genre "En nu dit met M-pack, jammie!" of "Jammer genoeg geen S-line :(." zijn niet van de lucht. Ik ben opgelucht dat er nog anderen zijn die dit niet strikt noodzakelijk vinden. Waarvoor dank. :D

M pack 'verkloot' een 3 en een 5 juist ..

En dat mensen zeggen 'die auto heeft dit of dat nodig', och :-)

Geplaatst:

Je hebt er duidelijk wat gemist dan.

Gast caoimhin
Geplaatst:
Je hebt er duidelijk wat gemist dan.

Niet echt. Zoals die zilveren break hier wat boven, voor mij echt niet knap. Verre van zelfs. Komt door de neus, in het blauw komt die voor mij veel mooier over.

Geplaatst:
Niet echt. Zoals die zilveren break hier wat boven, voor mij echt niet knap. Verre van zelfs. Komt door de neus, in het blauw komt die voor mij veel mooier over.

Tijd om te gaan slapen?

Die break dat was een 520d :D

Gast caoimhin
Geplaatst:

En dan zeggen ze dat Audi's op elkaar lijken, had het verdorie niet door :lol:

Geplaatst:
Toch voor de goede stereo gegaan dan?

Godjaa, dat zit nog altijd in een goede 9s aan 100 :)

Heeft deze manuele bak nu ook die "slipfunctie" op de koppeling (ik ben de naam kwijt) die ervoor zorgt dat snel vertrekken in eerste echt moeilijk is?

Yup :-) en nog wat andere dingen...

Volgens de verkoper is de audio van BWM stukken minder dan die van Audi... Ik had dat subwoofer systeem in mijn B8, en hij zei me dat het optionele hi-fi systeem van BMW daar nog niet aan kon tippen...

En wat die "slipfunctie" betreft: graag wat meer info, want ik val uit de lucht.

Geplaatst:
Yup :-) en nog wat andere dingen...

Volgens de verkoper is de audio van BWM stukken minder dan die van Audi... Ik had dat subwoofer systeem in mijn B8, en hij zei me dat het optionele hi-fi systeem van BMW daar nog niet aan kon tippen...

En wat die "slipfunctie" betreft: graag wat meer info, want ik val uit de lucht.

Beroemde Clutch Delay Valve

Geplaatst:

Oké, afgelopen weekend uitgebreid aan de tand kunnen voelen en DAMN, wat een auto! Vergelijkende tests kunnen doen met Mercedes C en Audi A4 en die (vooral die Audi !) verdwijnen in het niets naast de nieuwe 3 op vlak van rijden. Ook op vlak van design, uitrusting en afwerking is de nieuwe 3 echt een trendsetter.

Dit wordt een groot succes !!

Geplaatst:
Oké, afgelopen weekend uitgebreid aan de tand kunnen voelen en DAMN, wat een auto! Vergelijkende tests kunnen doen met Mercedes C en Audi A4 en die (vooral die Audi !) verdwijnen in het niets naast de nieuwe 3 op vlak van rijden. Ook op vlak van design, uitrusting en afwerking is de nieuwe 3 echt een trendsetter.

De afwerking laat nog steken vallen, aldus diverse tests online? Of waren dat pré prod exemplaren?

Geplaatst:

Ik zou echt niet weten waar ze die steken hebben laten vallen hoor. De auto's waar ik meegereden heb waren ook preproducties maar had er weinig op aan te merken. Behalve misschien het windgeruis vanaf 140.

Een 5 is vanbinnen inderdaad wel nog beter maar dat is niet meer dan logisch. Let wel, het interieur van de C blijft wel bijzonder knap en goedgebouwd. Dat van de A4 kan me helemaal niet bekoren en vind ik minst knap.

Geplaatst:

Werk je nu bij BMW, Maxime?

Geplaatst:
Eerste foto waar ie knap op is.

't Gebeurt niet vaak, maar ik ben het met je eens :).

Ik snap niet waarom ze heel dat sport en basis gebeuren hebben uitgevonden. En er zijn dan uitvoeringen met andere kleur spiegels dan de rest van de auto etc. En rare kleuren van bekleding etc...

Gewoon één kleur, M pakketje, dikke wielen en laag. Dan kan ik hem smaken.

Geplaatst: (aangepast)

Vandaag ook voor de eerste keer gezien op het autosalon. Ik vind hem knap, maar op de een of andere manier ben ik het design al wat "te" gewoon op, ik had er niet het gevoel bij dat ik hem voor de eerste keer zag. 2 dingen die me een beetje tegenvielen bij de eerste indruk: hij mocht iets breder vooraan (kwam wat smal en plat over vanuit sommige hoeken) , het interieur vond ik qua design niet meteen beter als de vorige (die lijnen met die sierstrip op het dashboard vond ik wat overdesign en het stuur vond ik maar niks). Die madam zei wel dat je die marketingpakketjes niet moest nemen en je ook gewoon afzonderlijke opties kan kiezen zonder Line. Maar dan kan je niet alles kiezen wat je wil waarschijnlijk? Al bij al geslaagde auto en ik kijk uit naar de break. Ben benieuwd om ze in het straatbeeld te zien.

aangepast door stradge
Geplaatst:
Vandaag ook voor de eerste keer gezien op het autosalon. Ik vind hem knap, maar op de een of andere manier ben ik het design al wat "te" gewoon op een of andere manier ik had er niet het gevoel bij dat ik hem voor de eerste keer zag. Hij mocht iets breder vooraan, het interieur vond ik qua design niet meteen beter als de vorige (die lijnen met die sierstrip op het dashboard vond ik wat overdesign en het stuur vond ik maar niks). Die madam zei wel dat je die marketingpakketjes niet moest nemen en je ook gewoon afzonderlijke opties kan kiezen zonder Line. Maar dan kan je niet alles kiezen wat je wil waarschijnlijk? Al bij al geslaagde auto en ik kijk uit naar de break.

Ik heb bewust geen line (sport) genomen. Kwam niet tot zijn recht op een zwarte, gewoon losse opties.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in