Ga naar inhoud

BMW 3-reeks F30 (2012)


Pieter A.

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

http://www.motortrend.com/roadtests/oneyear/sedans/1309_2012_bmw_328i_sport_update_7/

 

 

(...)

BMW, though, has been extremely conservative with the rebound settings on the nose of the 328, even on my Sport model. As a result, big bumps in the road don't just make the nose bounce once. There's a second, third, even a fourth movement as the shocks slowly bleed off energy rather than shutting it down immediately.

 

(...)


"Most companies, like BMW, have become scared of aggressive rebound rates," Mike Febbo noted during a comparison between the ATS, C-Class and 3 Series. In context, he was pointing out that the BMW rode much softer than the Cadillac, but that the Cadillac was much more impressive in the corners. That's not to say that the 3 Series isn't a superbly handling car, just that when the corner is bumpy, the Cadillac grins and bears it, while the nose of the 3 Series starts bouncing like you're driving one of those giant trampolines. It doesn't seem to affect grip or handling in any meaningful way, but it does affect driver confidence, and it's just plain unexpected and unwanted in a sport sedan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ivm de f30/31 sportline:

Ik vind zwarte nieren wel mooi zeker in combinatie met zwarte dakrails en de andere zwarte accenten maar dan zit je nog met die alu stukjes in de frontbumper....

Toevallig iemand een foto van de sport line met zwartgespoten alu inzetstukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastische config op 't salon:

 

foto4-1.jpg

 

foto5-1.jpg

 

Jep ik en Thebiemerke hebben het er hier ook al over gehad. Meesterlijke combinatie. Echt zot knap (op de te grote velgen na)

Wel een heel duur examplaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het algemeen vind ik zwart en blauw een foute kleurencombinatie maar moet toegeven dat ik voor deze F30 mijn mening moet herzien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Er is een zeer leuke optie bijgekomen voor alle 3- en 4-reeksen. Individual lederbekleding van de boven- en onderzijde van het dashboard en van de bovenzijde van de deuren. Dit maakt voor het interieur van zo'n 3/4 gewoon 'af'. Ik dacht dat deze optie enkel voor de M zou voorbehouden blijven, maar dat is dus niet.

Met deze optie zou ik als daily dan toch een 35d verkiezen boven M. Dit verandert voor mij echt de situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Facelift voor de F30 volgend jaar?

 

http://www.motorauthority.com/news/1066712_2016-bmw-3-series-spy-shots

 

Due out in the second half of 2015, as a 2016 model, is an updated version of the BMW 3-Series. The current generation of the popular luxury sedan was all-new for 2012, so 2016 marks the date of the car’s mid-cycle update. Today, we have the first spy shots of a prototype for the updated sedan.

Being a mid-cycle update, the changes to the styling will be minor. Look for new bumpers and tweaks to the lights for the exterior. Inside, new trim options and an updated infotainment system should be among the changes.

 

2016-bmw-3-series-facelift-spy-shots_100

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teleurstellend eigenlijk dat niemand hier om blackline achterlichten gesmeekt heeft nadat de F30 voorgesteld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teleurstellend eigenlijk dat niemand hier om blackline achterlichten gesmeekt heeft nadat de F30 voorgesteld is.

Omdat het niet nodig is?

Bij de E9x fl bestonden ze ook niet meer,bij de 5 waar de f30 toch op lijkt achteraan ook niet,vooral omdat die lelijke oranje pinkers weg waren dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bmw heeft een strategische ommekeer gemaakt. Ze mikken nu op leaserijders ipv johnny's, zo zijn er meer. Vandaar dat ze zich nu hebben geconcentreerd op de 114d ipv tuninglichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid