Ga naar inhoud

BMW 3-reeks F30 (2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Cool. 8)

Ok, ik zal niet als pauper komen. Hemdje en leren schoeisel is voldoende?

Geplaatst:
Voila, me net ingeschreven voor het cocktailavondje op 10 februari bij stealer Patrick Smets in Lier. Ohja, de nieuwe 3 zal er ook zijn. Nog eens vragen of madam mee wilt, anders iemand anders he.

Tot dan Tommie.

Tiens, bij Van Boom in Puurs is dat op donderdag 9 februari... Wie organiseert nu zoiets op een donderdag ?!?

Geplaatst:
Tiens, bij Van Boom in Puurs is dat op donderdag 9 februari... Wie organiseert nu zoiets op een donderdag ?!?

Van Boom ;)

Geplaatst:

Tommie, kan jij eens zien wat die nieuwe 3 XD's mogen trekken? Of kan ik dat ergens vinden?

Geplaatst:

De xDrive F30's worden nog niet gelanceerd he... Dus daar kan ik je niet mee helpen.

Geplaatst:

Weet je wanneer die ongeveer gelanceerd zullen worden?

Nu donderdag is er bij Meerschman in Zottegem ook een opendeurdag (receptie voor klanten) wegens de opening van hun vernieuwde vestiging. Op de uitnodiging stond dat er een voorstelling van een nieuw model zal zijn, ik gok op de nieuwe 3 of 6GC.

Geplaatst:

Dat 'mag' niet, in principe. Dus dat 'nieuw model' kan ook met een korrel zout te interpreteren zijn.

Of ze delen gewoon catalogi uit van de F30, dat kan ook. 8)

Geplaatst:

Zou goed kunnen :lol:

Ik zal het zeggen wat ze gedaan hebben.

Geplaatst:
Dat 'mag' niet, in principe. Dus dat 'nieuw model' kan ook met een korrel zout te interpreteren zijn.

Of ze delen gewoon catalogi uit van de F30, dat kan ook. 8)

Zou goed kunnen :lol:

Ik zal het zeggen wat ze gedaan hebben.

Lap, na de spellingspolitie gaat Tommie ook undercover voor BMW :lol:

Geplaatst:

Op de uitnodiging van Van Boom (ook voor donderdag) staat nochtans dat het de voorstelling is van de nieuwe 3.

Geplaatst:

Heb 2 uitnodigingen gekregen voor donderdag 9 feb, voorstelling nieuwe 3-reeks.

Geplaatst:
Op de uitnodiging van Van Boom (ook voor donderdag) staat nochtans dat het de voorstelling is van de nieuwe 3.
Heb 2 uitnodigingen gekregen voor donderdag 9 feb, voorstelling nieuwe 3-reeks.

Ja uiteraard. Maar da's 9 februari, niet 26 januari he (NU donderdag).

Geplaatst:
De xDrive F30's worden nog niet gelanceerd he... Dus daar kan ik je niet mee helpen.

wanneer worden die verwacht?

Geplaatst:
Ja uiteraard. Maar da's 9 februari, niet 26 januari he (NU donderdag).

Ach ja, had erover gelezen. 'k Zag donderdag staan en dacht dat 'ie 9 februari bedoelde...

Geplaatst:

Bij Monserez is het blijkbaar 8 feb?

Geplaatst:

Ik heb er eentje ontvangen van Van Osch voor 9 februari. In het kasteel van Hoen. Mijn persoonlijke code begint met KAK :lolz:

Geplaatst:

Het was dus weldegelijk de avant-première van de nieuwe 3 reeks. Er was ook ongelooflijk veel volk; de showroom, werkplaats en stockage ruimte stonden bomvol.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Pa heeft blijkbaar een 328i besteld in imperialblau.

Ben benieuwd! Mooie kleur?

Geplaatst:

Proficiat! De luxury line van op 't salon was Imperialblau met sattelbraun, prachtige kleur.

Als de F30 al met zescilinder diesel beschikbaar was, werd het hier ook terug een donkerblauwe 3, al zal zo'n 328i ook al enorm zalig rijden, en vrij voordelig.

Geplaatst:

Bruin leder heeft hij ook. Kar is goed uitgerust. Morgen eens een kijkje nemen bij BMW.

Geplaatst:
Bruin leder heeft hij ook. Kar is goed uitgerust. Morgen eens een kijkje nemen bij BMW.

Ken die kleurencombo van ergens... :) Zeer knap iig.

Geplaatst:
Pa heeft blijkbaar een 328i besteld in imperialblau.

Ben benieuwd! Mooie kleur?

Zeer knap !!!

Proficiat ;)

Porsche al verkocht?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in