Ga naar inhoud

BMW 3-reeks F30 (2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Porsche privé overgekocht of gaat die weg ?

Een vriend van pa heeft zijn XK voor 21K afgekocht...

In ieder geval imperialblue met sattelbraun is prachtig ! Zou ook mijn keuze zijn, en die N20 is een toffe motor.

Geplaatst:

Imperialblauw is vreemd genoeg niet helemaal mijn ding op de F10, maar wel op de F30! Goeie keuze.

Geplaatst:

Thanks iedereen. Volledig men pa zijn keuze.

Volgens BMW Wijnegem de eerste benzine. Ik bekeek de optielijst en vroeg aan men pa: "Euhm, ik zie geen automaat staan?" "Nope, manueel!" Nice! :)

Ook sportzetels, 18" velgjes (Geen mooi velgenaanbod voor de 3reeks,imo), GPS, en nog vele prullen.

Ben benieuwd! 328i manueel, kan niet slecht zijn.

Eventuele verlaging + chipje volgen misschien nog.

Edit: De Porsche gaat inderdaad weg. Hij wou hem eerst bijhouden, maar nu je belast wordt op de nieuwprijs,etc... beste keuze.

De wetgeving is nog helemaal niet duidelijk, maar wordt al wel toegepast.. vorige maand 1700 EUR belast. Begrijp de keuze.. jammer genoeg.

Geplaatst:

Volgens BMW Wijnegem de eerste benzine:)

Strange , toen ik op het punt stond van een 335i te kopen vertelde "mijn" verkoper dat hij al 2 328i's had verkocht ( 6 weken geleden )

Geplaatst:
Strange , toen ik op het punt stond van een 335i te kopen vertelde "mijn" verkoper dat hij al 2 328i's had verkocht ( 6 weken geleden )

hij zal in hun concessie bedoelen :)

Geplaatst:

Volgens BMW Wijnegem de eerste benzine. Ik bekeek de optielijst en vroeg aan men pa: "Euhm, ik zie geen automaat staan?" "Nope, manueel!" Nice! :)

Ook sportzetels, 18" velgjes (Geen mooi velgenaanbod voor de 3reeks,imo), GPS, en nog vele prullen.

Proficiat, ziet er een knappe config uit!

Binnenkort met de 3 trackdays rijden?

Geplaatst:
Proficiat, ziet er een knappe config uit!

Binnenkort met de 3 trackdays rijden?

Nope. Trackday is momenteel even gedaan.

Af en toe de nurburgring wel, maar geen volledige dag op kleine circuits dat ding afbeulen :D

Ivan heeft nu een GT3 in de verhuur staan voor de trackdays, niet ontzettend duur.. dat wordt het tijdelijke alternatief ;)

En dan hebben we terug tijd om wat pics te gaan trekken he ;)

Geplaatst:

Ivan heeft nu een GT3 in de verhuur staan voor de trackdays, niet ontzettend duur..

Aja ?

PM me daar eens wat meer info over als je wil , ""twijfel Lotus bijhouden voor op circuit zou direkt opgelost zijn op deze manier dan ;)

Geplaatst:

En dan hebben we terug tijd om wat pics te gaan trekken he ;)

Very good idea!

Geplaatst:

Come again?

ik vind just dat er enorm veel knappe velgen zijn!

Geplaatst:
Come again?

3 letters: i, m en o.

Geplaatst:
Come again?

Naar mijn mening heeft hij nu de mooiste 18" velgen gekozen. ( op de M-pack velgen na)

Al de rest is 17 inch (te klein) en 18 inch en 1 velg in 19 inch, maar weinig velgen een sportieve styling, imo.

Geplaatst:

Zalig! Gaat wel een knappe combinatie zijn, dat donkerblauw met bruin leer... :) En top dat uw vader voor een manuele heeft gekozen!

Geplaatst:

Waarom heet het nu eigenlijk 328i ipv 330i, is toch nog altijd een even grote (dezelfde?) motor?

Jammer dat de porsche weg gaat, was een mooie auto. :)

Geplaatst:
Waarom heet het nu eigenlijk 328i ipv 330i, is toch nog altijd een even grote (dezelfde?) motor?

Epic facepalm.

Geplaatst:

:lolz:

Sterk Timo :D

Geplaatst:

Ik vind het eigenlijk belachelijk hoe de typebenamingen zijn tegenwoordig bij BMW. Waarom noemen ze die niet gewoon 320 ti of zo?

Geplaatst:
Epic facepalm.
:lolz:

Sterk Timo :D

Welkom op autominded. Als je niet de typenummers van elk bmw model kent + bijhorend motortype ben je een debiel.

Bovenstaande posters mogen bij anders eens vertellen welke motorisaties er allemaal bestaan in de Toyota Corolla.

edit: zonder op te zoeken natuurlijk.

Geplaatst:
Epic facepalm.

Niet zo kinderachtig doen.

In Amerika gebruiken ze al lang de 328i of S550 in plaats van de 330i of S500. Zo "dom" komt mijn post niet over als je daar rekening mee houdt.

Geplaatst:
Welkom op autominded. Als je niet de typenummers van elk bmw model kent + bijhorend motortype ben je een debiel.

Bovenstaande posters mogen bij anders eens vertellen welke motorisaties er allemaal bestaan in de Toyota Corolla.

edit: zonder op te zoeken natuurlijk.

Kennis van mij ( garagist) verklaarde mij zot toen ik eens vertelde dat zowel de 525d / de 530d/ en de 535d 3 Liters waren !!!

Geplaatst:

Waar ik van uit ging is dat de 328i een 2793 cc was zoals vroeger in de BMW E36, eentje die dus qua waarden dicht bij de 2996 cc kwam.

Blijkbaar is dit een totaal andere motor en maar een 4 cilinder 1997 cc. Dus zoals KC zegt een 320. Ik wist namelijk niet dat BMW de 330i had geschrapt, wat jammer is want nu kun je dus enkel de veel duurdere 335i nemen wil je een 6 cilinder en pk's.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in